Gå til innhold

klarer ikke å få stor rumpe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg trener veldig hardt men klarer bare ikke å få en stor rumpe :// blir veldig usikker på meg selv når jeg ser alle disse jentene på instagram med fine rumper :( har fine bryst, men er ganske tynn og uansett hvor mye jeg trener rumpa så blir den bare fastere, men ikke større, hvis det gir mening. Har asiatiske gener så kan være derfor. Lurte bare på om folk har tips til hvordan jeg kan bare akseptere rumpa mi for sånn som den er? 

Anonymkode: 917ba...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er sånn. Uansett hvor mye jeg trenee så blir jeg ikke så stor som de som trener mye vet du. Vær venn med deg selv bare. Du har sikkert fiiin rumpee daa ❤⚘

Anonymkode: 219e2...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å akseptere rumpa hvis man får gnagsår av å sitte på den .

Anonymkode: cd6bb...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendene svinger - for under 20 år siden siden var det "tynn som en strek" som var in, så store pupper, nå er det stor rumpe. Hvis man skal endre seg fordi trenden sier det må man gjennom ganske store og mange svingninger i løpet av et liv! På veldig mange tidspunkt i historien har du hatt idealkroppen. Vær stolt av deg selv. :)  (Og - det å trene hardt er kjempe sunt og bra enten det synes utenpå eller ikke! Det viktigste er ikke hvordan kroppen ser ut, men hva du kan gjøre med den. Inkludert å bruke hodet ;) )

Anonymkode: 47c8f...f5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at store rumper skulle komme på moten!

Anonymkode: cd6bb...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du trent rumpa og hva trener du? Jeg brukte nesten 1 år på å få den størrelsen på rumpa som jeg ville. Jeg måtte i tillegg gå opp i kalorier. Det tar tid.

Anonymkode: 010ed...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tro på instagram!!!! Unfollow de profilene som gir deg dårlig selvbilde! ❤ Hilsen meg som postet instagram vs reality bildene over 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er typisk sånne ting man tenker når man sitter inne og ikke ser andre ekte mennesker. Tar man seg en tur i byen på en vanlig dag og ser på ekte mennesker så vil du ikke føle deg så dårlig. Hvis du ikke liker rumpa di så fokuser på noe annet med deg selv som du liker. 

Anonymkode: af251...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he! Er ganske utrolig hvordan moten svinger ja. Da jeg var ung, var alle jenters skrekk å ha stor rumpe! Man skulle bare visst da, at det skulle bli moderne og ettertraktet en gang😁Lurer forresten på en ting: Hva er egentlig greia med dagens bikinitruser? Det ser liksom ut som de er dratt oppover. Hele rumpa synes. Man kunne like godt hatt en string. Men man må liksom ha en trekantet stoffbit i korsryggen. Skjønner at den store rumpa skal synes da, men hvorfor må man ha denne «trekanten» på korsryggen? Er det noe man trenger å skjule der liksom? Jeg er nok veldig gammel🤣

Anonymkode: 8c833...117

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

jeg trener veldig hardt men klarer bare ikke å få en stor rumpe :// blir veldig usikker på meg selv når jeg ser alle disse jentene på instagram med fine rumper :( har fine bryst, men er ganske tynn og uansett hvor mye jeg trener rumpa så blir den bare fastere, men ikke større, hvis det gir mening. Har asiatiske gener så kan være derfor. Lurte bare på om folk har tips til hvordan jeg kan bare akseptere rumpa mi for sånn som den er? 

Anonymkode: 917ba...fb8

Hvorfor i all verden vil du ha stor rumpe? Fast rumpe er bra og mye viktigere. Stor hekk er verken pent eller sexy. Slapp av og tren hele kroppen. Sunt er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He, he! Er ganske utrolig hvordan moten svinger ja. Da jeg var ung, var alle jenters skrekk å ha stor rumpe! Man skulle bare visst da, at det skulle bli moderne og ettertraktet en gang😁Lurer forresten på en ting: Hva er egentlig greia med dagens bikinitruser? Det ser liksom ut som de er dratt oppover. Hele rumpa synes. Man kunne like godt hatt en string. Men man må liksom ha en trekantet stoffbit i korsryggen. Skjønner at den store rumpa skal synes da, men hvorfor må man ha denne «trekanten» på korsryggen? Er det noe man trenger å skjule der liksom? Jeg er nok veldig gammel🤣

Anonymkode: 8c833...117

Haha🤣 det er også mote med sånne truser, for at rumpa skal få fin form. Men man må ha den i større størrelse for at man ikke skal få bremsespor da. Så den ikke gnager i rompa.

Anonymkode: 38399...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du trener får du den rumpa som passer best til din kropp genetisk. Husk at moten forandrer seg hele tiden og du bør heller jobbe med å finne ro i slik du er (så lenge du jobber for optimal helse). Utseende er subjektivt og personlig setter jeg positive kvaliteter mye høyere. Et moteriktig utseende er ikke akkurat en nyttig egenskap. 

Anonymkode: 521a6...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver du er ganske tynn.

Skal du bygge rumpe må du ligge i ett visst overskudd.

Hjelper ikke om du trener, om du ikke øker kaloriinntaket.

Du må opp i vekt.

Alle disse insta jentene som har bygget bra rumpe har gått opp ganske mye.

Anonymkode: 28c86...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er nok heldigvis liten rumpe på moten igjen... for hva er greia med å bære rundt på unødvendige kilo?

 

Anonymkode: cd6bb...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...