Gå til innhold

Hvis du ikke hadde fått vært på butikken på flere måneder, hva ville du handlet først da? (Av snacks og snop)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Bonito skrev:

Smågodt! Og da først og fremst nærmere ett tonn med hobbybiter. 😄

Hobbybiter?? Siste jeg hadde valgt (nesten) :P

I godtehylla hadde jeg gått for sjokolade faktisk. Oatly iskaffe, Oatly havreis (salt karamell)......kanskje krokodille i pose? De i godtehyllablir så fort tørre, de i pose er supergode!

Anonymkode: 64a15...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så lenge siden jeg hadde vært på butikken håper jeg godtesuget var helt borte :ler:

Men, om ikke jeg var så heldig, Inspira is. Den med peanøtter og den med kirsebær og mørk sjokolade. Beste isen som finnes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, blåtimen skrev:

Masse snap & crackle og en boks pringles med paprika :)

Støtter denne! Etter at snap & crackle ble vegansk har den ofte havnet i handlekurven 🙈

Anonymkode: 47324...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter denne! Etter at snap & crackle ble vegansk har den ofte havnet i handlekurven 🙈

Anonymkode: 47324...723

Samme her! Det har alltid vært en av mine favoritter, så jeg var sjeleglad da den ble vegansk i fjor 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokolade med smørbukk og Kims dobbeltkrydrede salt potetgull. De to tingene er det beste jeg vet, og nå har jeg ikke spist noe av det på et par måneder. Tror jeg må ha en skikkelig fråtsekveld snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sortene potetgull, og da mener jeg ALLE. Og alle sortene smirnoff ice + Frydenlund bayer. Og dipmix + lettrømme. Og tzatsiki-ingredienser.

I hvert fall i fantasien.

Jeg har visst veldig lyst på potetgull akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Alle sortene potetgull, og da mener jeg ALLE. Og alle sortene smirnoff ice + Frydenlund bayer. Og dipmix + lettrømme. Og tzatsiki-ingredienser.

I hvert fall i fantasien.

Jeg har visst veldig lyst på potetgull akkurat nå.

Veldig forståelig! Potetgull og salt snacks er min største svakhet i livet. Kan rett og slett ikke ha det i hus :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max, Inspira kirsebæris, Snack Chips, Pandalakris, Kvikk Lunsj, biler, melkesjokolade, Milkyway crispo rolls og Drumstick squashies. Nam nam. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde kjøpt en god vaniljeis, og spist den sammen med forskjellig topping. Nonstop, cookies, jordbærstrøssel, tuttifruttistrøssel, kanskje peanøtter og karamellsaus..

Tror også jeg hadde kjørt et godt utvalg påskemarsipan. Kolibriegg, marsipannegg fra Anton Berg. Mmm! 

Anonymkode: a2fe7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troika-sjokolade på topp! Deretter Mexican fiesta potetgull. Sikker på at suget etter søtt og snop ikke hadde sluknet hos meg selv etter måneder uten.... Jeg er vel mer der at jeg hadde spist potetgull med den ene handa og sjokkis med den andre når jeg endelig fikk tilgang til igjen.  .. 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika chip Maarud 

Smågodt (Vegansk og sjokolade) 

Vaniljeiskrem og sjokoladesaus 

Cola Zero 

Tine Iskaffe UTEN 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...