Gå til innhold

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

I dag er jeg hele 6 uker gravid!! Er inne i min syvende uke allerede og jeg gleder meg sååå til UL i uke 10. En måned igjen, ish... 😍🙌🏼 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har enda ømme pupper og vonde brystvorter. Er sulten, men har vært mer uggen og blir verre når jeg spiser. I morges var jeg direkte kvalm og kaffen gjorde det verre. 

I natt ble jeg så overveldet og trist av ingen grunn og jeg hulket på badet i en halvtime før jeg kunne legge meg igjen. Det er rart å ha 0 kontroll over følelsene sine og at de bare tar over helt! 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1!!! 🤭💕

Fortsatt ømme pupper og brystvorter som vanlig. Ha bare en regel: No touching! 👆🏼👩‍⚖️ Har også hatt lett hodeverk siden i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

6+1!!! 🤭💕

Fortsatt ømme pupper og brystvorter som vanlig. Ha bare en regel: No touching! 👆🏼👩‍⚖️ Har også hatt lett hodeverk siden i går. 

Hurra 😍 Det går fort til TUL nå! Tiden bare suser jo av gårde 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SUPERMIRI said:

Hurra 😍 Det går fort til TUL nå! Tiden bare suser jo av gårde 🤗

🥳💕 Det er så godt! Ja, spesielt nå mot sommeren. Vinteren føles såå lang og treg... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene mine har definitivt blitt større! Jeg la merke til det i går da jeg tok av meg BH’en og bare... Hm... Er de muligens litt fyldigere enn før? Passer endelig BH’en jeg kjøpte for noen år siden som alltid har vært for stor. Bruker vanligvis 75A, nå er jeg 80A (selv om det er en A er cupen faktisk større når du hopper opp et tall). Jeg har litt ekstra fett rundt ryggen nå og så klart, men den mini håndfullen jeg hadde har blitt større enn en håndfull nå! 😂 De er også full av synlige blodårer. 🤪

6+3!! 🥳💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4! 🥳💗

Jeg har så utrolig treg mage, det er grusomt! Skal kjøpe mer biola i dag, for luftsmerter er så vondt. 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 allerede!! Under to dager til jeg er 7 uker 🤯💕

I hele dag har jeg vært kvalm og uggen, og vil ikke ha mat. Jeg har ALDRI vært glad i brus, men jeg craver Pepsi?! Det er så merkelig spesifikt. Og så vil jeg bare ha frukt, bær, saftis, sprudlevann - alt friskt. Sikkert fordi jeg er så uggen! 😳 Så jeg skal opp på butikken nå fordi jeg trenger frisk mat og Pepsi asap, haha. Men blir bare et glass med brus, pga koffein som sikkert er i det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker!! 💕🎉

Gårsdagen var jeg bare kvalm og trøtt, ville ikke ha mat og ingenting hjalp. Er litt uggen i dag, men ellers bedre; mest trøtt. 😴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

7 uker!! 💕🎉

Gårsdagen var jeg bare kvalm og trøtt, ville ikke ha mat og ingenting hjalp. Er litt uggen i dag, men ellers bedre; mest trøtt. 😴

Gratulerer med ny uke 🥳 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, vegasus said:

Gratulerer med ny uke 🥳 

 

Tusen takk! Det føles alltid så godt. 🥰 18 dager til første UL! 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+2! 💕

Kaffe er ikke godt lenger. Frisk mat er tingen! 🍏 Puppene er fortsatt ømme! 😳 Og jeg er enda uggen 24/7!! 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+4! 🙀 Hva skjer’a? Tida går jo superfort. Skal til legen i morgen for å sjekke det sykt kløende utslettet mitt og angående graviditet. For alt jeg vet har det sammenheng, eller så er det allergi. Men håper de tar blodprøver for å sjekke at det står bra til med baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min spurte om vi skulle ta en ultralyd i dag   siden jeg alt var der og jeg sa så klart ja! 😁 Der inne er det en stk liten bønne med bankende hjerte og som ligger på rett plass. 💖 Hodet var godt synlig, den var større enn kroppen så det ut som, haha! 

Han nevnte flere ganger at han ikke er proff i ultralyd, så at jeg skulle ta størrelse med en klype salt, men han målte to ganger 11+ uker! Av alle ultralydbilder jeg har sett liknet det mer på en 8 ukers, ikke 11. Men jeg er jo i alle fall ikke proff der. Vi skal sjekke neste uke igjen bare for å være sikker! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+6 i dag, kvalm og pupper jeg ikke visste kunne bli så ømme! 😳 Hvor mye verre kan de bli?? Kan ikke ligge på siden i senga, det føles ut som de sprenges, haha. 

Etter gårsdagen er jeg sikker på at baby ikke er 11 uker som legen mistenkte. Så virkelig ikke ut som det. Man kunne jo ikke se den typiske babyformen enda. 😊 Er spent å se neste uke da, gleder meg masse og håper alt står bra til inni der. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurraaa, så bra alt står bra til med bebis ❤️ Tenk at du er 7+6 allerede!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, SUPERMIRI said:

Hurraaa, så bra alt står bra til med bebis ❤️ Tenk at du er 7+6 allerede!! 

Ja det er en stor lettelse! Det var min aller første ultralyd (ang graviditet) også, og det var så gøy å se! 😍 Det lille voksende minimennesket er inni meg. 😮 Tiden flyr! 

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0!! 🥳💕 Nå er det bare en måned igjen til jeg er 12 uker! Hvor går tiden? Kvalmen står på, gjør at jeg ikke har matlyst eller drikkelyst. Når jeg først vil ha mat spiser jeg masse, haha! 😅

Passer ingen bukser lenger, måtte kjøpe noe nye klær i går. Føler meg bare smålubben, men livmoren har jo vokst mye så det er nok derfor. Ikke nok til babymage da. Lurer på om hoftene også har blitt bredere? Får ikke bukser over hoften en gang.

Puppene verker nå og da, er veldig ømme enda og har veldig synlige blodårer. Jeg sover mye og lenge. Gleder meg til jeg kommer i andre trimester, jeg føler meg ikke på topp for tiden! 😫 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2! 🥰

Jobb i dag. Tar en 5-minutter nå, mens jeg kan. Har stått i hele dag, løftet esker, vasket, etc. Ryggen er gåen allerede 2. arbeidsdag! 😖 Heldigvis jobber jeg bare i morgen og så har jeg ikke jobb før neste mandag igjen!! 💞 Kvalmen begynner å stige på nå også. Gleder meg til å sove!! 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...