AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg var på jobbtur i utlandet, utenfor Norden, for noen dager siden. Det betyr at jeg i karantene. Men hva med familien min, er de også i karantene fordi de bor sammen med meg? Er helt frist såvidt jeg vet. Anonymkode: f735f...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Fra FHI sine sider: Råd til personer som bor sammen med en nærkontakt Husstandsmedlemmer kan leve som normalt, og gå på jobb, skole eller i barnehage, med mindre du utvikler feber eller luftveissymptomer. Vi anbefaler at hustandsmedlemmer også er årvåkne for feber eller luftveissymptomer. Ved slike symptomer, må du kontakte fastlege eller legevakt på telefon for vurdering, begrense sosial kontakt og holde deg hjemme frem til avklaring Anonymkode: bd2b9...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Men hva hvis man har vært på besøk hos noen i karantene (som har vært i utlandet, men ikke i en av de store risikoområdene) som ikke viser symptomer? Eller hva med å besøke dem? Anonymkode: aba07...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg