Gå til innhold

Hvordan går det med treningen i dissd dager?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet at trening og mosjon kanskje er vårt minste problem nå til dags men det er noe jeg tror mange fortsatt prioriterer. Jeg har til dags dato vært avhengig av gymmen, trent ganske tung styrke, mye zumba og yoga. Nå som gymmen er stengt så sliter jeg 😅 Trener hjemme med alle slags modifikasjoner på øvelser, men føler ikke at det blir tungt nok. Ville også gi løping et forsøk, men det regner hele tiden.. Jeg blir også mindre motivert av å trene rett ved siden av sofaen og fjernsynet. 

Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: 0354b...f6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg løper som vanlig. Eller, mer enn vanlig da jeg foretrekker å bryte opp arbeidsdagen. Har heldigvis natur og tunge motbakker rett i nærheten. 

Kan anbefale å kjøpe noen kettlebells og en slynge. Det tar lite plass, og man kan trene ganske tung styrke med dette. Jeg foretrekker å trene med dette utendørs. 

Du kan også utforske Youtube. Fitnessblender er en av mine favoritter når det regner sidelengs og stua er eneste alternativ. 

Anonymkode: a6c00...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jogging, youtube og burpees ol utendørs.

Anonymkode: b8463...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener som vanlig,men jeg har alltid bare trent hjemme pluss løping og sykling 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg løper som vanlig. Eller, mer enn vanlig da jeg foretrekker å bryte opp arbeidsdagen. Har heldigvis natur og tunge motbakker rett i nærheten. 

Kan anbefale å kjøpe noen kettlebells og en slynge. Det tar lite plass, og man kan trene ganske tung styrke med dette. Jeg foretrekker å trene med dette utendørs. 

Du kan også utforske Youtube. Fitnessblender er en av mine favoritter når det regner sidelengs og stua er eneste alternativ. 

Prøver å ikke bruke penger for tiden (spesielt hvis det er en midlertidig situasjon) men har et par treningstrikk som har vært nyttig. Bruker instagram og youtube som inspirasjon ja. Blir jo mere repetisjoner da det er mer som skal til for å slite ut musklene.

Håper det er fint nok vær til å kunne løpe ute i morgen 😊 Har ikke løpt på minst et år så kjenner jeg gruer meg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å ikke bruke penger for tiden (spesielt hvis det er en midlertidig situasjon) men har et par treningstrikk som har vært nyttig. Bruker instagram og youtube som inspirasjon ja. Blir jo mere repetisjoner da det er mer som skal til for å slite ut musklene.

Håper det er fint nok vær til å kunne løpe ute i morgen 😊 Har ikke løpt på minst et år så kjenner jeg gruer meg litt. 

Du har sannsynligvis en lekeplass eller lignende i nærområdet? Noen turnstenger, kasser, med mer, utgjør et utmerket utgangspunkt for god styrketrening. Jeg synes det er mye mer givende enn å hoppe rundt på gulvet i egen stue. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bra! Kjører Kroppsvekt øvelser, 

1 muskel gruppe per dag 3 setts, 3 øvelser 

Anonymkode: d5e10...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trua på at treningssentrene åpner med det samme, og skulle det mot formodning gjøre det, ønsker jeg å være sikker pga nær familie som er i risikogruppa. Derfor har jeg rydda klart et rom og bestilt ordentlig styrkeutstyr. Har aldri sett på hjemmetrening som et alternativ for meg, men nå hives jeg altså noe ufrivillig ut i det. Det blir spennende :) Lykke til, alle sammen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Null problem for meg som løper. Jeg holder selvsagt minst 1 meter avstand når jeg passerer noen. Og det var veldig lite folk ute idag som det regner her :) 

Anonymkode: aa4c4...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper ute og trener på lamove.no hjemme.
Håper bare at man kan fortsette med løping ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Benytter meg av SATS sine VR timer: -)

Anonymkode: 1a770...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trener hjemme som alltid, bruker beachbodyondemand, 1000 kr i året for 500+ treningsvideoer og stadig nye ting. Føles som man er på time!

Anonymkode: d08f4...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ute (ikke blant folk), og trener styrke på treningsrommet hjemme :) Må bare justere seg. 

Og tvert imot, trening og mosjon er like viktig nå som alltid, kroppen har ikke godt av å sitte stille i ukesvis. Men er man i isolasjon er det selvsagt noe annet, da er man gjerne syk også og hadde ikke klart trening uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar noen løpeturer og har tilstrekkelig utstyr til å trene hjemme en stund. Man trenger egentlig ikke så mye treningsutstyr bare man er kreativ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sats sine timer er live og man må melde seg på. Alt fra yoga til CrossFit 

Anonymkode: 1a770...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da har jeg nettopp vært ute i to timer. Relativt mange folk ute. Par, eller en og en. Passerte blant annet en idrettspark der det var noen barnefamilier ved lekestativene, en god del som trente løp og øvelser, til og med en gruppe som hadde tatt med seg vekter og trente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener løping ute som vanlig. Mange gjør det fortsatt. Hjemme trener jeg på nettet med lamove.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...