Gå til innhold

Hemmelig magisk formel for hevn fra gammel svartebok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at det er enkelte tråder her der man gir uttrykk for ønske om hevn og vil forbanne andre, så jeg skal røpe en godt bevart hemmmelighet; en hevnformel som jeg fant i en medtatt svartebok skrevet av en som hadde sans for svart magi i riktig gamle dager. Skal ikke røpe hvor boken befinner seg, da den er livsfarlig i urette hender.

Det man gjør, er å ved fullmåne stille seg foran huset til den man vil hevne seg på litt før midnatt, ta av seg alle klærne, legge dem i en haug, og sette fyr på dem. Og så, mens klærne brenner og man står der naken, begynner man nøyaktig ved midnatt å si følgende 13 ganger mens man holder armene hevet mot fullmånen:

"Zwatifu ganali roliluf naxe dim ponira. Awango uztup waliri zwari djemu xila. Rwala!"

Men alt må utføres nøyaktig som jeg skriver det her; enhver feil kan bli skjebnesvanger og vende forbannelsen mot en selv; man leker ikke med krefter som er større en en selv.

Riktig utført skal denne magiske formelen føre til at ens ønsker om hevn kommer til å ramme vedkommende man vil hevne seg på.

Hvis noen har lyst til å forsøke dette, hadde det vært fint om man kunne komme med eventuelle tilbakemeldinger, og forteller hvordan dette gikk.

Anonymkode: 63a92...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er sarkastisk, men jeg skulle ønske folk forsto at magi er proposjonalt med bevissthetsnivå. En person som ønsker andre vondt, har for lavt bevissthetsnivå til å skape magi.

 

Anonymkode: a2828...cdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi gjøre dette mot regjeringen? Står jeg foran Stortinget da? Eller hjemmene deres?

Anonymkode: b64c1...7ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis personen man vil kaste forbannelse på, bor midt i byen, så skal man altså stå der naken klokken 00.00, og tenne på klærne sine? Jeg skjønner at denne forbannelsen fort kan snu seg rundt. Den var kanskje ikke ment for 2020?

Jeg vet bare om Vinje boka. Synes sånt er veldig spennende, men det ville aldri falt meg inn å "oppfordre til forbannelser". Man eier visstnok ikke svartebøker, de eier deg. Og de er kanskje ikke så glad i å få hemmelighetene sine avslørt.. :lur: 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det er enkelte tråder her der man gir uttrykk for ønske om hevn og vil forbanne andre, så jeg skal røpe en godt bevart hemmmelighet; en hevnformel som jeg fant i en medtatt svartebok skrevet av en som hadde sans for svart magi i riktig gamle dager. Skal ikke røpe hvor boken befinner seg, da den er livsfarlig i urette hender.

Det man gjør, er å ved fullmåne stille seg foran huset til den man vil hevne seg på litt før midnatt, ta av seg alle klærne, legge dem i en haug, og sette fyr på dem. Og så, mens klærne brenner og man står der naken, begynner man nøyaktig ved midnatt å si følgende 13 ganger mens man holder armene hevet mot fullmånen:

"Zwatifu ganali roliluf naxe dim ponira. Awango uztup waliri zwari djemu xila. Rwala!"

Men alt må utføres nøyaktig som jeg skriver det her; enhver feil kan bli skjebnesvanger og vende forbannelsen mot en selv; man leker ikke med krefter som er større en en selv.

Riktig utført skal denne magiske formelen føre til at ens ønsker om hevn kommer til å ramme vedkommende man vil hevne seg på.

Hvis noen har lyst til å forsøke dette, hadde det vært fint om man kunne komme med eventuelle tilbakemeldinger, og forteller hvordan dette gikk.

Anonymkode: 63a92...57f

Dette er bare tull min venn😉 godt forsøk😉

Anonymkode: c9459...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noe om hvordan en kan reise bakover i tid og  med bil kjøre over den første covid19 pasienten?

Anonymkode: ebaee...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/24/2020 at 7:44 AM, Callisto83 said:

Så hvis personen man vil kaste forbannelse på, bor midt i byen, så skal man altså stå der naken klokken 00.00, og tenne på klærne sine? Jeg skjønner at denne forbannelsen fort kan snu seg rundt. Den var kanskje ikke ment for 2020?

Jeg vet bare om Vinje boka. Synes sånt er veldig spennende, men det ville aldri falt meg inn å "oppfordre til forbannelser". Man eier visstnok ikke svartebøker, de eier deg. Og de er kanskje ikke så glad i å få hemmelighetene sine avslørt.. :lur: 

 

Magi er ting som ikke kjenner begrepet tid, og det man kunne gjøre for 400 år siden, kan man også gjøre idag.

Likevel har jeg forståelse for at man kan uttrykke en viss skepsis til dette i vår moderne tidsalder, men bare tenk deg hva som ville skje dersom folk som bøyer seg over tastaturet og skriver anonyme hatkommentarer på nettet, i stedet satte fyr på klærne sine ute på gaten, og ved midnatt løftet armene sine mot fullmånen og sa de mystiske ordene uten en tråd på kroppen - når man ser for seg de okkulte konsekvensene av dette på YouTube, er det mange gode grunner til å spre denne hemmelige formelen videre, slik at flere kan få bruk for den. :kosteskaft:

Anonymkode: 63a92...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...