Gå til innhold

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Heiii! Kan ikke tro jeg lager en graviditetsdagbok, men her er jeg da. 🥰

For en stigning!! ❤️  I morrest kunne man se noe svakt, i kveld er det en klar og fin + rosa strek! Jeg vil skrike det ut til hele verden akkurat nå! åh jeg vil fortelle mamma spesielt, men det må vi vente litt med haha! 🙈

I dag våknet jeg opp SKRUBBSULTEN. Uansett hvor mye jeg har spist er jeg fortsatt sulten etter, men når jeg spiser er det ikke godt. Vet ikke om det er hormoner eller noe annet. Men gud så sulten jeg er. I tillegg har jeg utrolig mye luft i magen, noe jeg har hatt i to dager. Rumler og styrer inni der. 

Jeg er enda i litt sjokktilstand. Vi gleder oss masse da! 🥳 
 

Er så redd for å miste. Det ligger alltid i bakhodet etter den kjemiske i Oktober 2019. Kjente i dag at jeg nesten ikke turte å teste igjen, i redsel for 0 strek. Men vi krysser fingrene og ber for at lillebønne koser seg nok der inne til å bli! 💕 

Klem fra meg xxx

 

420E6391-4FF0-4ED9-A0BB-B1F19E7CFC79.jpeg
 

 

*OPPDATERING 5. Mai 2020: Hadde jo kjemisk den 31. Mars og blødde i fem dager. Fikk eggløsning 25. april og positiv test nå den 4. og 5. mai! 🥳 Håper den nye bønna har lyst å bli. 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skreiv akkurat i prøvedagboka, men ser jeg må legge igjen et spor her og! Gratulerer, gøy å følge andre som er ganske likt som enn selv😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, bondekone said:

Skreiv akkurat i prøvedagboka, men ser jeg må legge igjen et spor her og! Gratulerer, gøy å følge andre som er ganske likt som enn selv😍

Heii og tusen hjertelig takk! 🥰 Så gøy! Hvor langt er du på vei? 
 

xx 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Heii og tusen hjertelig takk! 🥰 Så gøy! Hvor langt er du på vei? 
 

xx 

5+0😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, vegasus said:

Gleder meg til å følge deg videre her 🥰 Gratulerer igjen ❤️

Åå så hyggelig! ❤️ dette blir spennende. Det blir min aller første gang jeg opplever dette, må si litt redsel er innblandet her! 😅 Tusen takk, hihi!

2 hours ago, bondekone said:

5+0😉

Så koselig! 💕 Da er vi ikke langt unna hverandre nei. Jeg er 4+2 nå, i følge Preglife. Har lastet ned tre ulike apper og alle sier ulike termindatoer. Jeg valgte den i midten - 4. Desember 2020. Det er på pappa sin bursdag også, tenker det blir en gøy måte å fortelle han på, at han KANSKJE ikke blir alene om det. 😍 

 

I natt fikk jeg ikke sove. Lå i senga med høy puls og litt nerver! Det var alt jeg tenkte på... Og så måtte jeg tisse, to ganger. Sovnet nok nærmere halv fem! 🙈

I dag kjenner jeg «mensmurringer» i magen. Føler at jeg har mensen, så sjekker buksa regelmessig, haha. 😅 Utrolig hvor like symptomer det er. Puppene er også ømme. Hadde jeg ikke testet ville jeg trodd mensen kom hvert øyeblikk. 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens test, med Normal sine tester som har lavere sensitivitet. 💗 Wow, det begynner å slå inn nå! Tror jeg.... 😅 Føler at alt er en drøm. 

Stigningen så langt ser vel sunn ut, synes jeg. 🧐👍🏼

29AA4C67-2049-419A-AC51-3C8C6F7BB829.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (ser litt svakere ut som tørr) vs i dag! Har ikke flere tester, men ser ut som god stigning så jeg kan jo slappe litt av. Men jeg slapper ikke av. 🙃

Skulle fått testene mine fra billige tester, men det ser ut som det er forsinka. Har venta en uke! Så jeg kjøpte så klart nye tester da jeg fikk strek. 😂 
 

Jeg føler definitivt at noe skjer i kroppen min. Tisser hver time/andre time, noe som er ofte for meg. Er så innmari sulten enda, jeg får aldri nok! Murringer i magen, masse luft og oppblåst mage. Er fortsatt et nervevrak - vil teste hele tiden for å dobbeltsjekke at eerr dette virkelig?! 😅💕

74CD79BB-C481-4768-8B49-18534B6C9751.jpeg

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag/kveld! ❤️ 

I dag kom endelig reaksjonen min ordentlig. Har liksom vært i total forvirrelse, men nå mens jeg så graviditets-reaksjoner på YouTube bare traff det meg som et lyn. Jeg bare gråt og hulket, haha! Men det var så godt å få det ut. 😊

Ellers er ståa bra. Fortsatt murringer og stikking nedi magen. Er oppblåst og har treg mage, litt korsryggsmerter og enda ekstrem sult. Har tisset litt mindre i dag. 

Har gått tur for å handle litt mat og sett på gravid-videoer haha! Man er virkelig inni en boble... ☺️
 

xx

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom profilen din for å se om du hadde laget ei graviditetsdagbok, og jammen hadde du ikke 😄 Gleder meg til å følge med på reisen din ❤️ Klem! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SUPERMIRI said:

Måtte innom profilen din for å se om du hadde laget ei graviditetsdagbok, og jammen hadde du ikke 😄 Gleder meg til å følge med på reisen din ❤️ Klem! 

Haha, ja endelig kunne jeg gjøre det! Vurderte det ikke en gang i fjor da jeg fikk positiv test, for streken ble aldri sterkere, men heller svakere og svakere... Nå tror og håper jeg det er en sterkere bønne. Men, jeg skal akseptere uansett utfall. Er forberedt på det beste og det verste! ☺️

Blir spennende dette! 🤩❤️ Klem! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Idapida567 said:

Gratulerer @c0ffebe4n 🤗 
Jeg lever selv i håp om desember baby 2020 🤗

Håper MiniBønna klorer seg fast ❤️❤️

Tusen takk! 😍 Jeg krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du?

Jeg håper også det!! 💖 So far so good ☺️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Tusen takk! 😍 Jeg krysser fingrene for deg! Hvor mange dpo er du?

Jeg håper også det!! 💖 So far so good ☺️🤞🏼

Takk 😊 Tror jeg er 12 dpo - tok ut egg 16.Mars å satt inn 18. Mars - Fikk positiv test i dag, så nå gruer jeg meg litt til mandag / tirsdag når mensen skal komme..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test! Litt mer tydelig. Nå har jeg ingen tester igjen, så jeg tenkte at NÅ må jeg forstå at jeg er gravid haha. 😅 Får jo de testene fra billige tester sikkert rundt mandag-tirsdag. Så nå må jeg klare å vente! 😊 Tenker jeg slutter å teste når det er gått 1-2 uker etter første testen jeg tok, bare for å sjekke at jeg fortsetter å ha god stigning.

Skal også ringe inn til legekontoret på mandag og bare få bestilt time frem i tid. 

Tallene på testene er syklusdagen, og M = morgen, EM = ettermiddag, K = kveld. pga at jeg ikke vet eksakt dpo! 🤪 

xx

3174EEBA-BBE3-422B-BAFB-E67E4AC9C364.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Idapida567 said:

Takk 😊 Tror jeg er 12 dpo - tok ut egg 16.Mars å satt inn 18. Mars - Fikk positiv test i dag, så nå gruer jeg meg litt til mandag / tirsdag når mensen skal komme..  

Oi spennende! Det er veldig nervepirrende ja... Jeg har enda nerver og redsel for at ting skal gå galt. Men man må vel bare la naturen gå sin gang. Kroppen vet hva den vil og når den vil det. Vi må bare stole på at alt skjer for en grunn og når det er ment til å skje! ❤️ Ønsker deg masse lykke til! 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 i dag! ☺️
 

Formen er grei! Fortsatt sulten hele tiden, murringer og litt stikkinger. Av og til røsker det litt her og der, både nedi magen og i puppene. Korsryggen og hofteområdet er ubehagelig. Sliter veldig med å sovne om nettene, da kommer alle tankene og nervene. Får skikkelig hjertebank når jeg skal sove... Ellers bare bra! 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

4+5 i dag! ☺️
 

Formen er grei! Fortsatt sulten hele tiden, murringer og litt stikkinger. Av og til røsker det litt her og der, både nedi magen og i puppene. Korsryggen og hofteområdet er ubehagelig. Sliter veldig med å sovne om nettene, da kommer alle tankene og nervene. Får skikkelig hjertebank når jeg skal sove... Ellers bare bra! 😃

Skjønner det kan være vanskelig å sove når hodet treffer puta og man har tid og rom til alle tanker 🙈 Det blir nok bedre når man er forbi de mest usikre ukene. 😊  
Godt å høre at formen din er grei 🥰 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, vegasus said:

Skjønner det kan være vanskelig å sove når hodet treffer puta og man har tid og rom til alle tanker 🙈 Det blir nok bedre når man er forbi de mest usikre ukene. 😊  
Godt å høre at formen din er grei 🥰 

 

Ja det er mye å tenke på! :) Gleder meg, og håper jeg kommer til de trygge ukene! Den 27. eller 28. Mai (tror jeg) da er vi safe. Planen er å fortelle familien den 17. mai.

Har faktisk tenkt å flytte hjemover der familiene våre bor. Vi har jo i tillegg ikke jobb for øyeblikket og vi synes det passer fint å slutte snart. Vi har uansett tenkt lenge på det fra før. :) Så det hadde vært gøy å planlegge noe for 17. mai. Regner med det sikkert ikke blir noe tog mtp korona? Så det får bli bare mellom oss, hjemme hos foreldre.

Jepp, er glad for det! Men tar i mot symptomer med glede, selv om jeg gjerne skulle hatt et enkelt svangerskap haha. En nervøs person som meg trenger påminnelser, så jeg er litt glad for at jeg kjenner at noe skjer i kroppen nå. Murringer og ømme pupper kan jo være ubehagelig, men... jeg vet at det skjer for en grunn. ❤️

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...