AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #61 Del Skrevet 12. mars 2020 2 hours ago, Rogadame said: Har to barn på 7 og 10..de ble skuffa da det ikke blir noe playdates med klassevenner og "playstation-party" i kjellerstua. Jeg og barna har laget liste over hva man finne på bare oss i familien --alt fra bålpanne i hagen til baking. Går bare på butikkene jeg må, og tar meg en joggetur på mølla evt i skauen dere kan lage skype avtaler med vennene til barna. det er bedre enn ingenting. Anonymkode: 23402...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #62 Del Skrevet 12. mars 2020 "Å holde avstand er å vise omsorg". Hallo folkens! Ja, det blir stusselig framover, men vi kan ikke drive å fly rundt og besøke alle og enhver. Skjerpings! Anonymkode: db40a...79a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 12. mars 2020 #63 Del Skrevet 12. mars 2020 Nå er ikke tiden for moro, ferie og selskaper. Nå er tiden inne for å flate ut veksten i nye tilfeller av koronasmitte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #64 Del Skrevet 12. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du spør da men... https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/70G4A9/byraadsleder-johansen-om-koronasituasjonen-i-oslo-hold-dere-hjemme Anonymkode: 7aa70...ebd «Ikke dra ut på byen» ja🤣 det er jo ikke det det er snakk om med små barn🙈 Anonymkode: 8cd1a...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 12. mars 2020 #65 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Å holde avstand er å vise omsorg". Hallo folkens! Ja, det blir stusselig framover, men vi kan ikke drive å fly rundt og besøke alle og enhver. Skjerpings! Anonymkode: db40a...79a Dette. Det sier seg selv at når alle skoler og barnehager stenges, så er det for å hindre smittespredning. Da lar ikke foreldre barna leke med andre ute. Som det ble sagt under pressemøtet i dag så blir vår frihet innskjerpet. Det er nødvendig for å stoppe smitten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #66 Del Skrevet 12. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: «Ikke dra ut på byen» ja🤣 det er jo ikke det det er snakk om med små barn🙈 Anonymkode: 8cd1a...818 Er vel ikke noe mindre smittefare fordi de er små? Er en grunn til at skole og barnehager er stengt! Anonymkode: 7aa70...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #67 Del Skrevet 12. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi får noen venner på midagsbesøk i morgen, og kommer til å gjennomføre det. Jeg har ikke sett råd fra det offentlige der det står at alle bør holde seg mest mulig hjemme, eller ikke treffe øvrig familie/venner. Har noen evt. link til det? Jeg tenker dette handler om å utvise forsiktighet, unngå nærkontakt være påpasselig med hygienen. Anonymkode: e5c4d...5ba Nei, det handler ikke bare om å vise forsiktighet og passe på hygienen. Det er en grunn til at alt blir stengt ned. Hadde samfunnet brukt sunn fornuft og klokskap i sine handlinger, hadde man spart seg for mange feilfadeser. Og når folk ikke klarer det så må myndighetene inn å skjerpe kravene. Det neste man risikerer dersom det blir en eskalering av situasjonen er at man faktisk blir straffet dersom man ikke viser klokskap i sine handlinger. Anonymkode: 919de...9a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #68 Del Skrevet 12. mars 2020 Her blir det ikke besøk av barn hjemme hos oss. Mine får heller ikke gå på besøk til andre, men de kan leke sammen ute. Anonymkode: abcd1...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #69 Del Skrevet 12. mars 2020 Er lite sosial til vanlig, møter venner kanskje en-to ganger per mnd. Er ellers i butikken, på treningssenter osv. Høres ut som en einstøing kanskje 🙂Har ungene mine hjemme den tiden jeg ikke jobber. For meg blir ikke dette et tap, verre for de som MÅ ut å treffe folk.. Hold ræva deres hjemme nå! Håper kjøpesentre stenger og at kollektivtrafikk kun går ved gitte klokkeslett. Her i byen går det søndagsruter på bussen på helligdager, noe lignende bør innføres nå. Anonymkode: 6746d...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #70 Del Skrevet 12. mars 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Å holde avstand er å vise omsorg". Hallo folkens! Ja, det blir stusselig framover, men vi kan ikke drive å fly rundt og besøke alle og enhver. Skjerpings! Anonymkode: db40a...79a Det er til og med frekt å håndhilse folk! Anonymkode: 3d0a9...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 12. mars 2020 #71 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Å holde avstand er å vise omsorg". Hallo folkens! Ja, det blir stusselig framover, men vi kan ikke drive å fly rundt og besøke alle og enhver. Skjerpings! Anonymkode: db40a...79a "We keep our distance today so we can hug tomorrow" eller noe lignende jeg leste tidligere i dag, mener å huske fra den italienske presidenten, mulig jeg husker feil. Jeg syns ihvertfall sitatet var fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #72 Del Skrevet 12. mars 2020 5 hours ago, boooooo said: Jeg er en ekstrovert person og har et behov for å sosialisere. Blir i hvert fall deprimert siden ALT stenger. Utenom matbutikken. Tenkte at man kan besøke andre. Bare at man ikke har noe fysisk kontakt. Tenkte å stikke til en venninne av meg for å prate og male :((( Bedre og møtes ute og gå en tur. Da er det lettere å holde avstand. Anonymkode: cf501...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 12. mars 2020 #73 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg ringer eller bruker Skype. Fungerer helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2020 #74 Del Skrevet 13. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du vente lenge😅 dette kommer til å vare i flere måneder... Anonymkode: 24f9b...a1c 14 timer siden, Medisinsk bruker skrev: Det topper seg til sommeren engang opplyses det. Det antas og vare et halvt år. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2020 #75 Del Skrevet 13. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Å holde avstand er å vise omsorg". Hallo folkens! Ja, det blir stusselig framover, men vi kan ikke drive å fly rundt og besøke alle og enhver. Skjerpings! Anonymkode: db40a...79a Folk bør fatte at de nå skal holde seg hjemme og heller binge watche alle disse seriene de ikke har sett hitill i livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #76 Del Skrevet 13. mars 2020 23 minutter siden, O.G. skrev: Folk bør fatte at de nå skal holde seg hjemme og heller binge watche alle disse seriene de ikke har sett hitill i livet sitt. Og jeg som allerede har runda Netflix. Føkk. Anonymkode: 3a7fd...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg