Gå til innhold

Hvilken forsikring har dere på bruktbilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Tarmegenbolle skrev:

Jeg har vært kunde der i flere år. Sist jeg fikk utbytte er 4-5 år siden.

Ta deg en bolle du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, poli10 skrev:

Ta deg en bolle du.

Kveldsbolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har fullkasko som gir leiebil ved uhell. Koster en hundrelapp ekstra i måneden med min kjørelengde. Bilen selv har ingen verdi utover bruksverdi. Bilen kostet 10k og jar fungert brillefint i 30kkm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har tryg forsikring da jeg får gode rabatter vis fagforbundet. Betaler mindre hos de med full kasko (bil super) i mnd enn med Delkasko hos Gjensidige som jeg hadde. Har også volvo veihjelp som er noe man "får" i ett år fra siste service. Har en 2012 modell. 

Anonymkode: 40002...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tryg forsikring da jeg får gode rabatter vis fagforbundet. Betaler mindre hos de med full kasko (bil super) i mnd enn med Delkasko hos Gjensidige som jeg hadde. Har også volvo veihjelp som er noe man "får" i ett år fra siste service. Har en 2012 modell. 

Anonymkode: 40002...709

Leste ikke alt i intro. Men én bil til 10000 holder det med ansvar, med mindre du er en ulykkes fugl som meg. 

Anonymkode: 40002...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør har delkasko. Jeg jobber med bilglass og får av og til inn biler som kun har ansvar. Frontruten er lett å gi en ok rabatt på, men skiftet vil fort koste fra 5000 kr uansett. Knuser du en bakrute derimot så er det minst like dyrt. Der er det lite rabatt å hente. 

Anonymkode: 6e6cc...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også anbefale deg å bytte viskerblad 1 gang i året etter vintersesongen. Får kjøpt bosch hos bilglassforhandler eller Meca, ikke noe biltema dritt som bare sliter ned ruten... Da slipper du å få trekk på eu-kontroll for slitt rute. 

Anonymkode: 6e6cc...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...