Gå til innhold

Er jeg den eneste som fryder meg i disse coronatider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre.

Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig.

Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 

😃 

Anonymkode: a6cf5...9a5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at vi har disse tiltakene for å hindre smitte, men det er jo ikke bra at hele samfunnet stopper opp. Det får vanvittige ringvirkninger. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadefryd er ordet. Litt egoistisk, men greit

Anonymkode: 7adfe...121

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tror jeg. Jeg er ikke redd, og om jeg må være i karantene i 14 dager så gjør det meg ikke ett spøtt.

Anonymkode: b02df...17e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen frydet seg over at du ble ufrivillig isolert, men Ok.

Anonymkode: 5ed86...914

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre.

Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig.

Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 

😃

Synes du det er bra for næringslivet i samfunnet, virkelig? Det er bra det gjøres tiltak for å hindre smitte. Men ellers ikke! Du trenger hjelp. 

Anonymkode: 47cb2...512

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke enste, men dette sier jeg ikke høyt. Det kan misforståes. Jeg synes ikke det er bra at samfunnet stopper helt og heller ikke at folk blir syke! Tenk på de som mister noen.

men ellers er jeg enig. Nå får folk kjenne hvordan det er å leve slik. Jeg laget en tråd på kropp og helse i Star «synspunkt fra en deprimert»

Anonymkode: 66c87...c9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det tror jeg. Jeg er ikke redd, og om jeg må være i karantene i 14 dager så gjør det meg ikke ett spøtt.

Du kan ikke ha kontakt med NOEN mens du er i kantantene, du er klar over det sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen frydet seg over at du ble ufrivillig isolert, men Ok.

Anonymkode: 5ed86...914

Jo!!!! Folk ELSKER å hakke på de som sliter! Dere trenger uføre, deprimerte og syke for å føle dere sterke selv. 

Anonymkode: 66c87...c9a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke ha kontakt med NOEN mens du er i kantantene, du er klar over det sant?

Ja, hva er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes chat, mobil og skype, du er klar over det sant???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så skadefro, og hvorfor er du så bitter på andre mennesker at du ønsker at de skal kjenne på det samme som du gjør? Dette forstår jeg ikke.

Jeg har selv vært sykemeldt og på AAP tidligere pga angst og depresjon, men ønsket da ikke at andre skulle føle på det samme som jeg!

Anonymkode: e0da9...b46

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gidavmeg skrev:

Altså. Mammaen min døde da jeg var barn. Jeg går ikke rundt å ønsker alle andres mamma død. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du har det slik du har det. Men å ønske sykdom på andre er bare ufyselig!

Og du mistet i grunn sympati.....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...