AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Del Skrevet 22. mars 2020 Hei! hva synes dere om trange treningstightser for menn? På noen kan du se hele penisen og bjellene. Jeg kjenner en som løper med trang tights og der det ser ut som den er halvstiv og har spurt om han har stå, men det sier han at han ikke har. Hvorfor vises det så tydelig på noen få? Anonymkode: 8825c...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Del Skrevet 23. mars 2020 Det har nok litt med ergonomien. Noen har penis som er stor i utgangspunktet. Men vokser lite når den blir hard. Selv har jeg en som er liten når den ikke er erigert. Men vokser seg 3 ganger størrelsen når den blir hard. Så for meg er det ikke noe problem med tights. Bruker det nesten hver dag siden det er mer komfortabelt enn løse bukser. Det er bare en bul der hos meg. Du ser hverken noe som minner om penis eller bjeller. Anonymkode: 72c88...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2020 #3 Del Skrevet 23. mars 2020 Menn skal ikke gå i tights, det er særs lite pent. Mange kvinner kler heller ikke tights. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 23. mars 2020 #4 Del Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, Apocalypte said: Menn skal ikke gå i tights, det er særs lite pent. Mange kvinner kler heller ikke tights. Men de som kler tights ser aldeles fantastiske ut i dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Del Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Menn skal ikke gå i tights, det er særs lite pent. Mange kvinner kler heller ikke tights. Jo. Menn og kvinner skal gå i tights hvis de har lyst. Eller alle andre plagg om de vil. Det er det ingen som bestemmer. Høres ut som muslimske sharialover. Anonymkode: 72c88...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Del Skrevet 23. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo. Menn og kvinner skal gå i tights hvis de har lyst. Eller alle andre plagg om de vil. Det er det ingen som bestemmer. Høres ut som muslimske sharialover. Anonymkode: 72c88...ed6 Helt enig. Tullete utsagn å bestemme at ingen skal gå i tights! Anonymkode: 8825c...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 23. mars 2020 #7 Del Skrevet 23. mars 2020 <incel mode> Heldigvis er det færre som hevder dette nå, men det overrasker meg når kvinner sier at menn ikke skal gå i tights. Majoriteten av kvinner som svarer i "stirretrådene", understreker at de er på trening for å trene, ikke for å være sexy, osv. Da er det underforstått at de kler seg i det tøyet som er mest funksjonelt, ikke nødvendigvis det som er fint/sexy/osv. Da er det samtidig rart at menn ikke skal få lov til å velge det treningstøyet som er mest funksjonelt. På et generelt nivå er penisbul omtrent like sjenerende som camel toe.</incel mode> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå