Gå til innhold

Er det flere som ikke får sove?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kjennes det ut som å ligge i en mikrobølge-ovn.... flere som føler det ?!?

Anonymkode: 48fac...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se om du klarer å åpne døren på mikrobølgeovnen. 

Anonymkode: 4414b...691

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på johan falck.. Spennende serie altså.. :) Skjønte ikke den med mikroovnen men det hørtes ikke om et trygt sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps... våken. Tipper det blir sånn den neste uka ja frem til samboer kommer hjem

Anonymkode: 34ad4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuttery skrev:

Er på jobb, men det er ingenting å gjøre..

Hva slags jobb?

Anonymkode: c0d6c...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prikker og klør i huden. Kjennes om stråling , sånn det føles som når man har sittet lenge foran pc

Anonymkode: 48fac...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags jobb?

Anonymkode: c0d6c...76e

Jeg er sykepleier 🙂 Vi har «ryddet opp» pga Corona, dvs har svært lite pasienter sammenlignet med en vanlig natt. Så det er ganske rolig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med våken baby... 🙈

Anonymkode: 68e99...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, engstelig for framtiden... men det er jeg jo ikke alene om, det skjønner jeg jo😔

Anonymkode: d20fe...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å  ha noen døgnrytme når verden går til helvete uansett. Maten kommer til å bli dyrere, kosttilskudd som jeg trenger fra utlandet har blitt dyrere pga krona, og pga de nye tollreglene, uføretrygden min kommer til å gå ytterligere ned, jeg kommer til å bli tvangsvaksinert og helsa mi kommer til å få enda en knekk, jeg får mer sosial angst av å måtte passe på å være en meter fra folk hele tiden og at folk rundt meg ser sure og mistenksomme ut, jeg får ikke gått til tannlegen selv om jeg  har altfor mye arbeid som må gjøres..... Hva er vitsen med å sove eller å være våken når livskvaliteten kun går nedover i all oversiktlig fremtid, hva er vitsen med å eksistere i det hele tatt...

Anonymkode: 43f80...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke trygden kommer til å gå ned eller prisene opp. Verden går ikke til helvete nå men vi må lytte på myndighetenes retningslinjer ang sosial isolasjon. Kosttilskudd er mest bare tull og placebo, frukt og grønnsaker og nøtter og frø gjør samme nytten. 

Jeg får heller ikke sove :(

Anonymkode: 46f69...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid, og sliter generelt med søvnen for tiden. Må opp og tisse sikkert 3-4 ganger i løpet av natten, og finner ikke noen god liggestilling. I tillegg bekymrer jeg meg over alt mulig, og ligger våken og tenker ut alle mulige scenarioer i hodet hele tiden. Det er slitsomt, men det blir vel ikke bedre når ungen kommer heller 😂

Anonymkode: f4e41...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykepleier på barneavdeling. Veldig stille og rolig. Skravler med koselige kollegaer. I grunn helt greit å være våken. 
Verden kommer til å bli en litt mindre allright sted å være etter covid19

Anonymkode: f118a...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Er gravid, og sliter generelt med søvnen for tiden. Må opp og tisse sikkert 3-4 ganger i løpet av natten, og finner ikke noen god liggestilling. I tillegg bekymrer jeg meg over alt mulig, og ligger våken og tenker ut alle mulige scenarioer i hodet hele tiden. Det er slitsomt, men det blir vel ikke bedre når ungen kommer heller 😂

Anonymkode: f4e41...4b1

Er også gravid sliter med samme problemet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...