Gå til innhold

Hvilken kjøttdeig er deres favoritt til fredagstacoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har flere ganger kjøpt de to karbonade pakkene som Coop Extra alltid har kampanje på. Men tror heller jeg vil legge mer penger til fordel for gilde karbonadedeig. Innbiller meg at smaken er bedre, og at kjøttet har mindre «skrot» i seg. Opplever ofte at coops kjøttdeig har bruskklumper og slikt. Mister lett matlysten når jeg tygger på noe som minner om skosåle😛

Hva med dere?

Anonymkode: b2abb...14e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker tacoen min uten kjøtt 😍 Merker forøvrig ikke forskjell på Coop Extra sin karbonadedeig og Gilde sin når jeg bruker det i andre retter.

Anonymkode: cc958...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker kjøttdeig, kjenner ikke forskjell på FP og f.eks Gilde.  Så kjøper det billigste.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjent noen bruskklumper. Vil tro billigmerkene ikke har egen kjøttdeigfabrikk heller. Jeg kjøper derfor den billigste typen kjøttdeig av storfe. First price har jo sånn mer miljøvennlig emballasje så det er bra.

Anonymkode: 7fd91...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke kjøttdeig, men karbonadedeig. :)

Foretrekker fra Meny eller Gilde.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og brodern gjorde blindtest på ditta under EM 2016, og vi kom fram til at karbonadedeig var lite egnet til verken burger, tacoz eller "kjøttsaus".  Det som var beste alternativet (til alt) den gangen var kiwi sin kjøttdeig (firstprice muligens) Den hadde "tilfeldigvis"  høyest fettinnhold :opplyser:

Tror aldri jeg noen sinne har opplevd "brusk" i kjøttdeigen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ofte coop eller rema1000 sin kjøttdeig. Men vurderer sterkt å slutte med det. Gang på gang på gang på gang så tygger jeg og «knas», treffer jeg på beinbiter 😐 

Jeg burde begynne å ta bilder og sende inn klager til dem, for det er skikkelig fælt, særlig når det skjer nesten hver gang jeg spiser kjøttdeig.

Eneste problemet er at gilde er sinnsykt mye dyrere i pris 😕 men må kanskje betale for å ikke treffe på bein.

Anonymkode: e520f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordfjord med 14% synes jeg er best, aldri sånne ekle små bruskklumper :)

Anonymkode: 1b54f...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjøper ofte coop eller rema1000 sin kjøttdeig. Men vurderer sterkt å slutte med det. Gang på gang på gang på gang så tygger jeg og «knas», treffer jeg på beinbiter 😐 

Jeg burde begynne å ta bilder og sende inn klager til dem, for det er skikkelig fælt, særlig når det skjer nesten hver gang jeg spiser kjøttdeig.

Eneste problemet er at gilde er sinnsykt mye dyrere i pris 😕 men må kanskje betale for å ikke treffe på bein.

Anonymkode: e520f...475

Det har aldri skjedd meg i hele mitt liv 😅 Beinbiter, altså? 

Anonymkode: f8790...554

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper ofte coop eller rema1000 sin kjøttdeig. Men vurderer sterkt å slutte med det. Gang på gang på gang på gang så tygger jeg og «knas», treffer jeg på beinbiter 😐 

Jeg burde begynne å ta bilder og sende inn klager til dem, for det er skikkelig fælt, særlig når det skjer nesten hver gang jeg spiser kjøttdeig.

Eneste problemet er at gilde er sinnsykt mye dyrere i pris 😕 men må kanskje betale for å ikke treffe på bein.

Anonymkode: e520f...475

Jeg har opplevd det samme med gilde sin. Utrolig ekkelt 🤢 Den eneste jeg ikke har opplevd dette ofte med er meny sin kjøtt- og karbonadedeig. 

Anonymkode: 61f05...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke smake forskjell.

Anonymkode: 57573...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snødråpe

Etter at en kompis lagde en type tacogreier med kidneybønner, må jeg si det er den nye favoritten. Venter fortsatt på oppskriften 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, snødråpe said:

Etter at en kompis lagde en type tacogreier med kidneybønner, må jeg si det er den nye favoritten. Venter fortsatt på oppskriften 

Digg 😍 Kan du kanskje poste oppskrift her også/PM?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist vanvittige mengder kjøttdeig og karbonadedeig opp gjennom årene, og har aldri fått bein eller brusk. Uavhengig av merke eller kvalitet. Eneste produkt jeg har opplevd som dårlig, er frossenvarianten som ble solgt tidligere i «pølser». Nødvariant når fersk var utsolgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri skjedd meg i hele mitt liv 😅 Beinbiter, altså? 

Anonymkode: f8790...554

Kan være det er brusk, stein hard brusk 😬 Noe hardt som ikke kan tygges. Noen finner alltid bein i fisk, jeg finner det i kjøttdeig 😅😂

Anonymkode: e520f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett Coop`s karbonadedeig, noen ganger kjøttdeig, og noen ganger bønnestuing.  Det eneste som er helt uaktuelt er kyllingdeig, det spiser jeg ikke.

Anonymkode: 12763...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...