Gå til innhold

Er dette ettervekst i håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg liker denne hårfargingen og skjønner at det sikkert er gjort sånn med vilje, og ikke utvokst hår etter farging. Men jeg lurer på om man kan få samme look om man helfarger og får naturlig ettervekst? Vil så gjerne farge håret blondt men vil redusere antall frisørbesøk så godt som mulig pga dårlig økonomi.. Tenker at hvis man helfarger og får denne looken som ettervekst kan man utsette frisørbesøkene et par måneder. Blir vel veldig raskt stygt om man farger med dette skillet og når det har vokst 5 cm til og jeg har ikke råd til å gå til frisøren så ofte! 

8012a7c7d2dc5729a27b9292686bf110.jpg

image (1).jpeg

platinum-blonde-dark-roots-summer-color-min.jpg

$_10.jpeg

Anonymkode: eaa76...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som ettervekst ja.

Men kan du ikke bare farge håret sjøl da?

Anonymkode: f5416...921

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hår ser ca sånn ut nå, altså ettervekst som jeg ikke får gjort noe med akkurat nå. Så lenge håret ditt er såpass mørkt, vil du nok få den looken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så ettervekst ser likt ut? Jeg trodde dette var en spesiell look farget med mørke røtter og lysere lengde. Syns dere denne looken er fin? Mange syns jo ettervekst er stygt men akuratt dette syns jeg var fint jeg da. Kanskje værre med håret bakover i strikk.. 

 

Anonymkode: eaa76...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette ser bedre ut enn hår som er bleket inn til hårbunnen, det ser mindre naturlig ut i mine øyne. Hvis du vil ha sånn farge, go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort og blondt er ikke fint.

Anonymkode: 4883c...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg farger det slik innerst da mitt eget er så glansløst og kjedelig farge kontra det som er bleket. 

Anonymkode: e5fda...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ettervekst, kim k hat vel svart/veldig mørkt hår

Anonymkode: 55956...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er ettervekst, kim k hat vel svart/veldig mørkt hår

Anonymkode: 55956...08f

Kim K endrer vel hårfarge oftere enn mange bytter sokker - jeg tviler at på hun ville gått med ettervekst som dette, med mindre det er farget slik med vilje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ettervekst er finest når håret ellers er helt blondt, syns jeg. Disse damene har nok ettervekst med vilje, fordi de liker looken. 

Anonymkode: d7bf2...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke vanlig ettervekst. Ettervekst gir en helt skarp linje mellom det fargede og det naturlige håret og ser mye styggere ut. En rotbehandling som dette, med myk overgang mellom naturlig og kunstig farge, gjør derimot at man kan la håret gro mye lenger før man må fikse røttene sine. 

Anonymkode: e3a5e...c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
På 26.3.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Åja så ettervekst ser likt ut? Jeg trodde dette var en spesiell look farget med mørke røtter og lysere lengde. Syns dere denne looken er fin? Mange syns jo ettervekst er stygt men akuratt dette syns jeg var fint jeg da. Kanskje værre med håret bakover i strikk.. 

 

Anonymkode: eaa76...aa3

Det er veldig 2000 med det håret. Slitt ihjelbleka hår og svart ettervekst eller svart i bakhodet og nedover 

Endret av bienvilleparish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, oxycodone skrev:

Det er veldig 2000 med det håret. Slitt ihjelbleka hår og svart ettervekst eller svart i bakhodet og nedover 

Men 2000 er jo tilbake for fullt! Unge jenter nå ser ut som jeg gjorde da jeg gikk på videregående, mer eller mindre. 

Anonymkode: e3a5e...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ettervekst, det er farget slik.  Kjendiser har ikke samme hårfarge og frisyre lenge nok til å få ettervekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...