Gå til innhold

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Nå er brystvortene så ufattelig såre jeg slet med å dusje framsiden av kroppen, og tørke meg med håndkle. Det gjør så vondt! Jeg har også vært ekstremt trøtt i dag og svimmel. Det er dagens oppdatering! I morgen er jeg 4+5, nærmer meg 5+0! 🤩💕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne drakk jeg når jeg skulle skjule graviditeten. Hadde den over i en annen vinflaske da det er slik trekork og ikke skrukork :) Men veldig god, liker selv søte og friske hvitviner :)

Screenshot_20200514-103108_Samsung Internet.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, J1994 said:

Denne drakk jeg når jeg skulle skjule graviditeten. Hadde den over i en annen vinflaske da det er slik trekork og ikke skrukork :) Men veldig god, liker selv søte og friske hvitviner :)

Screenshot_20200514-103108_Samsung Internet.jpg

Åå skal prøve å finne! 😍 Er mest glad i rødvin, men på 17. mai må jeg ha noe friskere. Dette høres perfekt ut! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en dag! 😂

Vi bor ca 5 min unna butikk og samboer ville rekke ølsalget. Han spurte om vi skulle gå tur i kveld (senere i kveld mente han vel) og jeg koblet som at vi skulle gå tur NÅ. Gikk for å kle på meg, og han løp på butikken for å kjøpe øl til seg selv. Jeg kom ut av soverommet og til min fortvilelse så jeg han gå ut av leiligheten. Jeg så i vinduet og der løp han.

Jeg ble med en gang kokt i hodet og begynte å gråte av sinne fordi han heller ville gå tur uten meg. Satt på sofa og hylgrein mens katta stirret helt forvirra på meg. Han kom tilbake noen minutter senere med en pose øl... og her satt jeg da... rødsprengt og snørrete. 😂😂 Disse månedene skal bli gøy, hæ? 🙉

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg 5+0 i morgen allerede?! Dagene har gått sakte, men likevel er jeg 4+6 sånn plutselig! 💕 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den siste vanlige clearblue’en for å se om den er sterk nok til å få 3+, men bør vel være over 5 uker før jeg ta den uansett? Det er den siste testen jeg vil ta, så tenker jeg kanskje venter litt. Å se 3+ er ikke det viktigste, men hadde vært gøy å se for første gang. 😍 Og siden jeg ikke skal teste noe mer. 

Tok først en eggløsningstest! 😂 Teststreken var helt utrolig sterk allerede med en gang urinen traff. Ville bare teste det ut for å se om det funket igjen! Definitivt! Dette er virkelighet... Det er vanskelig å forstå! 🙈💖

BE0119AD-5EAF-4645-90FE-475B30A67AFE.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

5+0!!! 🥳 Om en uke er jeg 6 uker, hva i alle dager! 

Rart hvordan tiden går veldig sakte, men fort samtidig om dagen🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym797 said:

Rart hvordan tiden går veldig sakte, men fort samtidig om dagen🙈

Ja det er helt merkelig! 😅 Kan huske at å gå på barneskolen var sånn; dagene gikk utrolig sakte, men plutselig var man ferdig med et trinn. 🙉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, vegasus said:

Gratulerer med 5+0 🥳🥳🥳 

Tusen hjertelig takk! 😍🎉 Plutselig var jeg der. 🗓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! 🇳🇴🎉

Er 5+1 og veldig følsom i dag, vil gråte av alt. Vet ikke om det er gode eller dårlige tårer så det er veldig forvirrende. Kan ikke høre på rolig musikk, for da gråter jeg. Prøvde det i morrest nemlig. 😂 

Og denne fikk jeg også i dag, som fikk meg til å gråte igjen (av glede):

B55B946B-5DF6-4707-85CD-813CECFED977.thumb.jpeg.36f5d2ad10c703aa558f5026780bf3cc.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! 5+2?! 💕👏🏼🎉

Uggen, tørst, lett hodeverk... Og vond korsrygg/hofter. Jeg føler meg ikke komfortabel for tiden, men alt for deg lille bønne. 🥰 Og graviditets-bloat er ekte ja! Ser ut som jeg er tre måneder på vei eller mer av og til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Uggen, tørst, lett hodeverk... Og vond korsrygg/hofter.

Kjenner på mye av det samme. Er overraskende ukomfortabelt allerede😆 

En venninne fortalte at hun var gravid i går, og jeg holdt på å sprekke. Det er så sykt stas at hun bare er noen uker foran meg! Må si jeg er ganske over dette første trimesteret🙈 Vil bare komme meg over 12 uker så jeg kan slappe av litt😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Anonym797 said:

Kjenner på mye av det samme. Er overraskende ukomfortabelt allerede😆 

En venninne fortalte at hun var gravid i går, og jeg holdt på å sprekke. Det er så sykt stas at hun bare er noen uker foran meg! Må si jeg er ganske over dette første trimesteret🙈 Vil bare komme meg over 12 uker så jeg kan slappe av litt😅

Jepp kjenner det godt! 😅🙈

Ååå så gøy!! Jeg mistenker LITT at søsteren min er det, for hun drakk alkoholfri vin i går, haha! MEN det kan godt hende det er fordi hun har to barn. 😂 De er 6 og 8. 

Samme!! Kanskje man får slappet litt av fysisk og psykisk når man er kommet så langt 🙈

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3!! 💕🎉 

Har fortsatt kjempeømme pupper og veldig såre brystvorter. De ser litt såre ut også, litt rød og sprekket hud. 😖 Og så er jeg mer uggen for tiden. Er sulten, men alt får meg i litt rar form. Og har MASSE utflod! Har kjøpt truseinnlegg nå, det var nødvendig. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5+4!! 🤯💕 Nå går faktisk dagene ganske fort her, men jeg tror det er fordi jeg sover så mye. 😂 Tar meg en god blund på ettermiddagene...

Puppene har fått mer synlige blodårer også nå! 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5!! 😍 Hjelpes, hvor går tiden? 

Nå sitter vi på den lille balkongen vår i solveggen og drikker kaffe. Det skal vi fortsette å nyte litt til, det er virkelig godt med vår igjen! 🌱☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6! 🥰 I morgen er jeg hele 6 uker! 💗🎉

Har fått litt mer ømme pupper og vonde brystvorter fra i går av. De er så sykt vonde, jeg drømmer til og med om dem og at folk tar på dem selv om jeg hyler nei! 😂 Har hatt litt «mensmage» og murringer i noen dager nå, ikke like mange stikninger som tidligere, kun noen i lysken og underlivet av og til. Er også mer uggen enn før. Fortsatt ikke direkte kvalm, da ville jeg visst det. Men jeg er så uggen og rar. Og i går ble min trege mage løs og jeg jubler for det 😂🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, må bare skrive dette mens det pågår. Dette er helt rart å kjenne! Puppene kjennes sprengte og veldig tunge ut. 😳 Bare av å ha armene presset lett mot brystene er det superømt og kjennes stramt ut i hele puppen. For en merkelig følelse! 😅

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...