Gå til innhold

sitte på kafe og jobbe. er det lov nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kg 😀

jeg studerer og har vært avhengig av å komme på biblioteket eller skolen for å jobbe med fag. Å nå sliter jeg virkelig med å jobbe hjemmefra.

så er det lov å sette seg på kafe og jobbe i disse dager? 

jeg er DESPERAT, klarer ikke å få gjort noe hjemme lenger og henger etter..tror jeg begynner å bli deprimert av dette. 

har vært borte fra folk i over 14 dager, ikke vært syk heller og tatt forhåndsregler. 

Så kjære kg hjelp meg! hva skal jeg gjøre? andre tips tar jeg også gladelig imot. 🙏

 

Anonymkode: 86e50...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hotellrom? Koster fra 295 kr/dag hos Choice kjeden.

Anonymkode: 0b750...935

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kafeér har satt opp slik at man ikke kan sitte på annenhvert bord for å unngå nærkontakt. Jeg har sett flere arbeide på kafé 

Anonymkode: 1bbc9...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør de som jobber i kafeen :) Her i byen er det for det meste kun åpent for takeaway, men hos noen er det lov så lenge du holder 1 meter avstand fra andre kunder.

Anonymkode: ee474...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hotellrom? Koster fra 295 kr/dag hos Choice kjeden.

Anonymkode: 0b750...935

Hvorfor skal du betale 295kr/dag når du kan lese på skole eller bibliotek gratis? Dessuten er hoteller mer skitten enn dy tror

Anonymkode: 7ebdb...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du betale 295kr/dag når du kan lese på skole eller bibliotek gratis? Dessuten er hoteller mer skitten enn dy tror

Anonymkode: 7ebdb...9e8

Problemet er jo at skoler og biblioteker er stengt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, 

takk for svar dere 

jeg bor i oslo, så hvis noen har noen steder de vet det er lov å sitte på så gjerne fortell? 😀🙏