Jump to content
AnonymBruker

'Bruk nærbutikkene i disse tider og ukene frem!'

Recommended Posts

AnonymBruker

Sies det.. Hvorfor? Jeg forstår poenget med å vil redde lokalbutikkene og støtte dem. Men det var en fryktelig hederspris til de lokale butikkene som var i området. Kan noen utdype videre? 

Anonymkode: 4e9ff...012

Fortsetter under...

29_j
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sies det.. Hvorfor? Jeg forstår poenget med å vil redde lokalbutikkene og støtte dem. Men det var en fryktelig hederspris til de lokale butikkene som var i området. Kan noen utdype videre? 

At man støtter lokalbutikkene og vil ta vare på dem.

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvem sier det? Og hva menes det, er det snakk om dagligvarer, eller den lille butikken som selger rare klær på hjørnet? 

Anonymkode: fa869...915

Nuith

Ikke spre smitten lenger unna enn nødvendig, kanskje?

AnonymBruker

Mange forretninger vil ikke overleve uten kunder i mange uker framover. Da ryker butikken... og varene... og arbeidsplassene... og inntekten... og ekstrajobben til ungdommene... 

Konsekvensene av å kutte handling helt kan bli store og henge lenge igjen etter at virusbølgen er overstått. Det er viktig at vi som har en fast jobb og stabil inntekt fortsetter å bruke penger i denne fasen.

Anonymkode: f2cfa...a12

AnonymBruker

Hvorfor skal vi det?

Var innom butikken i dag/extra, skulle kjøpe Biola med jordbær smak, den koster nemlig 49 kr nå. Nei, da drar jeg heller til Sverige når norske butikker er så grodige.

Anonymkode: 8ef95...395

Annonse

AnonymBruker

Bygda foreldrene mine bor i kommer til å bli ubeboelig om den lille butikken der går konken så alle jobber hardt for å holde den åpen. Det betyr mye for meg at foreldrene mine har det bra. 

Anonymkode: e0eef...9c3

AnonymBruker

Så får de lagt ned distriktene også samtidig, utrolig hvor mange fluer regjerinen får slått i en smekk nå.

Anonymkode: 184bd...9ed