Gå til innhold

Flere som føler seg yngre enn de er? Hvilke "barnslige" ting/sider gjør/har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glad i film og bøker serier. Hvor jeg da samler på ting fra de jeg liker best.
Elsker disney og pixar filmer. Så klart må jeg se de nye som kommer ut! Blir aldri for gammel.
Ser fortsatt på chick flicks/high school drama filmer med folk som er yngre enn meg. Og gjerne filmer jeg har sett tusen gange før, slik som f.eks Cinderella Story, Endless Love, Thirteen, mean girls, wild child, the duff etc. Filmer jeg regner meg jeg skulle ha vokst av meg, men det skjer ikke. Tror nok jeg kommer til å se Jul i blåfjell og mean girls når jeg er 60 😂
Går fortsatt på nærbutikken i nattbukse med hodet hevet.
Ikke har jeg fancy servise for verken høytider eller storfint besøk. 
Kler meg som da jeg var 15. Jeans og hettegenser. basic stil som jeg aldri vil vokse av meg og jeg har 3 mikke mus gensere. 👍

Er 32.
 

Anonymkode: be0a7...75b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Åhåh, nå kom jeg på en ting til: jeg har en Batman onepiece! :blush:

Jeg var på nippet å kjøpe en unicorn onepiece :fnise:

Anonymkode: 0c60f...884

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en apekatt bamse som jeg prater og koser med hver dag, han får sitte i armkroken og se på serier og blir selvsagt med og sove. Spiser smågodt hver dag, liker å ta bilder av ting så de ser levende ut [er fotograf].

47 år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sjokolademelk! Jeg kommer til å like sjokolademelk til jeg dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 30 i år og liker en del barnslige og ungdommelige ting, som musikk, leker etc, samtidig som jeg er veldig voksen, økonomisk og ansvarsfull på andre områder. Jeg tror egentlig det er helt vanlig, de fleste er ikke svart/hvitt-mennesker 

Anonymkode: da6bf...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, gakk skrev:

Jeg har en apekatt bamse som jeg prater og koser med hver dag, han får sitte i armkroken og se på serier og blir selvsagt med og sove. Spiser smågodt hver dag, liker å ta bilder av ting så de ser levende ut [er fotograf].

47 år.

Fantastisk 😄

 Gøy å lese denne tråden, glad for at jeg laget den 😄

 

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg går med hettegensere, og kjøper av og til klær i gutteavd.på h&m. går kun i joggesko. har to svarte tallerkener; ikke noe pent servise eller duker. kommer noen innom blir det servert chips. inne går jeg i truse og tskjorte. ser på fjortisserier🙈danser og synger foran speilet; prøver å flekse selv om det ligger et fint fettlag der😄

jeg spør på rema om jeg kan dra coop kortet mitt🤭viser fing i trafikken, kjører for fort med heavy methal på full guffe. masse mer, men tror ikke alt egner seg på trykk😂K 43

Anonymkode: 20f6f...8d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har passert 40 og spiller både Pokemon Go og The Sims 4 (har selvsagt spilt gjennom de tre første også i årenes løp). Kan gjerne kose meg med typiske ungdomsfilmer/serier, og elsker godterier. Krymper meg innvendig når jeg hører folk si at jula er mest for barn, for jeg elsker jula og alt som følger med!

Growing old is mandatory, growing up is optional! :nigo:

Dette fikk meg til å komme på enda en ting. Jeg var ute å spilte pokemon go, en communety dag i fjor. Møtte på en lærer fra ungdomsskolen. Hun spurte faktisk rett ut «er ikke du for gammel for dette her?». Jeg bare ... har du sett deg rundt? En haug av voksne mennesker, flere «pappaer» med barnevogn som går rundt å spiller mens de triller. Ikke minst en haug av folk som kjører rundt for å fange pokemon 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og sikkert ganske barnslig enda🙈 

Drikker pepsi til alt mat, liker ikke alkohol. Drikker kun alkohol noen få ganger i året, utelukkende for å bli full🙈 

Ringer mamma for å syte og få trøst, ringer pappa for det samme, pluss når jeg sliter med bil å tekniske dingser...
 

Elsker å sitte oppe hele natta og snu døgnet når jeg har mulighet...

Elsker smågodt å klarer ikke begrense meg, type spiser til jeg spyr..

Elsker disneyfilmer. 

Alt for glad i hunden min muligens, tror hun er menneskelig...

Er ikke blitt så voksen at jeg inviterer til fine middager og kvelder med ost, kjeks og vin...

Drikker ikke kaffe😂

 

Anonymkode: 1461f...f1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er 36 og sikkert ganske barnslig enda🙈 

Drikker pepsi til alt mat, liker ikke alkohol. Drikker kun alkohol noen få ganger i året, utelukkende for å bli full🙈 

Ringer mamma for å syte og få trøst, ringer pappa for det samme, pluss når jeg sliter med bil å tekniske dingser...
 

Elsker å sitte oppe hele natta og snu døgnet når jeg har mulighet...

Elsker smågodt å klarer ikke begrense meg, type spiser til jeg spyr..

Elsker disneyfilmer. 

Alt for glad i hunden min muligens, tror hun er menneskelig...

Er ikke blitt så voksen at jeg inviterer til fine middager og kvelder med ost, kjeks og vin...

Drikker ikke kaffe😂

 

Anonymkode: 1461f...f1b

Samme her, går i pepsi og energidrikker her 😎

Anonymkode: 00b33...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vitrineskapet mitt har jeg stilt ut de signerte platene mine, de signerte bøkene mine, samlertingene mine som gamle figurer av hester og drager, nederste hylle står alle spritflaskene mine pent dandert. PlayStation og alle spillene står fremme, samme med dvdsamling. I gangen en laaaang og høy reol med alle bøkene mine, inkludert fantasy og eventyr. Drt henger malerier av magiske skapninger og temaet går i det. Min mor forsøker alltid å kjøpe noe hun mener passer bedre i en stue 😅

 

K32

Anonymkode: 8a5de...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg glemte å nevne personligheten min!

Jeg elsker skam, stirra gjennom hele med åpen munn. Jeg kjører akkurat passe fort med høy metal, jeg gauler også med, prøver å huske å dempe ned når jeg står på rødt lys og folk går foran bilen. Hender ofte at middag er smågodt og chips, og kaffen min smaker alltid som om en aldri har laget kaffe før så folk har sluttet å si ja takk når jeg spør. Er svak for disneyfilmer og sånt, deler viaplay med ei venninne og hun spurte en dag "hadde du tantebarnet ditt på besøk, så du hadde sett masse barnefilmer i helgen". Umm nei, just me.  Mitt livsmotto er "det ordner seg" og "det finnes vel en video på YouTube om åssen en gjør det". 

K32 

Anonymkode: 8a5de...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Jeg er 31 år, men jeg har ikke blitt for voksen til å se på barnetv og barnefilmer. Liker også å lese eventyr, fargelegging og bygge Lego. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 40 i år. Jeg er på slutten av å være ung, og på starten i å være gammel. Så i midten. 

Føler meg som jeg er. Blir satt på plass av yngre kolleger, og da vet jeg at jeg er født i 1980 og ikke 10 år etter, i 1990 eller ennå yngre.

 

Jeg flyttet hjemme fra når jeg var 17, og da vokste jeg opp fort. Gikk på skole mange timer fra hjemmet mitt. 

 

Ellers...jeg kan fortsatt like barnslig godis. Pastillesker osv.

Og ler av Americas Funniest Homevideoes.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne i slutten av 20- årene. Vet ikke om dette er så barnslig? Men jeg vil tippe mange synes det

jeg er opptatt av mobiltelefoners utseende. 
 

jeg har ikke en veeeldig voksen kleesstil, men folks klesstil blir jo yngre.

Jeg er opptatt av utseende. Ikke slik at jeg står og sutrer over kviser. Men jeg liker å analysere menneskers stil og slik bare :) og jo, jeg er opptatt av kropp.

Jeg liker ikke barn. Jeg ønsker ikke barn.

Jeg synes nyheter er mer propaganda. Jeg følger jo med, men føler ting blir brukt for å skape lesere og skremsel= makt. 
 

 

Anonymkode: b7cdc...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se på Fragglene og Sesam stasjon når jeg er alene. Finner det på Youtube. Gode barndomsminner ❤️ Jeg er 34.

Anonymkode: 61f17...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne tråden 😍 Selv er jeg i slutten av 20-årene, fortsatt student, elsker å feste hardt, elsker alt disney samt tenåringsserier og filmer, klarer ikke å holde det ryddig rundt meg fordi jeg hater alt av husarbeid, snur døgnet hver helg, kler meg som en 16 åring, osvosv. Har ikke lyst til å bli voksen i det hele tatt!

Anonymkode: 065df...677

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæsj, promp og tiss-humor . Er 25💩

Anonymkode: 801b9...147

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...