Gå til innhold

«Velutstyrt « leieboer virker flørtende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fått ny leieboer for noen måneder siden , og iløpet av disse månedene så har både jeg og fruen sett han ubeskrivelig mange ganger naken gjennom vinduet fra inngangen og verandaen vår-stua. virker som om han nesten vil vise seg litt frem og hinte til ett « første « steg. Vi tror han har begynt å like at vi ser han naken og vi ser han ofte med erigert pikk for å si det slik og den er ikke liten akkurat! Omg for ett utstyr! Blitt mer og mer etter han har hørt meg og fruen snakke om fortiden / mimret/ snakket om sex osv under en hjemmekveld med mye vin og drinker 😂 endte med at kona en sen lørdag kveld i en brisen form tokk på seg strap on dildoen og knullet meg i dus lys på sofaen i rolige bevegelser for å vise litt hun også 😂hun liker å være litt utfordrende 😉😀 det som skjedde da var at det tokk vel ikke mere enn 15 min med dette så ringte han på døra for å spørre om å låne noen pils om vi hadde og var så hyggelig at kona ikke klarte å ikke invitere han inn - der hun sto i morgenkåpen sin med dildoen under. Så vi tokk en drink sammen som han lagde ( bartender) det var jo litt kult😂 det som er funny og veldig kult synes kona er at han var flørtete med oss begge men mest med meg da- og han sa visse setninger som tydet på veldig intim flørt med spesielt meg da- gutt og gutt😂 så endte kvelden og han dro , hvor han Såklart lå da naken på sofaen og runket - det synes kona er funny å se på😂 spesielt fordi når han kommer så bøyer han underlivet mot ansiktet å spruter i munn/ansiktet sitt🍻 Hehe- så hva hadde dere gjort? Kona synes vi skal invitere han på middag og vil at jeg skal flørte tilbake , og prøve å se om vi kan få sett den svære pikken litt nærmere😁 hva hadde dere gjort?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Kul historie, kanskje du skal kjøpe deg en dagbok? 

Anonymkode: b0e02...737

• Liker 19
Skrevet

Livlig fantasi kalles det

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Denne filmen har jeg sett, hva heter den, ts? Jeg klarer ikke å huske tittelen. 

Anonymkode: cd8bd...688

• Liker 4
Skrevet

Hehe.......hvis det ikke er A4 og innenfor normalnormen så blir det kalt fantasi og oppspinn.

Skrevet

Ville takket nei selv, men si ja hvis du har lyst. Fortell hvordan det gikk.

Skrevet
På 2.4.2020 den 11.48, Nilsenbruker skrev:

Ville takket nei selv, men si ja hvis du har lyst. Fortell hvordan det gikk.

Da blir det middag med full pakke til helgen😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, for en fantasi du har. Alle innleggene dine er jo bare løgn.

Det ser man lett 🙂 

Anonymkode: ae4cd...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...