Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Fantastisk :mynona:
Ja er det ikke magisk! At det er et fix ferdig mennenske inni der!? Som nå bare skal vokse seg stor og sterk ❤️ Så koselig at dere begge to fikk dratt og sett og at hun var så aktiv. Hos meg lettet frykten veldig etter OUL sist, så håper den gjør det hos deg også. Nå er det bare å begynne redebygging og kose seg :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så koselig oppdatering!!🥰❤️ Herregud, tenk at du snart er halvveis!😍😍Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og en liten jente i magen😍❤️ Du var heldig som fikk ha med mannen din☺️ 
 

Forstår godt at psyken er litt i ubalanse om dagen, men håper det går gradvis bedre med deg!☺️ Jeg har slitt med det samme hele svangerskapet, så for min del har det ikke gitt seg! Men samtidig så prøver jeg bare å akseptere at det er sånn kun fordi jeg bryr meg veldig mye om den lille i magen og ønsker så inderlig at det skal gå bra! Så det er vel en type forsvarsmekanisme for å prøve å skåne seg selv mest mulig for skuffelse og nedturer❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så fantastisk å høre! Og gratulerer så mye med ei jente! ❤️❤️ 

Kjenner tiden knapt kan gå fort nok til juni og jeg er i uke 18-20 og det er min tur til å hilse på lille mini inni 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå🥰 Gratulerer så mye med en liten jente💕 Skjønner godt at du fortsatt kjenner det på psyken etter alt du har vært gjennom for å komme hit, men jeg håper du får den roen du trenger og at resten av svangerskapet blir en drøm🥰 Så moro å kunne begynne å handle inn til en liten jente også, med litt sommerkjoler og alt mulig. Hvordan ligger dere egentlig an med handling? Har dere begynt å handle noe spesielt enda? Jeg er så handlesyk til babyen, men vi skal pusse opp barnerommet så må vente litt med møbler, og siden vi ikke vet kjønn har jeg ikke begynt å handle så mye klær enda heller, men jeg har såååå lyst😇🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle man gjort uten dere ❤️  

Amatariel skrev (5 timer siden):

Fantastisk :mynona:
Ja er det ikke magisk! At det er et fix ferdig mennenske inni der!? Som nå bare skal vokse seg stor og sterk ❤️ Så koselig at dere begge to fikk dratt og sett og at hun var så aktiv. Hos meg lettet frykten veldig etter OUL sist, så håper den gjør det hos deg også. Nå er det bare å begynne redebygging og kose seg :klemmer:

Tusen takk for gode ord 😘  

Hopptimisten skrev (5 timer siden):

Herregud, tenk at du snart er halvveis!😍😍

Herregud, ja! Tenk på det 🙉❤️  Det er virkelig en surrealistisk, men fantastisk følelse! 

Niny skrev (3 timer siden):

Kjenner tiden knapt kan gå fort nok til juni og jeg er i uke 18-20 og det er min tur til å hilse på lille mini inni 🥰

Det er bare å glede seg altsååå 😍 

Wera1 skrev (3 timer siden):

Så gode nyheter! Gratulerer med ei lita jente🥰

❤️  Tusen takk du!

Noldi skrev (29 minutter siden):

Hvordan ligger dere egentlig an med handling? Har dere begynt å handle noe spesielt enda? Jeg er så handlesyk til babyen, men vi skal pusse opp barnerommet så må vente litt med møbler, og siden vi ikke vet kjønn har jeg ikke begynt å handle så mye klær enda heller, men jeg har såååå lyst😇🥰

Vi har handlet tilnærmet ingenting, så her må det shoppingbonanza til snart! 😄  Vi dro derimot innom en butikk idag og kjøpte en liten kjole til nyfødt med tyllskjørt på seg. Herregud, den var så precious 😭😍  Vi tenker fælt på hvilken vogn vi skal gå for, men det er så vanskelig å bestemme seg 😅  Har dere gjort dere opp noen tanker eller? :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå gratulerer med ei lita jente 🥰💕 

Får ikke vært så mye her inne om dagen, men prøver å følge med likevel. Har vært så spent på oul! Så deilig at alt ser bra ut! Senk skuldrene og nyt (vet det er lettere sagt enn gjort). ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (12 timer siden):

Vi tenker fælt på hvilken vogn vi skal gå for, men det er så vanskelig å bestemme seg 😅  Har dere gjort dere opp noen tanker eller? :)   

Vi (mest jeg😅) lurer litt på om vi skal gå for bugaboo fox, og kjøpe bugaboo by Nuna bilstolen så vi kan bruke bilstolen som barnevogn på korte ærender. Har et par venner som er veldig fornøyd med den, og et par venner som jobber i barnehager som også skryter av den. Også synes jeg den ser veldig fin ut😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Vi (mest jeg😅) lurer litt på om vi skal gå for bugaboo fox, og kjøpe bugaboo by Nuna bilstolen så vi kan bruke bilstolen som barnevogn på korte ærender. Har et par venner som er veldig fornøyd med den, og et par venner som jobber i barnehager som også skryter av den. Også synes jeg den ser veldig fin ut😁

Vi har kjøpt Bugaboo fox 2, og den er virkelig så lett i vekt, og enkel å slå sammen! Også er den sååå fin😍 Kjempe fornøyd hittil, nå gleder jeg meg bare til å trille den ute med baby oppi🤩🥰 Til Bugaboo får du også kjøpt adapter til omtrent alle bilstoler, så må ikke gå for Bugaboo for at den skal passe heller! Vi har gått for bilstol fra maxi-cosi, og den sitter også kjempefint på vognen med adapter☺️👌🏼

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegasus skrev (20 timer siden):

Ååå gratulerer med ei lita jente 🥰💕 

Får ikke vært så mye her inne om dagen, men prøver å følge med likevel. Har vært så spent på oul! Så deilig at alt ser bra ut! Senk skuldrene og nyt (vet det er lettere sagt enn gjort). ❤️ 

Gode du! ❤️  Kan se for meg dagene går unna med en liten i hus, så er veldig koselig at du tar deg tiden til å titte innom likevel! Det synes jeg er veldig koselig 😄  Håper det fortsatt går fint med dere ❤️  

Neutral90 skrev (19 timer siden):

Hurra for at alt er bra ❤️ herlige nyheter! 

❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom og leste! Gratulerer så masse med en liten jente! 💕 Om ikke lenge kjenner du sparking, og det er magisk! Jeg opplevde å bli litt sjeldnere bekymret når jeg begynte å kjenne bevegelser. Frykten har ikke sluppet helt taket, men den er blitt bedre. Håper det blir litt bedre for deg også! ❤️Nyt tiden fremover! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

23+2 :babysmokk: 

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering fra meg her inne. Blir helt oppslukt i andres dagbøker, haha, så noen ganger har jeg glemt litt av min egen dagbok, uups 🙊

De siste ukene har jeg gitt meg selv lov til å kjenne på glede rundt svangerskapet. Jeg har pratet mer om det, delt bilde og videoer med både familie og venner, og jeg har kjent på lykke. Det er ikke lenge siden mannen og jeg kjøpte vårt første plagg sammen, og det var virkelig en milepæl - spesielt for meg. Merkelig følelse å beskrive, men det var som om noe endret seg i meg den dagen   Selvfølgelig har jeg dager der frykten kan ta litt overhånd - hvis jeg f.eks. kjenner lillegull litt mindre en dag, men jeg har blitt flinkere til å jobbe meg gjennom det. Jeg har innsett at frykten er en del av meg, om det gir mening. 

Terminen som jeg ville hatt med min forrige graviditet nærmer seg, og jeg har tenkt en del på det de siste dagene. Jeg er lei meg for det som ikke ble. Samtidig finner jeg god trøst i at jenta vår i magen ville ikke vært akkurat henne, om ikke det hadde skjedd med oss. Magen poppet bokstavelig talt ut for en 3-ukers tid siden, og jeg synes det er så koselig. Jeg kan kjenne henne hver dag, og det kan til tider både ses og kjennes utenpå magen, noe som mannen og jeg synes er kjempestas ❤️  Nå strutter jeg rundt som en meeeget stolt hønemor (😂)), og jeg gleder meg til magen blir større og jenta vår sterkere. 

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig gledelig oppdatering ❤️ jeg synes det er helt søkt at du har kommet så langt, det virker som noen uker siden du fikk positiv test! 

Lykken din skinner gjennom skjermen :) så utrolig herlig å lese! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese oppdatering fra deg❤️ herlig å høre at du har turt å kjenne på glede og lykke! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (22 timer siden):

For en utrolig gledelig oppdatering ❤️ jeg synes det er helt søkt at du har kommet så langt, det virker som noen uker siden du fikk positiv test! 

Lykken din skinner gjennom skjermen :) så utrolig herlig å lese! 

Gode du ❤️  Jeg synes det er sååå koselig at du har blitt gravid igjen! Håper alt jeg har for at det er nå du skal bli mamma ❤️  

Sai skrev (17 timer siden):

Så fint å lese oppdatering fra deg❤️ herlig å høre at du har turt å kjenne på glede og lykke! ❤️

❤️  Takk for fine ord! Hvordan går det med deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, så sprøtt at du allerede er så langt!🤩 Også så fint at du har begynt å kjenne på glede i svangerskapet og startet i det små å handle klær!☺️ Det er så koselig!🥰 Du kommer til å kose deg masse med innkjøp fremover vil jeg tro! Det har virkelig vært er stort høydepunkt i mitt svangerskap❤️ Også så gøy at magen har poppet!🤩 Det er sååå koselig🥰 (Helt den den bumper borti alt og blir ganske i veien til slutt🤣).

Forstår godt hva du mener med at frykten er en del av deg! Det er akkurat sånn jeg har følt det også😅 

Termindatoer som ikke ble noe av er veldig tungt å måtte gå igjennom! Heldigvis er det en liten trøst at du er gravid og over halvveis med et levedyktig foster i magen!❤️ Det hadde jeg litt trøst i da min tredje termindato kom, da var jeg ca like langt som du er nå!😅 Men kommer nok til å være vemodige datoer i lang tid fremover, da man tenker på hvordan det kunne vært❤️ Jeg begynner å nærme meg nå 2 år siden datoen jeg første gang satt med positiv test i hendene og var så lykkelig uvitende om alt som skulle skje i tiden fremover. Selv om jeg da sitter med baby i armene tror jeg det allikevel blir en vanskelig dag!💔Tror nok vi jenter ofte minnes slike merkedager i livene våre som ikke helt ble som de skulle, men samtidig kommer det jo også noe godt ut av det til slutt da❤️ 
 

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (6 timer siden):

❤️  Takk for fine ord! Hvordan går det med deg? 

Med meg går det fint nå 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (På 13.4.2021 den 16.17):

Herregud, så sprøtt at du allerede er så langt!🤩 Også så fint at du har begynt å kjenne på glede i svangerskapet og startet i det små å handle klær!☺️ Det er så koselig!🥰 Du kommer til å kose deg masse med innkjøp fremover vil jeg tro! Det har virkelig vært er stort høydepunkt i mitt svangerskap❤️ Også så gøy at magen har poppet!🤩 Det er sååå koselig🥰 (Helt den den bumper borti alt og blir ganske i veien til slutt🤣).

Forstår godt hva du mener med at frykten er en del av deg! Det er akkurat sånn jeg har følt det også😅 

Termindatoer som ikke ble noe av er veldig tungt å måtte gå igjennom! Heldigvis er det en liten trøst at du er gravid og over halvveis med et levedyktig foster i magen!❤️ Det hadde jeg litt trøst i da min tredje termindato kom, da var jeg ca like langt som du er nå!😅 Men kommer nok til å være vemodige datoer i lang tid fremover, da man tenker på hvordan det kunne vært❤️ Jeg begynner å nærme meg nå 2 år siden datoen jeg første gang satt med positiv test i hendene og var så lykkelig uvitende om alt som skulle skje i tiden fremover. Selv om jeg da sitter med baby i armene tror jeg det allikevel blir en vanskelig dag!💔Tror nok vi jenter ofte minnes slike merkedager i livene våre som ikke helt ble som de skulle, men samtidig kommer det jo også noe godt ut av det til slutt da❤️ 
 

Tusen takk for såå gode og velformulerte ord, fine @Hopptimisten ❤️  Det betyr så mye! Det har vært motiverende og fint å følge deg gjennom svangerskapet, og det har gitt meg mot til å glede meg desto mer. Stor klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (2 timer siden):

Tusen takk for såå gode og velformulerte ord, fine @Hopptimisten ❤️  Det betyr så mye! Det har vært motiverende og fint å følge deg gjennom svangerskapet, og det har gitt meg mot til å glede meg desto mer. Stor klem til deg! 

Så utrolig hyggelig at du synes det❤️ Alltid hyggelig med støttende og fine kommentarer fra deg også!☺️❤️ Veldig hyggelig og spennende å følge deg i ditt svangerskap, og tenk snart er vi endelig mødre begge to🥰❤️ Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...