Gå til innhold

Er faktisk trist over at jahn teigen er død.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det noe spesielt over den karen eller er bare følger av å ha levd igjennom 80 tallet?

 

Har levd ca 40 år og egentlig aldrig grått over at en kjendis har dødd ei heller blitt så trist egentlig. Jeg kjenner dem jo ikke og har tatt det med fatning. Men er faktisk trist over at han er død og faktisk grått litt.

Anonymkode: 472cf...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det noe spesielt over den karen eller er bare følger av å ha levd igjennom 80 tallet?

Det var da som pokker. Ja, han var fin og hadde humor. Døde sier du? Var det noe alvorlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han etterlater seg noen utrolig fine låter, 3 av de i bisettelsen i dag (kom noen tårer da, ja). Synes det er trist at han er borte, selv om han har vært redusert lenge. Sangene er noe av det jeg husker best fra ungdomstiden på 80 tallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sikkert bannlyst fra KG for at jeg skriver dette, men jeg er glad han døde av alderdom og ikke måtte utsettes for det som kommer nå.

Helt enig med deg, TS, en fantastisk fin fyr! Med så god musikk som han la ned hele sin sjel i. Han var veldig unik.

Anonymkode: 84426...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg og. Men han timet det dødsfallet sitt ganske bra. Hvis man først skal dø, var det flaks å dø rett før helvete var løs.

Anonymkode: b97c6...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da jeg var 10 år var min storebror med i en vinylklubb og hver uke fikk han plater tilsendt, blant annet av Prima Vera. Jeg syntes disse platene var kjempetullete, og det var så kjekt å få spille de.  Jeg husker også hvor sprø jeg syntes han var som stilte opp i Grand Prix i skjelettdrakt og også da han sang mil etter mil med bukseseler som han dro i når han sang. Da jeg ble student og flyttet i kollektiv fulgte disse Prima Vera platene med meg, og på nesten alle vorspiel og nachspiel ble det spilt Prima Vera 😀 Jeg fikk mange av venninnene mine til å bli helt hekta, og selv nå i voksen alder har jeg hørt litt på Prima Vera, mimret og flirt. 

Da jeg hørte at Jahn Teigen var gått bort syntes jeg jo selvfølgelig det var trist, og den dagen hørte jeg også på Prima Vera  for å hedre han. 

Da Coronahelvetet brøt løs uken etter hans bortgang, tenkte jeg at det var bra han sovnet inn før, for jeg tror ikke hans helse hadde tålt det. ❤️R. I. P

Anonymkode: a1ddc...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...