Jump to content
c0ffebe4n

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3

Recommended Posts

c0ffebe4n

I dag er jeg hele 6 uker gravid!! Er inne i min syvende uke allerede og jeg gleder meg sååå til UL i uke 10. En måned igjen, ish... 😍🙌🏼 

Fortsetter under...

c0ffebe4n

Har enda ømme pupper og vonde brystvorter. Er sulten, men har vært mer uggen og blir verre når jeg spiser. I morges var jeg direkte kvalm og kaffen gjorde det verre. 

I natt ble jeg så overveldet og trist av ingen grunn og jeg hulket på badet i en halvtime før jeg kunne legge meg igjen. Det er rart å ha 0 kontroll over følelsene sine og at de bare tar over helt! 😧

c0ffebe4n

6+1!!! 🤭💕

Fortsatt ømme pupper og brystvorter som vanlig. Ha bare en regel: No touching! 👆🏼👩‍⚖️ Har også hatt lett hodeverk siden i går. 

SUPERMIRI
37 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

6+1!!! 🤭💕

Fortsatt ømme pupper og brystvorter som vanlig. Ha bare en regel: No touching! 👆🏼👩‍⚖️ Har også hatt lett hodeverk siden i går. 

Hurra 😍 Det går fort til TUL nå! Tiden bare suser jo av gårde 🤗

c0ffebe4n
3 hours ago, SUPERMIRI said:

Hurra 😍 Det går fort til TUL nå! Tiden bare suser jo av gårde 🤗

🥳💕 Det er så godt! Ja, spesielt nå mot sommeren. Vinteren føles såå lang og treg... 😳

c0ffebe4n

6+2 og luftsmerter... Det gjør så vondt. Men jeg er 6+2!! 😍 

Annonse

c0ffebe4n

Puppene mine har definitivt blitt større! Jeg la merke til det i går da jeg tok av meg BH’en og bare... Hm... Er de muligens litt fyldigere enn før? Passer endelig BH’en jeg kjøpte for noen år siden som alltid har vært for stor. Bruker vanligvis 75A, nå er jeg 80A (selv om det er en A er cupen faktisk større når du hopper opp et tall). Jeg har litt ekstra fett rundt ryggen nå og så klart, men den mini håndfullen jeg hadde har blitt større enn en håndfull nå! 😂 De er også full av synlige blodårer. 🤪

6+3!! 🥳💕

c0ffebe4n

6+4! 🥳💗

Jeg har så utrolig treg mage, det er grusomt! Skal kjøpe mer biola i dag, for luftsmerter er så vondt. 😭 

c0ffebe4n

6+5 allerede!! Under to dager til jeg er 7 uker 🤯💕

I hele dag har jeg vært kvalm og uggen, og vil ikke ha mat. Jeg har ALDRI vært glad i brus, men jeg craver Pepsi?! Det er så merkelig spesifikt. Og så vil jeg bare ha frukt, bær, saftis, sprudlevann - alt friskt. Sikkert fordi jeg er så uggen! 😳 Så jeg skal opp på butikken nå fordi jeg trenger frisk mat og Pepsi asap, haha. Men blir bare et glass med brus, pga koffein som sikkert er i det. 

c0ffebe4n

7 uker!! 💕🎉

Gårsdagen var jeg bare kvalm og trøtt, ville ikke ha mat og ingenting hjalp. Er litt uggen i dag, men ellers bedre; mest trøtt. 😴

vegasus
55 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

7 uker!! 💕🎉

Gårsdagen var jeg bare kvalm og trøtt, ville ikke ha mat og ingenting hjalp. Er litt uggen i dag, men ellers bedre; mest trøtt. 😴

Gratulerer med ny uke 🥳 

c0ffebe4n
1 hour ago, vegasus said:

Gratulerer med ny uke 🥳 

Tusen takk! Det føles alltid så godt. 🥰 18 dager til første UL! 😮

c0ffebe4n

7+2! 💕

Kaffe er ikke godt lenger. Frisk mat er tingen! 🍏 Puppene er fortsatt ømme! 😳 Og jeg er enda uggen 24/7!! 🤢

Annonse

c0ffebe4n

7+4! 🙀 Hva skjer’a? Tida går jo superfort. Skal til legen i morgen for å sjekke det sykt kløende utslettet mitt og angående graviditet. For alt jeg vet har det sammenheng, eller så er det allergi. Men håper de tar blodprøver for å sjekke at det står bra til med baby.

c0ffebe4n

Legen min spurte om vi skulle ta en ultralyd i dag   siden jeg alt var der og jeg sa så klart ja! 😁 Der inne er det en stk liten bønne med bankende hjerte og som ligger på rett plass. 💖 Hodet var godt synlig, den var større enn kroppen så det ut som, haha! 

Han nevnte flere ganger at han ikke er proff i ultralyd, så at jeg skulle ta størrelse med en klype salt, men han målte to ganger 11+ uker! Av alle ultralydbilder jeg har sett liknet det mer på en 8 ukers, ikke 11. Men jeg er jo i alle fall ikke proff der. Vi skal sjekke neste uke igjen bare for å være sikker! ☺️

c0ffebe4n

7+6 i dag, kvalm og pupper jeg ikke visste kunne bli så ømme! 😳 Hvor mye verre kan de bli?? Kan ikke ligge på siden i senga, det føles ut som de sprenges, haha. 

Etter gårsdagen er jeg sikker på at baby ikke er 11 uker som legen mistenkte. Så virkelig ikke ut som det. Man kunne jo ikke se den typiske babyformen enda. 😊 Er spent å se neste uke da, gleder meg masse og håper alt står bra til inni der. 💕

SUPERMIRI

Hurraaa, så bra alt står bra til med bebis ❤️ Tenk at du er 7+6 allerede!! 

c0ffebe4n
56 minutter siden, SUPERMIRI said:

Hurraaa, så bra alt står bra til med bebis ❤️ Tenk at du er 7+6 allerede!! 

Ja det er en stor lettelse! Det var min aller første ultralyd (ang graviditet) også, og det var så gøy å se! 😍 Det lille voksende minimennesket er inni meg. 😮 Tiden flyr! 

Edited by c0ffebe4n