Gå til innhold

Dere som trener; drar dere på trening i disse tider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trener på et lite lokalt senter, men velger å gå når det er færrest tilstede. Er nøye med å tørke før og etter. Når man er godt trent og tar vitamintilskudd sørger man for at immunforsvaret er på topp. Skulle jeg få karantene eller når viruset blir påvist her lokalt holder jeg meg unna og går heller lange turer/jogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener som vanlig. De har redusert plassene på gruppetimene og satt inn ekstra hygienetiltak, så jeg føler meg helt greit trygg. Liker at det er færre folk og bedre plass på timene og i styrlesalen.

Anonymkode: 6d226...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har betalt for en pt-gruppe som skal gå i 10 uker, er ca halvveis. Spurte om de ville ta pause men det var det ikke snakk om 🙄 Får ta tapet. Syns det blir prinsipielt feil å gå selv om jeg passer på hygienen..

Anonymkode: b55e7...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle SATS -sentre er stengt i minst 2 uker, og gud vet hvor lenge det blir. Jeg er treningsnarkoman, så nå har jeg kjøpt manualer og benk til over 10 000. Ingenting skal stoppe meg!

Anonymkode: 425eb...5ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle SATS -sentre er stengt i minst 2 uker, og gud vet hvor lenge det blir. Jeg er treningsnarkoman, så nå har jeg kjøpt manualer og benk til over 10 000. Ingenting skal stoppe meg!

Anonymkode: 425eb...5ad

Tror ikke du er alene om det. Hvor mange manualer har du kjøpt, siden det kom på over 10 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del utstyr hjemme, så går over til å trene hjemme nå. Ingen pullups fremover da 😅

Er medlem flere steder, ene gymmet er fortsatt åpent. Der er det så skittent fra før, så ikke aktuelt å trene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fresh Fitness har stengt nå også. Har heldigvis tredemølle hjemme så jeg får ihvertfall løpt 😂

Anonymkode: d7096...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pierre Gynt skrev:

Tror ikke du er alene om det. Hvor mange manualer har du kjøpt, siden det kom på over 10 000?

Jeg har kjøpt manualer fra 2-20 kg, med 2kg differensial, dvs. 2 - 6 - 8 - 10, deretter 12,5 - 15 ,17, 18,5, 20kg. Det får holde i denne omgang. Ca 7500 totalt. Har også kjøpt en benk til et par tusen. I tillegg til frakt blir det over 10 000.

Får jo ikke kjørt knebøy og markløft, men får prøve alternative løsninger med manualene.

Typisk at noe sånt skulle skje når jeg endelig var kommet godt i gang, men får se på dette som en langsiktig investering.

Anonymkode: 425eb...5ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt manualer fra 2-20 kg, med 2kg differensial, dvs. 2 - 6 - 8 - 10, deretter 12,5 - 15 ,17, 18,5, 20kg. Det får holde i denne omgang. Ca 7500 totalt. Har også kjøpt en benk til et par tusen. I tillegg til frakt blir det over 10 000.

Får jo ikke kjørt knebøy og markløft, men får prøve alternative løsninger med manualene.

Typisk at noe sånt skulle skje når jeg endelig var kommet godt i gang, men får se på dette som en langsiktig investering.

Anonymkode: 425eb...5ad

Mye man får gjort med manualer! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg har en del utstyr hjemme, så går over til å trene hjemme nå. Ingen pullups fremover da 😅

Er medlem flere steder, ene gymmet er fortsatt åpent. Der er det så skittent fra før, så ikke aktuelt å trene der. 

Du kan finne en gren eller et trappetrinn, så kan du trene pull ups :-)

Anonymkode: 425eb...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på trening etter jobb. Jeg synes folk er helt hysteriske. Hva så om vi får denne corona-greia? Da får du et snev av forkjølelse, kanskje litt feber. Så lenge du ikke er gammel så går det fort over. Jeg har ikke tenkt å slutte å leve bare fordi folk blir helt hysteriske.

Anonymkode: 902c2...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å trene som vanlig, men nå ble sats stengt og tipper dansestudio følger etter. Kanskje lurt. Like greit å stoppe alt noen uker, det kan sikkert hjelpe masse.

Jeg har uansett nok treningsgreier hjemme, så klarer meg, men kommer til å savne dansinga.

Er mer bekymret jobbmessig, siden jeg er frilans, men det kan man jo egentlig ikke tenke på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på trening etter jobb. Jeg synes folk er helt hysteriske. Hva så om vi får denne corona-greia? Da får du et snev av forkjølelse, kanskje litt feber. Så lenge du ikke er gammel så går det fort over. Jeg har ikke tenkt å slutte å leve bare fordi folk blir helt hysteriske.

Anonymkode: 902c2...bfd

Alle treningssenter er stengt eller i ferd med å bli stengt, hvis du ikke hadde fått det med deg?

 

Anonymkode: 425eb...5ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på trening etter jobb. Jeg synes folk er helt hysteriske. Hva så om vi får denne corona-greia? Da får du et snev av forkjølelse, kanskje litt feber. Så lenge du ikke er gammel så går det fort over. Jeg har ikke tenkt å slutte å leve bare fordi folk blir helt hysteriske.

Anonymkode: 902c2...bfd

Det der er utrolig egoistisk! Lett for deg å si som ikke har en du elsker som er i risikogruppa! Jeg er heller ikke redd for egen del, men man har tross alt et helt samfunn å ta hensyn til!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kan du få mer enn bare litt feber, det er visst vanlig med slim i lungene, tungpusthet og hoste av blod, selv for de som overlever fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har treningsrom hjemme, og er ekstra glad for det nå!

Anonymkode: 11757...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener. Skal på trening i kveld. 

Anonymkode: a52bb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på trening etter jobb. Jeg synes folk er helt hysteriske. Hva så om vi får denne corona-greia? Da får du et snev av forkjølelse, kanskje litt feber. Så lenge du ikke er gammel så går det fort over. Jeg har ikke tenkt å slutte å leve bare fordi folk blir helt hysteriske.

Anonymkode: 902c2...bfd

Det handler jo om å gjøre sitt for å begrense smitte på samfunnsnivå da. Selv om du ikke blir alvorlig syk, så er du med på å spre smitten, og som du selv sier, så går det utover de svakeste. Du kan være smitta en stund uten å vite det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg på trening nå etterpå.. Men nå ble jeg i tvil.. 

Anonymkode: ff904...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...