AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Har litt sår hals, tung i hodet og nå begynte jeg å hoste også. Har litt trykk i brystet når jeg trekker pusten, men det har jeg hatt i sikkert 6-7 uker allerede, etter at jeg var syk med feber. Føler meg litt redusert, men langt ifra syk. Har ikke vært ute å reist, og ikke hatt kontakt med noen med smitten, så vidt jeg vet. Sitter langt inne å kontakte legen, da jeg ikke føler meg syk nok, og her jeg bor tester de kun eldre og de som har underliggende sykdom. Synes det er litt vel hysterisk å sette meg i karantene for så vage «symptomer» også. Ikke så enkelt å bare bli hjemme i 2 uker heller, da det er ting utenfor hjemmet som jeg MÅ stille opp for, ellers er jeg helt avhengig av at noen tar over det ansvaret for meg. What to do🤔 Anonymkode: 5c73e...3a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Hold deg hjemme! Anonymkode: f1e68...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Du skal holde deg hjemme mener jeg helt klart. Anonymkode: 15568...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Holde hjemme, er det korona, så er det ikke sånn at du plutselig et sekund dør, så du har tid til Å kontakte helsevesen om det er krise Anonymkode: 48c51...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Du blir ikke testet men skal holde deg hjemme. Retningslinjene til helsedirektoratet nå er å holde seg hjemme også ved forkjølelse symptomer og hjemme i 2-3 dager etter du blir frisk Anonymkode: 1fe73...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg