AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 For 20 år siden veddet jeg på at Liverpool aldri ville vinne Premier League igjen. En kamerat har ikke glemt dette og vil innkassere gevinsten. Men i teorien kan Manchester City fremdeles ta igjen Liverpool, og om serien avsluttes nå, så teller vel ikke dette som en ekte ligatittel? Anonymkode: 9daa7...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Endret 15. mars 2020 av Kågebruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For 20 år siden veddet jeg på at Liverpool aldri ville vinne Premier League igjen. En kamerat har ikke glemt dette og vil innkassere gevinsten. Men i teorien kan Manchester City fremdeles ta igjen Liverpool, og om serien avsluttes nå, så teller vel ikke dette som en ekte ligatittel? Anonymkode: 9daa7...2e2 Det er jo litt drøyt hvis Liverpool mister tittelen nå. Som Unitedfan må jeg innrømme at jeg føler en viss sympati. Håper det løser seg Endret 15. mars 2020 av Kågebruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå