Pipaluk Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Fooddora og andre matleveringstjenester? onlinepsykologer? bilselgere? Endret 10. mars 2020 av Pipaluk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambador Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Private helsetjenester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 - de som har utkjøring av mat. Både peppes og tilsvarende, og kolonial.no-type bedrifter. - alle som har hjemlevering med mulighet til å betale på forhånd/i etterkant. - ikke nødvendigvis av smittesituasjonen men av resultatet kan jo begravelsesbyråer tjene godt med penger framover. (ja, jeg er nok litt på kanten noen ganger, men om det er flere enn vanlig som dør tjener de jo ekstra) Anonymkode: a355d...4ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 Nettstudier Anonymkode: f5423...7e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: - de som har utkjøring av mat. Både peppes og tilsvarende, og kolonial.no-type bedrifter. - alle som har hjemlevering med mulighet til å betale på forhånd/i etterkant. - ikke nødvendigvis av smittesituasjonen men av resultatet kan jo begravelsesbyråer tjene godt med penger framover. (ja, jeg er nok litt på kanten noen ganger, men om det er flere enn vanlig som dør tjener de jo ekstra) Anonymkode: a355d...4ce Det er samtidig risikabelt med døde mennesker. De må ha noen til å stelle dem så de ser fine ut. Dessuten må de håndtere gråtende pårørende og derfor mye kroppsvæske. Minnesammenkomster kan også være en bakteriebombe. Så jeg vet ikke hvor mye de tjener på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 10. mars 2020 #6 Del Skrevet 10. mars 2020 Netflix og steam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 10. mars 2020 #7 Del Skrevet 10. mars 2020 Visjon Norge. De sender en bønn til Gud om at du ikke skal bli smittet for den symbolske sum av 2020,- kr..... Bønner koster tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 10. mars 2020 #8 Del Skrevet 10. mars 2020 Antibac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe sånn hadde jeg også tenkt å svare her. Alle bedrifter som selger Antibac, munnbind eller såpe... Anonymkode: 8a192...ff2 Ja de må jo virkelig gni seg i hendene over muligheten til tjene masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 10. mars 2020 #10 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 3M Endret 11. mars 2020 av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #11 Del Skrevet 10. mars 2020 Vikarbyråer. Noen må jo gjøre jobbene til de som er i karantene... Anonymkode: f7d61...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 10. mars 2020 18 minutter siden, Traktor skrev: M3 Og det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #13 Del Skrevet 11. mars 2020 Privatpraktiserende psykologer får vel inn mange nye kunder nå. Jeg kjenner flere som er "helt sikker på" at de er coronasmittet, selv om de knapt har vært utenfor døren og bor langt unna folk. Anonymkode: 6822c...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #14 Del Skrevet 11. mars 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Privatpraktiserende psykologer får vel inn mange nye kunder nå. Jeg kjenner flere som er "helt sikker på" at de er coronasmittet, selv om de knapt har vært utenfor døren og bor langt unna folk. Anonymkode: 6822c...773 De med avtale er vel fulle fra før. Men de som ikke har full pris, kan tjene masse. Men hva slags forsikringer de har hvis de selv må ha karantene eller ikke får noen kunder,er jo greit å vite. Anonymkode: f5423...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #15 Del Skrevet 11. mars 2020 Cisco, Webex etc Anonymkode: 41a5c...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #16 Del Skrevet 11. mars 2020 Melin Collectors, grunnet økt pågang ved legekontorene. Anonymkode: 6809c...1ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 11. mars 2020 #17 Del Skrevet 11. mars 2020 Bidet-produsenter om hamstringen fortsetter eller tar seg opp. Investeringstips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bix Skrevet 11. mars 2020 #18 Del Skrevet 11. mars 2020 Som jeg tidligere har skrevet i en annen tråd: 4 hours ago, Bix said: I en situasjon hvor det er utsolgt for hånddesinfeksjon over alt og behovet er stort, lurer jeg egentlig på hvorfor butikkjeder eller mindre butikker ikke begynner sin egen produksjon av dette; det er da ikke så mye som må til ...? For med tanke på at dagens situasjon ikke er uventet etter utbruddet i KIna, synes jeg det ville være rart at ikke en eller annen har forutsett behovet for egenprodusert Antibac, i og med at det er snakk om et produkt som gir solid overskudd i forhold til produksjonskostnadene, og man hadde det samme behovet under svineinfluensaen. Kanskje dette er tiden for å satse på produksjon av hygieneartikler ...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg