Gå til innhold

Tips til å feire 3-årsdag kun i husstanden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt som snart fyller 3 år. Med bursdag på en lørdag hadde vi planer om å dra på lekeland på bursdagen, ha familieselskap med besteforeldre, tanter og onkler på søndagen (ca 9-10 voksne, 3 barn), før barnehagen feirer med krone og litt stas på mandagen. Han er akkurat stor nok til å forstå bursdag litt mer, så dette gledet både han seg og vi oss til. 

Planene om både lekeland, bursdagsselskap og markering i barnehagen går jo i vasken. Jeg syns det er veldig synd og tar gjerne i mot tips til å gjøre det til en fin og spesiell feiring for bursdagsbarnet likevel. Vil gjerne at dagen skal skille seg litt ut fra de helt identiske dagene mens vi går hjemme. Foreløpig tenker jeg han skal få gaver på morgenen, være med å lage bursdagskake og jeg skal lage en krone til ham, siden det ikke blir noen i barnehagen. Pannekaker til middag, det er en slager. Telefon eller videoanrop av noe slag interesserer ham ikke, så det er ikke stas om noen ringer for å gratulere.

Noen andre forslag? Syns jeg har gått helt tom for fantasi...

Anonymkode: 93867...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg feiret 3-årsdagen til eldste med «bare oss» ifjor. Pyntet stolen hennes med ballonger og satt frem gaver om kvelden. Lagde pannekaker med bær til frokost. Pølse med brød til middag og kake etterpå. Hun var suuuuperglad, så små barn trenger ikke noe mer. Altså; det er bare du som kommer til å føle at det er leit. Guttungen kommer til å ha det helt topp! Gratulerer med 3-åring :) 

Anonymkode: d5b12...bdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en som ble 4. Hadde gledet seg til bursdag i lang tid. Fikk gaver på morran, hang opp ballonger og vimpel og flagg, bakte muffins og lagde noe godt til middag. Fikk bursdagskrone. Var kun oss foreldre og søsken. 
 

Han var storfornøyd! 

Anonymkode: 775f7...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Vi har en gutt som snart fyller 3 år. Med bursdag på en lørdag hadde vi planer om å dra på lekeland på bursdagen, ha familieselskap med besteforeldre, tanter og onkler på søndagen (ca 9-10 voksne, 3 barn), før barnehagen feirer med krone og litt stas på mandagen. Han er akkurat stor nok til å forstå bursdag litt mer, så dette gledet både han seg og vi oss til. 

Planene om både lekeland, bursdagsselskap og markering i barnehagen går jo i vasken. Jeg syns det er veldig synd og tar gjerne i mot tips til å gjøre det til en fin og spesiell feiring for bursdagsbarnet likevel. Vil gjerne at dagen skal skille seg litt ut fra de helt identiske dagene mens vi går hjemme. Foreløpig tenker jeg han skal få gaver på morgenen, være med å lage bursdagskake og jeg skal lage en krone til ham, siden det ikke blir noen i barnehagen. Pannekaker til middag, det er en slager. Telefon eller videoanrop av noe slag interesserer ham ikke, så det er ikke stas om noen ringer for å gratulere.

Noen andre forslag? Syns jeg har gått helt tom for fantasi...

Anonymkode: 93867...d6b

Gratulerer til 3åringen!😊Syns du allerede har flotte planer, det er mer enn nok❤Hvis du har ordnet flere gaver, kan du evt spare noe til ettermiddagen eller kvelden? Ellers er tiden og oppmerksomheten du vier til barnet, den aller beste gaven. Så lek mye og ha det gøy!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp vimpler i taket i hele huset, masse ballonger og bursdagsklem på bordet. Kake, sang og pakker på senga. Sett av hele dagen til han og kos dere som bare det!

Tipper han kommer til å elske det! Jeg gikk på en liten «smell» der med førstemann. På hans toårsdagen trommet vi sammen til et stort selskap. Noe som resulterte i at jeg stresset rundt og holdt på med forbedredelser hele dagen. Nei, kos dere masse og gjør masse gøy. Han kommer nok til å ha tidenes dag sammen med de menneskene han liker aller best i hele verden! ❤️

Anonymkode: 8b6fb...f0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bål og pølsegrilling i fjæra?

Anonymkode: fd1f9...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...