Gå til innhold

"Hadde han vært interessert så hadde han jo kontaktet deg!"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det så enkelt? Jeg elsker en fyr jeg var sammen med en tid. Vi skiltes som venner. 

Jeg går og håper det kan bli oss igjen. Men jeg hører ikke fra han. Han såret meg dypt i bruddet. 

Ei venninne sier at dersom han hadde vært interessert eller glad i meg, så ville han jo tatt kontakt! 

Ja kanskje... Eller hender det at menn blir stolte og sta? Hender det at menn er redde for å ikke være gode nok? Redde for å bli avvist?

Eller er det bare slik...at noen måneder etter bruddet og hvis han ikke har gitt lyd. Ja da var han aldri rett eller nok glad i meg...? 

Dette grubler jeg på i kveld. 

Anonymkode: 9a7cb...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er vi like redde for å bli avvist vi som alle andre, men det er umulig å vite om det er dette som er tilfellet, eller om han har stukket av med halen mellom bena. Ring eller send en melding. Si at du gjerne skulle fått dette avklart for din egen skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok alltid være glad i deg, og du har nok en plass i hjertet hans. Men det betyr ikke at det er en romantisk kjærlighet der. 

Ja, de tar kontakt når de er interesserte i noe spesielt. Av alle diffuse kjærester, flørter jeg har hatt, altså, gutter jeg var "kjæreste" med i 2 uker som 14åring tar kontakt når vi nærmer oss 30, for å sjekke om det er plass til en penis. Den ene personen jeg hadde løpt til, vi var sammen et år som 20åringer, har aldri tatt kontakt etter bruddet. Jeg vet jeg betydde mye for han, av mange grunner. Men jeg må bare godta at han aldri vil føle den samme, syke kjærligheten.

Men det blir bedre. Mye bedre! Det tok 7 år før jeg ble mer likegyldig til fyren. Jeg vil ikke løpe til han lenger, eneste jeg kunne tenkt meg, er en god samtale. Kanskje vi ses på en pub en gang, og dele et vennskapelig øyeblikk som legger lokk på alt.

Anonymkode: bc75d...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid dette stemmer, men det stemmer nok ofte. I ditt tilfelle skriver du jo at du ble veldig såret av han under bruddet. Da synes jeg ikke du skal gå og håpe på at han er interessert. Vær heller stolt og tenk at han oppførte seg som en drittsekk og ikke fortjener deg. Ferdig med den saken.

Anonymkode: bc75e...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Eller hender det at menn blir stolte og sta? Hender det at menn er redde for å ikke være gode nok? Redde for å bli avvist?

Ja, selvsagt. Hvorfor skulle det være så stor forskjell på menn og kvinner her?

Anonymkode: f2100...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...