Medisinsk bruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Dette er ord som brukes i finansavisen Dagens Næringsliv. Oljeanalytikere spår at vi kan få se 10 tallet.(oljeprisen på Nordsjøolje i US.Dollar) Oljepriskrig mellom Russland og Saudi-Arabia i kombinasjon med Coronavirus og stengte grenser til USA sender oljeprisen nedover. Oljeprisen ligger i dag på rundt 33 dollar fatet i følge DN sin indeks. Ned rundt 7% fra i går. https://investor.dn.no/#!/Kurser/Ravarer/ Kan det få større konsekvenser en vi regnet med. Ikke hysteri, jeg bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg leste det som "Børskrakk, rekordsvak kone, oljeprisen i fritt fall, Bekymret?" Anonymkode: 36df1...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Dette er ord som brukes i finansavisen Dagens Næringsliv. Oljeanalytikere spår at vi kan få se 10 tallet.(oljeprisen på Nordsjøolje i US.Dollar) Oljepriskrig mellom Russland og Saudi-Arabia i kombinasjon med Coronavirus og stengte grenser til USA sender oljeprisen nedover. Oljeprisen ligger i dag på rundt 33 dollar fatet i følge DN sin indeks. Ned rundt 7% fra i går. https://investor.dn.no/#!/Kurser/Ravarer/ Kan det få større konsekvenser en vi regnet med. Ikke hysteri, jeg bare lurer. Ja, det kan få store konsekvenser for både norsk og global økonomi. Ingen tvil om det, med så stor oljeavhengighet. Samtidig er det jo ikke noe som bare rammer Norge, "alle" vil jo få merke konsekvensene av "koronaøkonomien". Norge kommer derfor relativt sett kanskje ikke så dårlig ut likevel. Tiden får vise. Om man har is i magen, så skal man sitte litt på gjerdet og se om man ikke går inn i aksjemarkedet snart. Fortrinnsvis i selskaper som har lav sannsynlighet til å gå helt konkurs på mellomlang sikt. Anonymkode: 65461...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 12. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan få store konsekvenser for både norsk og global økonomi. Ingen tvil om det, med så stor oljeavhengighet. Samtidig er det jo ikke noe som bare rammer Norge, "alle" vil jo få merke konsekvensene av "koronaøkonomien". Norge kommer derfor relativt sett kanskje ikke så dårlig ut likevel. Tiden får vise. Om man har is i magen, så skal man sitte litt på gjerdet og se om man ikke går inn i aksjemarkedet snart. Fortrinnsvis i selskaper som har lav sannsynlighet til å gå helt konkurs på mellomlang sikt. Anonymkode: 65461...587 Takk for seriøst og godt svar. Det er en bekreftelse på ordlyden i DN etter min oppfatning. " Tiden får vise." Ellers så er det jo mye man lurer på i disse tider. Men det er jo farlig å spørre siden man forfølges av" Krisemaximerings jegere " ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg