Gå til innhold

Flere som føler seg yngre enn de er? Hvilke "barnslige" ting/sider gjør/har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg valgte å skrive "barnslig", for jeg vet det ikke er direkte barnslig, men i mangel på et mer passende ord.

Jeg begynner:

NRK serier rettet mot ungdom som Skam osv er mine favorittserier.

Jeg liker å kjøre rundt i bilen med høy rølpemusikk og spiller gjerne høyt hjemme også, hvis venninna mi er med ruller vi gjerne ned bilvinduet også for å dele musikken med alt og alle. Spre det glade budskap! Ikke ofte vi gjør dette, men det er fremdeles gøy.

Har alltid wunderbaum i speilet og hele bilen dunster bubblegum.

Jeg bruker uggs på vinteren og kler meg generelt veldig lite kvinnelig og voksent.

Drikker lite og sjeldent alkohol, men hvis jeg gjør det er det kun rusbrus.

Jeg drikker alltid brus til maten når de andre drikker vin.

 

-Kvinne i midten av 30-årene

 

Din tur.

 

NB: Dette er ikke tråden for å dømme andres barnslige sider, da må men heller finne på noe annet å gjøre.

 

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange vil nok syntes at interiøret mitt er ganske barnslig 😂 jeg elsker merchendise, Harry Potter, Game of Thrones. Jeg har Hogwarts castle (som jeg brukte nesten 4000kr på) på utstilling, sammen med Drogon, drageegg, timeglasset til Slughorn og masse annet. Alt av film og spill jeg har står også på utstilling. Har fått spørsmål fra min mor og jeg ikke vil ha dem på soverommet ol. for å få bedre plass i stuen. Men bedre plass til hva sier jeg da? Jeg liker at alt dette står fremme. Det er en del av hvem jeg er. Et stilrent hus, men disse små porselenshusene og krukkene, de dyrefigurene i tre. Det er ikke noe du finner hos meg for å si det slik :fnise: (ikke at det er noe galt i det heller).

Jeg setter også ofte på en disneyfilm og synger av høy hals til sangene 😄

Jeg velger brus fremfor alkohol til maten.

Elsker jul! Som en liten unge!

Er det jeg kommer på i farten 😄

Helt ærlig synes jeg at vi ikke er blitt skikkelig voksne før vi tørr å være barnslige igjen 🙌🏻

K28 år

Endret av Ariana807
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Mange vil nok syntes at interiøret mitt er ganske barnslig 😂 jeg elsker merchendise, Harry Potter, Game of Thrones. Jeg har Hogwarts castle (som jeg brukte nesten 4000kr på) på utstilling, sammen med Drogon, drageegg, timeglasset til Slughorn og masse annet. Alt av film og spill jeg har står også på utstilling. Har fått spørsmål fra min mor og jeg ikke vil ha dem på soverommet ol. for å få bedre plass i stuen. Men bedre plass til hva sier jeg da? Jeg liker at alt dette står fremme. Det er en del av hvem jeg er. Et stilrent hus, men disse små porselenshusene og krukkene, de dyrefigurene i tre. Det er ikke noe du finner hos meg for å si det slik :fnise: (ikke at det er noe galt i det heller).

Jeg setter også ofte på en disneyfilm og synger av høy hals til sangene 😄

Jeg velger brus fremfor alkohol til maten.

Elsker jul! Som en liten unge!

Er det jeg kommer på i farten 😄

Helt ærlig synes jeg at vi ikke er blitt skikkelig voksne før vi tørr å være barnslige igjen 🙌🏻

K28 år

Gøy! 😄 Tenker du noen ganger på om huset ditt vil se ut sånn til du blir pensjonist, eller når du evt vil endre stil?

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gøy! 😄 Tenker du noen ganger på om huset ditt vil se ut sånn til du blir pensjonist, eller når du evt vil endre stil?

Anonymkode: 00b33...34e

Har ingen planer om å endre stil. Men hvem vet hva fremtida vil bringe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller høy musikk feks Haugenstua.... Danser og synger foran speilet og gjør meg til. «Later» som det er meg som er popstjerna🤣 Er 38. 

Anonymkode: e63e8...837

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de tullete telle-trådene her på Kvinneguiden er faktisk de aller morsomste trådene på hele Kvinneguiden-forumet.  

:xpb_knuddel:                    

Anonymkode: d2b57...d97

Forstår ikke helt hva du ville med dette innlegget, men god jul til deg også ☺️

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rare er, jeg er egentlig veldig barnslig og sprudlende. Sånn innerst inne, og det kommer fram enkelte ganger når jeg leker/finner på ting med barnet mitt.

Men på grunn av en vanskelig barndom t.o.m tidlig voksenår, i tillegg til at jeg er kronisk syk, så klarer jeg ikke å være den jeg egentlig er. Følelsen av å være gammel både på innsiden og utsiden har dominert siden jeg gikk på barneskolen.

Misunner dere som klarer å være frie og barnslige i voksen alder, og håper dere alltid er det!

Anonymkode: a64a8...cdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger brus til maten fremfor alkohol

Like glad i godteri nå som da jeg var liten 

Bruker hettegenser og converse selv om jeg har rundet 40

Elsker band-t-skjorter (men bare med band jeg liker og hører på)

Elsker disneyfilmer som Aristokattene, Lion King, Todd & Copper, Oliver og gjengen osv

Liker fortsatt ungdomsfilmer som Mean Girls, Fucking Åmål og sånt, pleier å se sånne filmer når jeg er hjemme alene, skikkelig guilty pleasure

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det rare er, jeg er egentlig veldig barnslig og sprudlende. Sånn innerst inne, og det kommer fram enkelte ganger når jeg leker/finner på ting med barnet mitt.

Men på grunn av en vanskelig barndom t.o.m tidlig voksenår, i tillegg til at jeg er kronisk syk, så klarer jeg ikke å være den jeg egentlig er. Følelsen av å være gammel både på innsiden og utsiden har dominert siden jeg gikk på barneskolen.

Misunner dere som klarer å være frie og barnslige i voksen alder, og håper dere alltid er det!

Anonymkode: a64a8...cdc

❤️

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jukkapalme skrev:

Velger brus til maten fremfor alkohol

Like glad i godteri nå som da jeg var liten 

Bruker hettegenser og converse selv om jeg har rundet 40

Elsker band-t-skjorter (men bare med band jeg liker og hører på)

Elsker disneyfilmer som Aristokattene, Lion King, Todd & Copper, Oliver og gjengen osv

Liker fortsatt ungdomsfilmer som Mean Girls, Fucking Åmål og sånt, pleier å se sånne filmer når jeg er hjemme alene, skikkelig guilty pleasure

Hettegensere er best da :) Og Fucking Åmål har jeg sett mer enn én gang for å si det sånn 😛

Anonymkode: 00b33...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på invitere-folk-til-middag-matlaging. Jeg har ikke penservise, sølvbestikk eller fin-duk. Har nesten ikke penklær. Er en godt voksen dame.

Anonymkode: 593e1...767

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig og barnslig, jeg føler meg iallfall litt ung eller "uvoksen" i det samme som personen over her, har aldri invitert folk på middag, har ikke spisebord engang. Når vennene mine 35-40 år feirer bursdag så inviterer de på store middager enten hjemme eller at man skal ut og spise. Jeg har bare et vanlig vorspiel med popcorn og pils. Og velkomstdrinken er ikke et deilig glass champagne, de får en ufyselig shot som er laget av dritt bakerst i barskapet. Ekstra gode venner får narkotika.

Hobbyene mine er også generelt å feste og gå på byen og spille playstation.

Av de mer "barnslige" greiene mine så har du kanskje Star Wars-interessen. Jeg MÅ dra på det nye Star Wars-hotellet på Disney World, men jeg kjenner ingen over 10 år som vil være med. 

Anonymkode: bb0fb...f4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Disneyfilmer og gleder meg så vanvittig til barna blir store nok til å se på klassikerne (de er 1 og 3 år). Har et titalls av dem på Blu-ray og ser på sammen med mannen med jevne mellomrom 😀 

Elsker "barnslig" godteri av typen Smurf, Gomp, surt smågodt, kjærlighet på pinne o.l. 

Går nesten bare i pysjbukse eller joggebukse hjemme.

Elsker å "leke" med barbiedukkene til niesene mine. Gre håret deres og kle på dem. 

Bygger mye Lego. Jeg og mannen kjøper store legosett av den vanskeligste typen og bygger sammen etter at barna har lagt seg. Når de blir gamle nok skal de selvfølgelig få være med ♥️

Anonymkode: 4f49a...1f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker ute-lek og aktiviteter. Lekeplasser, husker, humper, klatre i trær, leke gjemsel, sisten. Det er vanskelig å engasjere vennekretsen å bli med på dette :D  Og det er først da jeg føler alderen, når jeg kan merke at de andre vokser fra meg. Det er utrolig irriterende at man har en oppfatning av at voksne skal være sånn og sånn. Jeg har en barnslig personlighet. Så der sitter jeg og gynger på husken, alene, og mimrer... Typen og jeg kan sykle sammen, jeg sitter bakpå, som to tenåringer. Min bestemor pleide alltid å si til meg da jeg gikk på barneskolen ''åååå så heldig du er, leker med vennene dine på skolen, det var den beste tiden''. Bestemor hadde helt rett. Det er en gullforgylt tid, hvor man går rundt i sine egne bobler, sommerferien er evig lang og man tar bare en dag om gangen. Sykler rundt en sommersettermiddag og bråbremser for noe som glinser på asfalten som viser seg å være en 20-kroning. For den kan du få mye. Herlig tid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hettegensere er best da :) Og Fucking Åmål har jeg sett mer enn én gang for å si det sånn 😛

Anonymkode: 00b33...34e

Godt vi er flere :) 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dårlig på invitere-folk-til-middag-matlaging. Jeg har ikke penservise, sølvbestikk eller fin-duk. Har nesten ikke penklær. Er en godt voksen dame.

Anonymkode: 593e1...767

Samme her. Eier hverken penservise, sølvbestikk eller finduker og jeg har null interesse for det :fnise:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne tråden er som skapt for meg! Jeg blir aldri voksen og jeg har ikke tenkt å bli det heller:D

Jeg har komfortable klær som kun brukes hjemme riktignok, men kan finne på å bruke noen av dem ut hos venner. Jeg har blant annet; batman pysjamasbukse, tskjorte med enhjørninger på sykkel, my little pony pysjamasshorts og flere tskjorter med superhelttema(wonderwoman, the flash osv.), + bandtskjorter med alt fra black sabbath til WASP:P Jeg har bamse i senga, pute som ser ut som en kanin, en kaninbamse som har sin egen stol(!) i stua med sløyfe i øra. Jeg elsker tegnefilm/serier, jeg har ikke penservise(majoriteten er mummi-tema på) eller ting å servere i, osv., kun det mest basic. Har ikke en gang kjevle:P

Jeg laget nylig et teppe-fort i lag med kjæresten(ok, vi pula inni der men...) og jeg navnga det unicorn fortress :fnise: Skittentøysposen jeg har med når jeg reiser har trifoce emblemet brodert på(zelda), spisepinnene mine ser ut som lightsabres fra SW, jeg elsker godteri og brus, men har blitt litt flinkere til å ta meg en cider eller vin i stedet det siste året(blir jeg voksen??😱), jeg har lyst å dra i klatre-og trampolineparker, badeland, gokart, lekeplasser osv., men der føler jeg at jeg må låne med meg en unge eller to :fnise: 
Er sikkert masse mer jeg ikke kommer på en gang:P

Å, og jeg er 33:P Jeg er dog såpass heldig at alle mine nære venner også er litt sånn, kanskje ikke riktig så mye som meg men likevel:)

Anonymkode: 0c60f...884

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ringer mamma, og griner når jeg er lei meg 🙈

J25

Endret av Lisaaaaa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker youtube, er så avslappende å se på det. Elsker rosa og glittrende ting! Uten at jeg bruker rosa klær så veldig mye.  Har en sprudlende væremåte.  

K, snart 40

Anonymkode: 0d5ab...8b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har passert 40 og spiller både Pokemon Go og The Sims 4 (har selvsagt spilt gjennom de tre første også i årenes løp). Kan gjerne kose meg med typiske ungdomsfilmer/serier, og elsker godterier. Krymper meg innvendig når jeg hører folk si at jula er mest for barn, for jeg elsker jula og alt som følger med!

Growing old is mandatory, growing up is optional! :nigo:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har komfortable klær som kun brukes hjemme riktignok, men kan finne på å bruke noen av dem ut hos venner. Jeg har blant annet; batman pysjamasbukse,

Anonymkode: 0c60f...884

Åhåh, nå kom jeg på en ting til: jeg har en Batman onepiece! :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...