Gå til innhold

'Bruk nærbutikkene i disse tider og ukene frem!'


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sies det.. Hvorfor? Jeg forstår poenget med å vil redde lokalbutikkene og støtte dem. Men det var en fryktelig hederspris til de lokale butikkene som var i området. Kan noen utdype videre? 

Anonymkode: 4e9ff...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sies det.. Hvorfor? Jeg forstår poenget med å vil redde lokalbutikkene og støtte dem. Men det var en fryktelig hederspris til de lokale butikkene som var i området. Kan noen utdype videre? 

Anonymkode: 4e9ff...012

Hvem sier det? Og hva menes det, er det snakk om dagligvarer, eller den lille butikken som selger rare klær på hjørnet? 

Anonymkode: fa869...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forretninger vil ikke overleve uten kunder i mange uker framover. Da ryker butikken... og varene... og arbeidsplassene... og inntekten... og ekstrajobben til ungdommene... 

Konsekvensene av å kutte handling helt kan bli store og henge lenge igjen etter at virusbølgen er overstått. Det er viktig at vi som har en fast jobb og stabil inntekt fortsetter å bruke penger i denne fasen.

Anonymkode: f2cfa...a12

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor skal vi det?

Var innom butikken i dag/extra, skulle kjøpe Biola med jordbær smak, den koster nemlig 49 kr nå. Nei, da drar jeg heller til Sverige når norske butikker er så grodige.

Anonymkode: 8ef95...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygda foreldrene mine bor i kommer til å bli ubeboelig om den lille butikken der går konken så alle jobber hardt for å holde den åpen. Det betyr mye for meg at foreldrene mine har det bra. 

Anonymkode: e0eef...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så får de lagt ned distriktene også samtidig, utrolig hvor mange fluer regjerinen får slått i en smekk nå.

Anonymkode: 184bd...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...