Gå til innhold

Når tenker dere at en dame er høy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 182 og føler meg høy, men innafor normalen. For at jeg skal oppleve en kvinne som spesielt høy må hun nærme seg 190. 
Jeg hadde komplekser for høyden min under oppveksten, men i voksen alder tenker jeg sjelden over det (utover at jeg også er velsignet med store føtter, så det kan være utfordrende å finne pene sko).

Anonymkode: b91f0...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe slemt å si😬

Anonymkode: 3ad37...362

😂😂

jeg skulle ønske jeg var lavere😬

Anonymkode: 0387c...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og lavest i min familie. Begge bestemødrene mine er over 190, ingen andre av kvinnene er under 180 og ingen mannfolk under 190. 

Anonymkode: 13b64...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare pent å være høy 

Anonymkode: d7766...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂

jeg skulle ønske jeg var lavere😬

Anonymkode: 0387c...27a

Hvordan kan man ønske dette?

Jeg tenker det må være upraktisk å være lav?

 

Anonymkode: 2d2d0...161

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg begynner å legge merke til det når jenter er rundt 175 cm. Jeg er 165 cm selv, og syns f.eks ikke de på 170 cm er spesielt høye i forhold til meg.

Anonymkode: fcdae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 176 cm og føler meg ikke så veldig høy, men mine 4 beste venninner er 174, 178, 182 og 184 cm høye da... Det er ganske vanlig å vær høy. Alle i jentegjengen vår har langt hår, er veldig feminine og blir veldig godt lagt merke til. Så jeg er kjempeglad for å vær 176😁 

Anonymkode: 6f5cc...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og er kvinne. Føler meg litt høy. Har kun venninner på 160 liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 176 cm og føler meg ikke så veldig høy, men mine 4 beste venninner er 174, 178, 182 og 184 cm høye da... Det er ganske vanlig å vær høy. Alle i jentegjengen vår har langt hår, er veldig feminine og blir veldig godt lagt merke til. Så jeg er kjempeglad for å vær 176😁 

Anonymkode: 6f5cc...5bb

Jeg mente ikke å opphøye høye jenter forresten, synes lave kvinner er veldig fint også. Men kroppssammensetningen til lave og høye kvinner er ofte også ganske annerledes, så det blir ulikt "publikum" det appellerer til 

Anonymkode: 6f5cc...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 167 er gjennomsnittet vil jeg si 10 cm. Opp og 10 cm ned er helt normalt. Over 177 anser jeg som høyt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 180 og er veldig fornøyd med det. Høyden min er alltid et tema på fest, og det er ikke jeg som begynner å snakke om det, får alltid spørsmål bare. Jeg vet det er mange som misunner det å være høy og jeg tiltrekker meg lett oppmerksomhet på byen. Det er praktisk også, fordi hvis jeg legger på meg så har fettet en større overflate å fordele seg på, så det synes ikke like lett. 

Men syns det er like flott å være liten og nett, med feminine former og små føtter. Alltid missunt de med liten skostr, og ikke str. 40 som meg selv. Alle sko ser klumpete ut i stor str.

Men det man ikke har, ønsker man seg jo, så man får vel bare prøve å være fornøyd!

 

Anonymkode: 0d7b4...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker størrelse 39 i sko selv om jeg er liten . Tror jeg skulle vært mye høyere hvis bedre kosthold .

Anonymkode: fa017...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...