Ozlo34 Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Fått ny leieboer for noen måneder siden , og iløpet av disse månedene så har både jeg og fruen sett han ubeskrivelig mange ganger naken gjennom vinduet fra inngangen og verandaen vår-stua. virker som om han nesten vil vise seg litt frem og hinte til ett « første « steg. Vi tror han har begynt å like at vi ser han naken og vi ser han ofte med erigert pikk for å si det slik og den er ikke liten akkurat! Omg for ett utstyr! Blitt mer og mer etter han har hørt meg og fruen snakke om fortiden / mimret/ snakket om sex osv under en hjemmekveld med mye vin og drinker 😂 endte med at kona en sen lørdag kveld i en brisen form tokk på seg strap on dildoen og knullet meg i dus lys på sofaen i rolige bevegelser for å vise litt hun også 😂hun liker å være litt utfordrende 😉😀 det som skjedde da var at det tokk vel ikke mere enn 15 min med dette så ringte han på døra for å spørre om å låne noen pils om vi hadde og var så hyggelig at kona ikke klarte å ikke invitere han inn - der hun sto i morgenkåpen sin med dildoen under. Så vi tokk en drink sammen som han lagde ( bartender) det var jo litt kult😂 det som er funny og veldig kult synes kona er at han var flørtete med oss begge men mest med meg da- og han sa visse setninger som tydet på veldig intim flørt med spesielt meg da- gutt og gutt😂 så endte kvelden og han dro , hvor han Såklart lå da naken på sofaen og runket - det synes kona er funny å se på😂 spesielt fordi når han kommer så bøyer han underlivet mot ansiktet å spruter i munn/ansiktet sitt🍻 Hehe- så hva hadde dere gjort? Kona synes vi skal invitere han på middag og vil at jeg skal flørte tilbake , og prøve å se om vi kan få sett den svære pikken litt nærmere😁 hva hadde dere gjort? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Ok. Kul historie, kanskje du skal kjøpe deg en dagbok? Anonymkode: b0e02...737 19
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Denne filmen har jeg sett, hva heter den, ts? Jeg klarer ikke å huske tittelen. Anonymkode: cd8bd...688 4
George Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Hehe.......hvis det ikke er A4 og innenfor normalnormen så blir det kalt fantasi og oppspinn.
Nilsenbruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Ville takket nei selv, men si ja hvis du har lyst. Fortell hvordan det gikk.
Ozlo34 Skrevet 9. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2020 På 2.4.2020 den 11.48, Nilsenbruker skrev: Ville takket nei selv, men si ja hvis du har lyst. Fortell hvordan det gikk. Da blir det middag med full pakke til helgen😁 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 Hehe, for en fantasi du har. Alle innleggene dine er jo bare løgn. Det ser man lett 🙂 Anonymkode: ae4cd...2c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå