Gå til innhold

-HVA ER VIKTIGST? FIN KROPP ELLER PENT ANSIKT?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne på KG
pent ansikt er viktigere enn kropp..

men hjelper jo lite hvis man ikke har utstråling

For meg ødelegger et sjarmløst ansikt absolutt alt!

Tips til Lurven: du bedriver vel ikke akkurat god reklame for deg selv her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

SELVTILLIT er nr. 1. Så kommer ansikt, så kropp.

Et blikk som oser av selvtillit og "tøffhet" (kan ikke definere det..) slår meg i svime!! Da er jeg fanget.

Det verste er tafatte og hjelpesløse typer som står der med hundeblikket og spør om det er greit de står der... (feks på en konsert) Da blir jeg så forfjamset at jeg kan bli...hmm..ikke direkte slem men ekkel ja. Og det hjelper ikke at det hadde vært "den peneste mannen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Gjest_Mina_*
SELVTILLIT er nr. 1. Så kommer ansikt, så kropp.

Et blikk som oser av selvtillit og "tøffhet" (kan ikke definere det..) slår meg i svime!! Da er jeg fanget.

Det verste er tafatte og hjelpesløse typer som står der med hundeblikket og spør om det er greit de står der... (feks på en konsert) Da blir jeg så forfjamset at jeg kan bli...hmm..ikke direkte slem men ekkel ja. Og det hjelper ikke at det hadde vært "den peneste mannen".

Jeg har aldri "falt" for pene eller veldig kjekke menn. Ikke fordi jeg er lite å se på sjøl. Har ofte fått høre at jeg er pen å se på og bra kropp, som er slank. Noen mener at jeg ikke har smak når det gjelder menn, de mener at jeg med mitt utseende (ikke vakker, men søtpen)kunne funnet meg kjekkere typer, noen som er penere.

Men jeg faller for det jeg synes er sjarm, og ser mye på personligheten enn alt annet. Liker litt "gosselige", snille, varme typer. Som er enkle å leve med og trygge personer.

Utseende forandrer seg jo med alderen, så det kan en ikke leve på. Alle blir eldre og kan ha sjarm uansett. Personligheten utstråler en sjarm, liker heller ikke menn som er så frempå. Litt beskjedenhet er fint.

Stakkars alle kjekke gutter/menn hvis alle hadde vært som meg...:)Da hadde de ikke fått noen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA BETYR MEST NÅR DERE SER PÅ DET MOTSATTE KJØNN?

MÅ DAMA VÆRE PEN, ELLER ER KROPPEN DET VIKTIGSTE...

SAMME SPM GÅR TIL JENTENE.

ER DET BARE EN MYTE AT MAN SER KUN EN PEN GUTTE MED EI FLOTT DAME.

MENS FLOTTE DAMER, GODT KAN VÆRE KJÆRESTER MED MINDRE PENE GUTTER

HVA MENER DERE?

Personligheten er jo mer viktig enn kropp og ansikt. Men mellom kropp og ansikt, hmm :vetikke: jeg klarer ikke helt å skille de 2 fra hverandre. Stygg dame med fin kropp, eller pen dame med stygg kropp, blir jo like ille. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...