Jump to content
AnonymBruker

Skal vi kose før vi går? (Tenner meg ikke)

Recommended Posts

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hiver meg på de to siste innleggene. Ordet "kose" fører ikke med seg assosiasjoner som jeg tenner på. 

Min ektemann var slik etter den første bølgen av forelskelse og lyst la seg, han spurte om kosing. Jeg fikk helt avsmak, som man sier, og fikk følelsen av et barn som søker kos hos mamma. Mitt tenningsmønster inkluderer ikke at jeg er i en morsrolle, snarere tvert imot. 

Den eneste måten jeg fikk formidlet dette til mannen min, var ved å snakke med ham. Vi måtte sette oss ned og bli kjent med hverandres seksualitet. Etter det var det lettere å uttrykke lyst, da vi lærte oss å ta hensyn til den andres tenningsmønster og kjærlighetssorg. God kommunikasjon gjør det også lettere å si nei takk, uten at noen føler seg avvist. 

Snakk med ham, du. Utforsk hverandres seksualitet og lyster.

Anonymkode: 867fc...ed1

*kjærlighetsspråk, ikke kjærlighetssorg.

Anonymkode: 867fc...ed1

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg støtter de som skriver at du må snakke med han om dette, si på en fin måte hva som tenner deg. Eller som du tror kan tenne deg om han prøver. Sexlivet med eksmannen min ble ødelagt av at vi ikke kunne snakke ordentlig om det, og ærlig talt tenker jeg nå at det dessverre var mest min feil. Jeg gikk til slutt helt i lås. Men han sluttet også å ta initiativ fordi han ikke ville jeg skulle føle meg presset og jeg fikk mindre lyst fordi han aldri kastet seg over meg sånn jeg ville men ikke klarte å forklare. Dårlig forklart kanskje, men jeg tror faktisk vi kunne vært gift ennå om dette her kunne vært løst på et tidligere stadie. Jeg vet liksom ikke om jeg sluttet å være tiltrukket av han og dermed mistet lyst, eller om det var omvendt hvis du skjønner. Så alvorlig talt, vær så snill å la alle hemninger fare, det er kjæresten din; snakk skikkelig ut med ham!! Vær dønn ærlig, ellers går det rett vest med forholdet.

Jeg er nå i et forhold hvor vi snakker om alt og det er så deilig. Det er mindre stødig og mer drama dessverre, men vi kan i det minste snakke om det og det er så viktig. Jeg liker best at kjæresten tar på meg, stryker mer og mer intimt. Da blir jeg kåt selv om jeg egentlig ikke var det, noen ganger har jeg nesten sovna.. Hvis han legger til en kommentar om at han vil knulle meg eller noe, går jeg rett til topps. 😄 Noen ganger legger han seg bare mellom beina mine og kysser meg, da vet jeg han er så kåt at han knapt kan vente på meg, og da blir jeg kåt av det. Hos oss er det han som nå har minst sexlyst, så jeg spør noen ganger om han vil/orker, men det er egentlig litt feil. Føler meg litt needy liksom. Så oftest kysser jeg han og kjenner om kyssene blir dypere og lengre, at han også er klar, eller jeg stryker han over rompa etc. Da er han ikke så vond å be allikevel. Vi har stort sett sex en gang  om dagen når vi er sammen, bor ikke sammen så det øker nok spenningen en del. Men i starten var det jo 3-4 ganger om dagen og jeg savner det jeg da.

Anonymkode: 78f7a...ba3

AnonymBruker

"Skal vi kose?"

Gud så kleint

Lyser jo patetisk

Hadde jeg aldri godtatt.

Bare å si at det der er så turn off! Så det må du slutte med!

Vær litt mann heller!

Anonymkode: 67be8...208

Guest Nåidissedager

Som mange her inne sier, snakk med han.

Finn ut hvordan dere er forskjellige på dette og samarbeid, kompromiss.

Ikke "la det henge i luften" Det kan føre til usikkerhet.

Tørr å vær ærlig og tørr å vær litt upopulær.

AnonymBruker

Mannen her i huset pleier å ta hånda ned i buksa på meg og se meg intenst i øynene mens han spør om han skal knulle meg.. Men det er sånn jeg liker det også, og det vet han. 

Om det er ordbruken som gir deg avsmak synes jeg du skal si det rett ut. Aller helst etter at du har kommet hjem og kastet deg over han og vist han hvordan du liker det. 

Men det faktum at du skyr intimitet og velger å sove på sofaen for å unngå å friste han tyder på at det er mer enn ordbruken som er problemet her.. Det virker jo litt som om du føler en slags avsky for hele mannen.. Det må jo være litt av et slag i ansiktet hans og jeg skjønner godt at han ikke har selvtillitten til å kaste seg over deg og vise hvor kåt han er på deg når ting er sånn..

Dere trenger å prate rolig om dette når sex ikke er i lufta, så han vet hvor skoen trykker og kan gjøre noe med det. Kanskje ha en liten pause fra sex til du kjenner på lysten og tar intinativ? Og ikke ha sex dersom du ikke har lyst, det er lov å si nei og det må han bare respektere.

Er all intinativ fra hans side? 

Anonymkode: 15443...aca