AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Kommer alle til å få corona? Og kommer det til å gå så langt at butikker, apotek osv stenges tror dere? Anonymkode: 1e584...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer alle til å få corona? Og kommer det til å gå så langt at butikker, apotek osv stenges tror dere? Anonymkode: 1e584...780 Jeg har vært i kontakt med fylkesoverlegen og ja, i følge hun, så blir så og si alle smittet.... Betryggende! 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Nei det får de ikke, alle får ikke influensa heller. Anonymkode: c9f54...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei det får de ikke, alle får ikke influensa heller. Anonymkode: c9f54...a48 Nei. Jeg har aldri hatt influensa, men nå er corona langt mere smittsomt enn vanlig influensa. - ts. Anonymkode: 1e584...780 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) https://no.m.wikipedia.org/wiki/Pandemi Gå ned og les om tall fra beredskap plan. Nei langt fra alle blir syke. Alle døde ikke i svartedauden heller. 49 minutter siden, Jajajane said: Jeg har vært i kontakt med fylkesoverlegen og ja, i følge hun, så blir så og si alle smittet.... Betryggende! 🙄 Godt vi har sånne som kan spre litt ekstra frykt. Endret 12. mars 2020 av kaleidoskop 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 6 minutter siden, Jajajane said: Jeg har vært i kontakt med fylkesoverlegen og ja, i følge hun, så blir så og si alle smittet.... Betryggende! 🙄 Kanskje ikke betryggende, men i det minste realistisk. Vi har med en svært smittsom sykdom å gjøre her, så det er håpløst å gå rundt med troen på at dette blåser over uten at "hele landet" blir smittet. Anonymkode: a41c5...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Så og si alle kommer til å få Corona. Men dette er ikke så skummelt for vanlige folk. Det som må gjøres nå er å forhindre at smitten spres for fort, slik at de som trenger intensivsengeplasser får det. Blir alle smittet samtidig er det ikke nok plasser, og hopetall vil dø, helt unødvendig. Utsett smitten! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. mars 2020 #8 Del Skrevet 12. mars 2020 Det blir feil å si alle blir smittet. Mulig alle blir smittet, men alle blir ihvertfall ikke syke. Vet ikke statistikken for dette jeg, men jeg vet det er langt imellom jeg får slik sykdommer og jeg kjenner flere også som nesten aldri blir syke. Vet også at det hjelper å ta forhåndsregler da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Del Skrevet 12. mars 2020 Blir dette starten på slutten?🤔 Anonymkode: fd6d8...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 12. mars 2020 #10 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Blir dette starten på slutten?🤔 Anonymkode: fd6d8...f1e Slutten av hva da? Tror du at du kommer til å dø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Del Skrevet 12. mars 2020 Mange med corona blir jo ikke en gang syke. Anonymkode: 245e5...d39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Blir dette starten på slutten?🤔 Anonymkode: fd6d8...f1e Slutten startet da du ble født. Anonymkode: a41c5...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 12. mars 2020 #13 Del Skrevet 12. mars 2020 Nei. Det er ikke starten på noenting. Både kina og sør korea har mindre smittede nå. Til og med i norge har smittede gått ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #14 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutten startet da du ble født. Anonymkode: Du har ingen grunn til og være frekk. Anonymkode: fd6d8...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Del Skrevet 12. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Du har ingen grunn til og være frekk. Anonymkode: fd6d8...f1e Beklager, det var absolutt ikke frekt ment. Nei, det er ikke begynnelsen på slutten. Anonymkode: a41c5...987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #16 Del Skrevet 12. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke betryggende, men i det minste realistisk. Vi har med en svært smittsom sykdom å gjøre her, så det er håpløst å gå rundt med troen på at dette blåser over uten at "hele landet" blir smittet. Anonymkode: a41c5...987 Det er absolutt ikke realistisk, det er helt meningsløs fryktpropaganda. Anonymkode: c9f54...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 12. mars 2020 #17 Del Skrevet 12. mars 2020 Regner jo med at de fleste av oss vil få viruset til slutt, men vi blir jo ikke dødssyke alle sammen. For de aller fleste av oss vil jo dette gå bra, vi må jo bare passe på at vi ikke drar med oss smitte til de som virkelig kan bli syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #18 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er absolutt ikke realistisk, det er helt meningsløs fryktpropaganda. Anonymkode: c9f54...a48 Jeg synes det blir meningsløst, og ikke minst fryktskapende, om folk går rundt og tror de ikke kommer til å bli smittet, men stadig ser at flere og flere, og flere, blir syke. Det kan skape sterk desperasjon hos mange, og det er bedre å være realistisk og ta høyde for at det kan ramme oss alle. Anonymkode: a41c5...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #19 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det blir meningsløst, og ikke minst fryktskapende, om folk går rundt og tror de ikke kommer til å bli smittet, men stadig ser at flere og flere, og flere, blir syke. Det kan skape sterk desperasjon hos mange, og det er bedre å være realistisk og ta høyde for at det kan ramme oss alle. Anonymkode: a41c5...987 Ja jeg også mener at det er bedre å spre frykt rundt det her, for da blir folk mer varsomme. Jatter man det bort så blir det jo bare sånn at folk ikke holder karantenetiden sin osv også har vi det gående. På min arbeidsplass i helsevesenet med syke mennesker så har vi fått beskjed om å komme på jobb selvom vi er snufsete. Syns det er hårreisende! Alle brukerne våres kommer jo til å dø og jeg holder meg hjemme om jeg er snufsete uansett. Så det å holde dette "low" (som på min arbeidsplass) kommer bare til å bli fullstendig kaos. Bedre å være litt redd enn litt naiv om dette skal gå bra. Anonymkode: 1e584...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #20 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, Jajajane skrev: Jeg har vært i kontakt med fylkesoverlegen og ja, i følge hun, så blir så og si alle smittet.... Betryggende! 🙄 Enda det bare er rundt 80 000 av 1,4 milliarder i Kina som er smittet? Kan jo selvfølgelig være mange flere da sikkert mange ikke har blitt testet. Men da er det jo i så fall betryggende at dødsraten er langt lavere enn oppgitt. Får prøve og se det positive i det. Anonymkode: aa21d...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg