Gå til innhold

En jævla irriterende søster med en forbanna klagete personlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var absolutt ikke sikker på hvor jeg skulle plassere dette, men jeg skriver her.
 

Jeg har en søster som er jævlig irriterende. Det er ikke snakk om sånn vanlig søskenkrangel, men hun bitcher så jævlig over alt, og skriker så innmari mye. Den verste klagete karakteren som finnes på jord.  Når jeg sitter å FaceTimer med venner, så kommer hun og skal gi meg beskjeder når jeg er opptatt. Og det er ikke noe som har skjedd 1-3 ganger, men dette har foregått så jævlig lenge. Det er ikke det verste. Alle vennene mine vet at hun er skikkelig snitch, og tyster på meg til foreldrene mine om alt sammen. Om mitt privatliv, pengebruken min og alt. Jeg hater hun så  mye, at når jeg flytter ut herfra, så kommer jeg aldri til å holde kontant med hun. Nå har vi akkurat kranglet igjen, og hun truer med å tyste til foreldrene om noe jeg har gjort for 2 år siden, som de ikke vet om. Hva skal jeg gjøre? Det kommer til å bli et helvete. Sorry ordbruken min, men jeg er skikkelig stresset nå

Anonymkode: dcf25...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lås døren. Voks opp..bokstavelig talt. Så flytter du ut

Anonymkode: 56956...cd9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hvor gammel er du..? 14?

 

Anonymkode: a4a84...821

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lås døren. Voks opp..bokstavelig talt. Så flytter du ut

Anonymkode: 56956...cd9

Har lagt merke til med noen folk i kvinneguiden. Noen klarer bare ikke å svare, så da er det enklere å bare holde kjeft? Er det ikke? 🥰 

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Hvor gammel er du..? 14?

 

Anonymkode: a4a84...821

Ønsker ikke å kommentere min alder🙂

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke å kommentere min alder🙂

Anonymkode: dcf25...a2f

Hvorfor ikke? Det er relevant for hvilke råd du får.

Anonymkode: 82098...dac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til med noen folk i kvinneguiden. Noen klarer bare ikke å svare, så da er det enklere å bare holde kjeft? Er det ikke? 🥰 

Anonymkode: dcf25...a2f

Personen kjefter ikke. Les hva hun skreiv igjen.

Anonymkode: 82098...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forholde seg til mennesker som er vanskelige er noe du finner mye av i arbeidslivet. Du kan lese deg opp i konflinkhåndtering for å bedre situasjonen. Det er egenskaper du vil ha god bruk for i fremtiden uansett yrke. Kan anbefale deg boken «Hvordan vinne venner» og «The Leadership PIN Code: Unlocking the Key to Willing and Winning Relationships».

Du kan se på dette som god ledelses trening! :)

Anonymkode: 289e7...460

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er relevant for hvilke råd du får.

Anonymkode: 82098...dac

Jeg ønsker ikke å kommentere alder. Søsteren min er 21 hvert fall. 

Anonymkode: dcf25...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å forholde seg til mennesker som er vanskelige er noe du finner mye av i arbeidslivet. Du kan lese deg opp i konflinkhåndtering for å bedre situasjonen. Det er egenskaper du vil ha god bruk for i fremtiden uansett yrke. Kan anbefale deg boken «Hvordan vinne venner» og «The Leadership PIN Code: Unlocking the Key to Willing and Winning Relationships».

Du kan se på dette som god ledelses trening! :)

Anonymkode: 289e7...460

Tuuuusen takk! Skille ønske det kom fler sånne råd som dette her

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du eget rom? Kan du unngå henne mest mulig? Forstår det er fryktelig irriterende og at du gleder deg til du kan flytte,  men det er faktisk ganske vanlig at mange søstre krangler mye.  Men en trøst kan være at det som regel går over når man flytter hjemmefra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tirben skrev:

Har du eget rom? Kan du unngå henne mest mulig? Forstår det er fryktelig irriterende og at du gleder deg til du kan flytte,  men det er faktisk ganske vanlig at mange søstre krangler mye.  Men en trøst kan være at det som regel går over når man flytter hjemmefra.  

Joda. Har eget rom, men jeg må fortsatt se ansiktet hennes ved middagsbordet 

Anonymkode: dcf25...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var absolutt ikke sikker på hvor jeg skulle plassere dette, men jeg skriver her.
 

Jeg har en søster som er jævlig irriterende. Det er ikke snakk om sånn vanlig søskenkrangel, men hun bitcher så jævlig over alt, og skriker så innmari mye. Den verste klagete karakteren som finnes på jord.  Når jeg sitter å FaceTimer med venner, så kommer hun og skal gi meg beskjeder når jeg er opptatt. Og det er ikke noe som har skjedd 1-3 ganger, men dette har foregått så jævlig lenge. Det er ikke det verste. Alle vennene mine vet at hun er skikkelig snitch, og tyster på meg til foreldrene mine om alt sammen. Om mitt privatliv, pengebruken min og alt. Jeg hater hun så  mye, at når jeg flytter ut herfra, så kommer jeg aldri til å holde kontant med hun. Nå har vi akkurat kranglet igjen, og hun truer med å tyste til foreldrene om noe jeg har gjort for 2 år siden, som de ikke vet om. Hva skal jeg gjøre? Det kommer til å bli et helvete. Sorry ordbruken min, men jeg er skikkelig stresset nå

Anonymkode: dcf25...a2f

Teenage mutant shit 🤣

 

Dere er søsken. Du vil en dag se tilbake og ønske at du kunne spole tilbake til disse dager. Du er ganske ung av deg det ser man med måten du skriver på. Sett dere ned og ta en prat. Si jeg føler ikke at vi to får noen relasjon når du alltid skal blande deg i alt. Skal dere bjeffe på hverandre så hjelper ingenting. Du er stressa men du håndterer ikke det riktig. 

Anonymkode: d6fe2...6fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hun er 21, da er vel du enten noen år eldre eller yngre. Antageligvis er begge gamle nok til å flytte hjemmefra! Dere begge trasser og klager som bortskjemte barn🙄  

Anonymkode: 54387...4ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså hun er 21, da er vel du enten noen år eldre eller yngre. Antageligvis er begge gamle nok til å flytte hjemmefra! Dere begge trasser og klager som bortskjemte barn🙄  

Anonymkode: 54387...4ff

Jeg er ikke eldre. Og du kjenner meg ikke som person, så bare klapp igjen om du ikke har noe relevant å komme med nå. Er så lei av sånne eldre folk som skal sitte å belære meg om ting når de verken kjenner meg, og i tillegg kaller meg bortskjemt. Jeg tjener nok mine egne penger, så bortskjemt er jeg hvert fall ikke. Jeg klager fordi mitt privatliv blir BOMBET, og jeg kjenner flere som reagerer på eksakt samme måte som meg. Herregud. 

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teenage mutant shit 🤣

 

Dere er søsken. Du vil en dag se tilbake og ønske at du kunne spole tilbake til disse dager. Du er ganske ung av deg det ser man med måten du skriver på. Sett dere ned og ta en prat. Si jeg føler ikke at vi to får noen relasjon når du alltid skal blande deg i alt. Skal dere bjeffe på hverandre så hjelper ingenting. Du er stressa men du håndterer ikke det riktig. 

Anonymkode: d6fe2...6fd

Ja, jeg er ung, og jeg blir veldig fort provosert når andre ikke forstår. Det har vært så mye greier hjemme med andre ting og. Og det er ikke så enkelt å håndtere alt med en så klagete og høylytt person. Sliter nok fra før av med all skole pensum. Og nå som dette corona opplegget foregår, blir enda mer sittende med hun, og det er så jævlig mye

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lås døren. Voks opp..bokstavelig talt. Så flytter du ut

Anonymkode: 56956...cd9

Låse meg på rommet må du sikkert selv etterhvert ☺️

Anonymkode: dcf25...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke eldre. Og du kjenner meg ikke som person, så bare klapp igjen om du ikke har noe relevant å komme med nå. Er så lei av sånne eldre folk som skal sitte å belære meg om ting når de verken kjenner meg, og i tillegg kaller meg bortskjemt. Jeg tjener nok mine egne penger, så bortskjemt er jeg hvert fall ikke. Jeg klager fordi mitt privatliv blir BOMBET, og jeg kjenner flere som reagerer på eksakt samme måte som meg. Herregud. 

Anonymkode: dcf25...a2f

Utfra svarene dine å dømme, så er du ganske lik søstera di.

 

 Så lenge du bor i foreldrene dine sitt hus, er det begrensinger på privatlivet. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 33036...27c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utfra svarene dine å dømme, så er du ganske lik søstera di.

 

 Så lenge du bor i foreldrene dine sitt hus, er det begrensinger på privatlivet. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 33036...27c

Godt at du ikke kjenner søstra mi. Vi er kontraster, så dine antagelser suger no jævlig😂 herregud. 

Anonymkode: dcf25...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...