Stril Skrevet 8. mars 2020 #1 Del Skrevet 8. mars 2020 Mistet min far igår etter kort tids sykeleie. Vært klar over siden han ble innlaggt at det kunne gå den vegen,men midt oppe i det så er man ikke klar likevel. Var tungt å se på hans siste anstrengelser før han døde. Etter dette føler jeg meg ikke klar for jobb før ihvertfall etter begravelsen. Har krav på velferdspermisjon,men den får jeg ikke betalt for,og har ikke råd til å tape så mye i inntekt. Så er det noen muligheter for å kunne sykemelde seg,isåfall under hvilke grunnlag? Var sykmeldt lenge etter vår første fødte døde 7 uker gammel for snart 6 år siden. Da under posttraumatisk stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. mars 2020 #2 Del Skrevet 8. mars 2020 Situasjonsbetinget depresjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. mars 2020 #3 Del Skrevet 8. mars 2020 Beklager, kondolerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stril Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mars 2020 7 minutter siden, Forundret.. skrev: Situasjonsbetinget depresjon? Det kan være riktig i forhold til det som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 8. mars 2020 #5 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg kjenner flere som har blitt sykemeldt etter dødsfall i nær familie. Ta deg en tur til fastlegen. Stor klem til deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Del Skrevet 8. mars 2020 Kondolerer.. jeg mistet min mor for en tid tilbake og var sykmeldt en god stund før hun døde og også etterpå. Sov dårlig, konsentrasjonsvansker, emosjonelt labil, gråt for ingenting. Lav toleranseterskel/irritabel. Ingen ork til noe. https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/sykmelderveileder/diagnosespesifikke-anbefalinger-for-sykmelding/psykisk-p/psykisk-ubalanse-situasjonsbetinget-inkluderer-sorg-og-tapsreaksjoner-p02-akutt-belastningslidelse Anonymkode: 03261...bc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 8. mars 2020 #7 Del Skrevet 8. mars 2020 Kondolerer ♥️ Kan du i dialog med fin arbeidsgiver ha en kombinasjon av velferdspermisjon og uttak av ferie/avspasering? Du kan nok bruke egenmelding også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Del Skrevet 8. mars 2020 Kondolerer ❤️ Og sorg er sykemeldingsgrunn. Anonymkode: 0caa1...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stril Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 8. mars 2020 9 minutter siden, Eneri skrev: Kondolerer ♥️ Kan du i dialog med fin arbeidsgiver ha en kombinasjon av velferdspermisjon og uttak av ferie/avspasering? Du kan nok bruke egenmelding også tenker jeg. Har bare en egenmeldingsperiode igjen,og den varer bare 3 dager. Nullstilles neste måned en gang. Føler at grunnlaget situasjonsbetinget depresjon passer bra,da jeg har siden ble innlagt 7 januar med slag og innfarkt,og senere viste seg at han og hadde kreft i bukspyttkjertelen med spredning,vært hele tiden på vakt om når det kan skje,og vært redd for å ikke nå han,da jeg jobber som distribusjons sjåfør og på det lengste om dagene er minst 2 timer unna der han skvatt hver gang telefonen ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Del Skrevet 9. mars 2020 forklar lege situasjonen. slapp av. dette ordner seg. kondolerer. gjorde vondt å lese at du mistet ditt barn. Anonymkode: 8efe6...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stril Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 10. mars 2020 Var hos legen igår,og fortalte alt om hvordan tiden hadde vært mens han var syk. Fikk sykemelding en uke. Men d jeg syntes var litt rart var at den gjelder fra søndag 8 mars til søndag 15 mars. Men ble jo skrevet den 9 mars 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå