AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #61 Del Skrevet 12. mars 2020 15 minutter siden, Grønn Frosk skrev: Dpsen hos oss stengte i dag, men tilbyr telefonsamtaler. Inntrykket jeg fikk når psykologen ringte var at alt der ute stengte ned. Jeg ringte min dps i dag og de sa jeg skal møte som normalt på mandag... Anonymkode: 56c3e...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 12. mars 2020 #62 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringte min dps i dag og de sa jeg skal møte som normalt på mandag... Anonymkode: 56c3e...a32 Da stemmer nok det om det om de ikke har ringt deg igjen. Det er mange dpser og de gjør gjerne ting forskjellig fra sted til sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2020 #63 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.3.2020 den 21.34): Akkurat nå er jeg glad jeg går hos avtalespesialist. Han opprettholder avtaler så frem både han og jeg er friske. Det ville (med utgangspunkt i at det er usikkert hvor lang tid dette vil ta) vært veldig uheldig for meg med traumer å måtte gå så lenge uten menneskekontakt. Psykologen er ofte det eneste mennesket jeg har øyekontakt med (to ganger) i løpet av en uke.... Anonymkode: 41599...be6 Det forstår jeg godt. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg