AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Okay 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Hyggelig du er da 🙄 Anonymkode: b808b...d37 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Ja Anonymkode: 6de42...60d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Det er bra at vi har disse tiltakene for å hindre smitte, men det er jo ikke bra at hele samfunnet stopper opp. Det får vanvittige ringvirkninger. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 Skadefryd er ordet. Litt egoistisk, men greit Anonymkode: 7adfe...121 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gliffy Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Er introvert selv og liker godt å være hjemme. Men altså: folk dør! Det er da ikke noe å fryde seg over. Andre folk mister jobben sin og livsgrunnlaget, det er ikke akkurat gøy det heller. 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #8 Del Skrevet 12. mars 2020 Ja, det tror jeg. Jeg er ikke redd, og om jeg må være i karantene i 14 dager så gjør det meg ikke ett spøtt. Anonymkode: b02df...17e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Del Skrevet 12. mars 2020 Ingen frydet seg over at du ble ufrivillig isolert, men Ok. Anonymkode: 5ed86...914 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #10 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Synes du det er bra for næringslivet i samfunnet, virkelig? Det er bra det gjøres tiltak for å hindre smitte. Men ellers ikke! Du trenger hjelp. Anonymkode: 47cb2...512 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #11 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Når alt stopper opp, vil du også miste trygda di. Det er vel ikke noe å fryde seg over? Anonymkode: d02b6...372 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Del Skrevet 12. mars 2020 Nei du er ikke enste, men dette sier jeg ikke høyt. Det kan misforståes. Jeg synes ikke det er bra at samfunnet stopper helt og heller ikke at folk blir syke! Tenk på de som mister noen. men ellers er jeg enig. Nå får folk kjenne hvordan det er å leve slik. Jeg laget en tråd på kropp og helse i Star «synspunkt fra en deprimert» Anonymkode: 66c87...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #13 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg. Jeg er ikke redd, og om jeg må være i karantene i 14 dager så gjør det meg ikke ett spøtt. Anonymkode: b02df...17e Du kan ikke ha kontakt med NOEN mens du er i kantantene, du er klar over det sant? Anonymkode: a6cf5...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gidavmeg Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #14 Del Skrevet 12. mars 2020 Altså. Mammaen min døde da jeg var barn. Jeg går ikke rundt å ønsker alle andres mamma død. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen frydet seg over at du ble ufrivillig isolert, men Ok. Anonymkode: 5ed86...914 Jo!!!! Folk ELSKER å hakke på de som sliter! Dere trenger uføre, deprimerte og syke for å føle dere sterke selv. Anonymkode: 66c87...c9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 12. mars 2020 #16 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ha kontakt med NOEN mens du er i kantantene, du er klar over det sant? Anonymkode: a6cf5...9a5 Ja, hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #17 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke ha kontakt med NOEN mens du er i kantantene, du er klar over det sant? Anonymkode: a6cf5...9a5 Finnes chat, mobil og skype, du er klar over det sant??? Anonymkode: b02df...17e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #18 Del Skrevet 12. mars 2020 Hvorfor er du så skadefro, og hvorfor er du så bitter på andre mennesker at du ønsker at de skal kjenne på det samme som du gjør? Dette forstår jeg ikke. Jeg har selv vært sykemeldt og på AAP tidligere pga angst og depresjon, men ønsket da ikke at andre skulle føle på det samme som jeg! Anonymkode: e0da9...b46 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2020 #19 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, Gidavmeg skrev: Altså. Mammaen min døde da jeg var barn. Jeg går ikke rundt å ønsker alle andres mamma død. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. mars 2020 #20 Del Skrevet 12. mars 2020 Trist at du har det slik du har det. Men å ønske sykdom på andre er bare ufyselig! Og du mistet i grunn sympati..... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg