Gå til innhold

Kjæresten min slo opp , og jeg skjønner ingenting.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Flamme skrev:

Klem ❤️ Har du prøvd å få et ærlig svar på hvorfor han ikke ville mer?

Ja får varierende tilbakemelding. 

Anonymkode: e5736...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Kjærlighetssorg er alltid vondt og dessverre en del av livet. Det er ikke alltid enkelt å forstå seg på folk hvorfor de slår opp. Vet ikke hva annet jeg kan si for å trøste deg annet enn at det vil bli bedre men det kan ta tid. Hvor lang tid varierer fra person til person. Kanskje han vil snakke om hvorfor når han har roet seg litt? Sånne folk som bare slår opp og ikke sier grunnen er uansett feige.

Klem til deg🤗

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Warrior skrev:

Kjærlighetssorg er alltid vondt og dessverre en del av livet. Det er ikke alltid enkelt å forstå seg på folk hvorfor de slår opp. Vet ikke hva annet jeg kan si for å trøste deg annet enn at det vil bli bedre men det kan ta tid. Hvor lang tid varierer fra person til person. Kanskje han vil snakke om hvorfor når han har roet seg litt? Sånne folk som bare slår opp og ikke sier grunnen er uansett feige.

Klem til deg🤗

takk. Han har liksom sagt ulike ting men der jeg stusser over er at han i det ene øyeblikket sier han elsker meg og i det neste (mindre enn en uke etter) sier at det er slutt. 

Det virker som at han har en slags depresjon Men han støter meg vekk. 

 

 

 

Anonymkode: e5736...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk. Han har liksom sagt ulike ting men der jeg stusser over er at han i det ene øyeblikket sier han elsker meg og i det neste (mindre enn en uke etter) sier at det er slutt. 

Det virker som at han har en slags depresjon Men han støter meg vekk. 

 

 

 

Anonymkode: e5736...2f6

Godt mulig det er depresjon eller noe psykisk. Kan bli en helt annen person nærmest et monster når det står på som verst. Det vet jeg alt om. Ikke enkelt det der. Da er det beste å vente til han roer seg og prøve å snakke med han da. Håper det ordner seg, at du finner ut av det og at dere blir sammen igjen :) og visst ikke så må du huske at kjærlighetssorg går over og noe de aller fleste må gjennom i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Warrior skrev:

Godt mulig det er depresjon eller noe psykisk. Kan bli en helt annen person nærmest et monster når det står på som verst. Det vet jeg alt om. Ikke enkelt det der. Da er det beste å vente til han roer seg og prøve å snakke med han da. Håper det ordner seg, at du finner ut av det og at dere blir sammen igjen :) og visst ikke så må du huske at kjærlighetssorg går over og noe de aller fleste må gjennom i livet. 

Ja det går opp og ned i humøret for å si det sånn 😭 

håper det roer seg og at han tar kontakt igjen . 

Anonymkode: e5736...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om han hver natt. Blir helt utslitt snart. Føler meg sprø 

Anonymkode: e5736...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.4.2020 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 99% av tiden på å analysere alt som gikk galt. Savner han fortsatt så innmari. Kjennes ut som jeg har mistet en del av meg selv. Vi var også bestevenner. Var sammen hele tiden. hvordan kan man plutselig bare slutte å elske noen? 

Anonymkode: e5736...2f6

Jeg forstår bare så altfor godt hvordan du har det. Det er så utrolig vondt å sitte igjen med både kjærlighetssorg og spørsmål man aldri får svar på. Hva var det egentlig som skjedde? Hva gjorde man galt? Kunne man gjort noe annerledes? 

Selv om alle mennesker er unike, og alle forhold er en unik «verden» i seg selv (og som aldri kommer tilbake), er det vanvittig vondt å bare bli forlatt slik. Det er slemt å ikke engang forsøke å gi en oppriktig forklaring til den man forlater, så de kan finne ro i sjelen til slutt.

Som andre her i tråden har sagt, er det kun tiden som hjelper. Lang tid.

Ønsker deg alt godt i denne tunge tiden fremover.

Anonymkode: d8cb3...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår bare så altfor godt hvordan du har det. Det er så utrolig vondt å sitte igjen med både kjærlighetssorg og spørsmål man aldri får svar på. Hva var det egentlig som skjedde? Hva gjorde man galt? Kunne man gjort noe annerledes? 

Selv om alle mennesker er unike, og alle forhold er en unik «verden» i seg selv (og som aldri kommer tilbake), er det vanvittig vondt å bare bli forlatt slik. Det er slemt å ikke engang forsøke å gi en oppriktig forklaring til den man forlater, så de kan finne ro i sjelen til slutt.

Som andre her i tråden har sagt, er det kun tiden som hjelper. Lang tid.

Ønsker deg alt godt i denne tunge tiden fremover.

Anonymkode: d8cb3...127

Tusen takk. ❤️🙏

ro i sjelen er det jeg leter etter ja. 

Anonymkode: e5736...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvordan går det no? står i samme situasjon og verden raser sammen...er der lys i enden av tunellen. 

Vi har sammen i nesten 5år, og trudde virkelig det var oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...