Gå til innhold

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Og der kom reaksjonen, endelig... ❤️ Da jeg så den første streken trodde jeg det ikke, eller... det føltes ikke ekte og jeg var redd for at stigningen skulle være dårlig denne runden også. Men nei.🥰 Dette er min aller første digitaltest noen sinne som sier GRAVID! 🎉 Jeg skjelver! 

8172648A-3659-4868-B1FD-271A90E44E28.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, vegasus said:

Gratulerer med spire og fin stigning! ❤️🥳 

Tusen takk! ❤️🎉 Vi skal feire med god middag og film på skjermen i kveld. Det ble en «karantenespire» på oss likevel, håper den fortsetter å vokse. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii! Må bare oppdatere: Hehe, jeg ble faktisk aldri 5+0 sist - jeg kom til 4+4. Det gir mye mer mening!

Jeg har endret alle graviditetsappene mine nå til min rette uke og dag, for de har feilberegnet med noen dager. 😅 Sjekket forrige måned også, der det klart var feil. Det er fortsatt en uke til 4+5 da... Så jeg krysser fingre og tær at den klamrer seg fast inni der og ønsker å «leie leiligheta» de neste månedene. 🥰

Trøttheten er IKKE en spøk heller! Nå skjønner jeg hva folk snakker om. 😅 Får også ganske heftige stikk i lysken nå og da. Ble litt skremt første gang, men googlet rundt og er ganske sikker på at det er normalt. 👍🏼

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hjertet i halsen tok jeg to nye tester nå. Og jeg er så lettet av å se to flotte synlige babystreker! 💕 De er definitivt mye sterkere! 🥰 

1AFADF29-C177-4FE9-A30F-E8211006AD62.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Med hjertet i halsen tok jeg to nye tester nå. Og jeg er så lettet av å se to flotte synlige babystreker! 💕 De er definitivt mye sterkere! 🥰 

1AFADF29-C177-4FE9-A30F-E8211006AD62.jpeg

Hurra! Gratulerer så mye, @c0ffebe4n❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, SUPERMIRI said:

Hurra! Gratulerer så mye, @c0ffebe4n❤️ 

Tusen hjertelig takk ❤️ Har bare smilt så langt i dag! ☺️ Godt å legge bekymringer litt bak seg - man får ikke mye godt ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med fin stigning ❤️ Gratulerer igjen 🥳❤️
Kan se ut som vi havner i samme termingruppe, jeg fikk plutselig positiv test i dag tidlig. 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, går det an å bli så trøtt?! 😂 I april døgnet jeg og samboer - vi var våken i ca 30 timer for å snu døgnet. Begge to er permitterte... så det forklarer litt, haha. Den følelsen jeg hadde før vi skulle legge oss, den totalt utmattede, tung i øynene-følelsen.. den har jeg hele tiden nå, selv etter 7-8 timer søvn og ettermiddagslurer. 😴 Det fascinerer meg noe enormt. Tidligere prøveperioder da jeg letet etter symptomer og skrev opp at jeg var trøtt, haha jeg hadde ikke peiling! 🤣
 

Og så VERKER puppene mine i dag. 😳🍒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, vegasus said:

Så deilig med fin stigning ❤️ Gratulerer igjen 🥳❤️
Kan se ut som vi havner i samme termingruppe, jeg fikk plutselig positiv test i dag tidlig. 🥰

Ja det er nydelig! 💕 Tusen hjertelig, og gratulerer igjen til deg og! For en positiv vending denne måneden 🥳 Hvilken dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Ja det er nydelig! 💕 Tusen hjertelig, og gratulerer igjen til deg og! For en positiv vending denne måneden 🥳 Hvilken dpo er du? 

Ja! Så absolutt 😁

Jeg er ikke helt sikker, jeg trodde jeg var 10 dpo, men jeg får det ikke til å stemme i forhold til når unnfangelse kan ha skjedd. Spermen lever vel ikke så lenge som 7 dager. 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus said:

Ja! Så absolutt 😁

Jeg er ikke helt sikker, jeg trodde jeg var 10 dpo, men jeg får det ikke til å stemme i forhold til når unnfangelse kan ha skjedd. Spermen lever vel ikke så lenge som 7 dager. 🙈

Leste en tråd en plass der ei sa spermen overlevde en uke; de skulle hoppe over en måned så de unngikk sex uka før eggløsning og eggløsningen kom som antatt en uke senere. Hun ble gravid.. 7 dager 🤯 Det er supersperm!!
 

Men jeg tror det gjelder de færreste, de sier jo at sperm som regel ikke overlever mer enn 5 dager. But who knows... 🤭 Det er vanskelig å vite eksakt når det har skjedd. Men gravid er vi nå uansett hihi! 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! 

Fikk selv en overraskelse lørdag sist uke. Lettere sjokkert da det var to streker på testen. Er nå i følge legen 5+5, men siden jeg stort sett har syklus på nærmere 34 dager og ikke 28, tror jeg selv at det kanskje er mer riktig med 5+0. 

Er overraskende nervøs for om det går bra. Er vanligvis veldig lite bekymret av meg, men i dette tilfellet klarer jeg ikke la vær å tenke på alt som kan gå galt gitt. Har bestilt tidlig ultralyd om drøye to uker, så håper det går bra og at det kan gi meg litt ro i sjela!

/LN

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Anonym797 said:

Gratulerer så mye! 

Fikk selv en overraskelse lørdag sist uke. Lettere sjokkert da det var to streker på testen. Er nå i følge legen 5+5, men siden jeg stort sett har syklus på nærmere 34 dager og ikke 28, tror jeg selv at det kanskje er mer riktig med 5+0. 

Er overraskende nervøs for om det går bra. Er vanligvis veldig lite bekymret av meg, men i dette tilfellet klarer jeg ikke la vær å tenke på alt som kan gå galt gitt. Har bestilt tidlig ultralyd om drøye to uker, så håper det går bra og at det kan gi meg litt ro i sjela!

/LN

I like måte! 😍 

Har også lang syklus. For å være ærlig gjør alt dette meg så forvirret, hvilken uke og dag osv. 😅 Tror jeg har funnet det riktige da. Er 4+0 i morgen. Eggløsning var 10 dager forsinket nå, så å bruke første mensdag blir helt feil. 

Det går nok helt fint det! Men jeg føler akkurat det samme. Kjenner etter symptomer eller mangel på symptomer og overtenker det til de grader, haha. Det virker som om det er normalt for de fleste gravide. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Det virker som om det er normalt for de fleste gravide. 😂

🙈😂 Ja, tipper de fleste overtenker litt i starten. Krysser fingre og gleder meg til de første 12 er unnagjort🤞🏼🤞🏼😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gråte fordi samboer tok en bit av maten min. Er det sånn her det skal bli? 😆😂

I dag er jeg forresten 4+0! Det er dagen av IKM. MÅTTE bare teste en gang til. 💕 Streken kom så snart urinen traff og bare ett minutt etterpå var den så sterk den kunne bli. Åh, for en fryd! 🥰 Jeg kan nesten ikke tro det enda! 

Huden min ser mye bedre ut også. Etter jeg slutta på pilla har jeg ikke hatt en dag uten kviser... men nå er huden så og si plettfri! 
871DC840-D2C6-4B1A-8085-B88573A60674.jpeg.8d010e6a112391b07d362e4433d8cffc.jpeg 

For et deilig syn! 💖 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Jeg begynte å gråte fordi samboer tok en bit av maten min. Er det sånn her det skal bli? 😆😂

I dag er jeg forresten 4+0! Det er dagen av IKM. MÅTTE bare teste en gang til. 💕 Streken kom så snart urinen traff og bare ett minutt etterpå var den så sterk den kunne bli. Åh, for en fryd! 🥰 Jeg kan nesten ikke tro det enda! 

Huden min ser mye bedre ut også. Etter jeg slutta på pilla har jeg ikke hatt en dag uten kviser... men nå er huden så og si plettfri! 
871DC840-D2C6-4B1A-8085-B88573A60674.jpeg.8d010e6a112391b07d362e4433d8cffc.jpeg 

For et deilig syn! 💖 

For en strek, @c0ffebe4n!! ❤️ Dette er stas!! 😄 Klem til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SUPERMIRI said:

For en strek, @c0ffebe4n!! ❤️ Dette er stas!! 😄 Klem til deg 

Ja det ser jo nesten ut som det dobles hver dag haha 💗💗 Åh det er så fantastisk! Klem til deg og 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Huden min ser mye bedre ut også. Etter jeg slutta på pilla har jeg ikke hatt en dag uten kviser... men nå er huden så og si plettfri! 
 

Min og! Får som regel litt urenheter i forbindelse med syklus, men de siste ukene har huden vært helt fin🙌🏼 Det er i alle fall et «symptom» jeg lever svært godt med🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym797 said:

Min og! Får som regel litt urenheter i forbindelse med syklus, men de siste ukene har huden vært helt fin🙌🏼 Det er i alle fall et «symptom» jeg lever svært godt med🙈

Samme her! Jublet litt for meg selv i speilet i morrest da jeg så at huden min så bra ut! Er ganske fornøyd 😂👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...