skruf Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har etterhvert blitt en ivrig hobbystrikker og blir skikkelig glad om noen kan anbefale meg strikkekontoer på insta eller snap som er verdt å følge, sånn til inspirasjon og å få nye ideer Gjerne deres egne strikkekontoer, og det trenger nødvendigvis ikke være superavansert strikking heller Følger allerede snapkontoen Strikkere
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Hvilke kontoer liker du? Anonymkode: 11d5c...4d1
Ullvott Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 @arnecarlos @johnsenknits @birgerberge Guttekontoer på kvinnedagen 1
Teyla Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Snap: strikkere, ungestrikkere, nordicknitters 😊 2
rainbow_dash Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Jeg syns @strikkmedoss på snap/insta er kjekk å følge med på 😊 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Liker ikke så godt strikkere og nordicknitters (syns det blir for mye likt, alt er beige/kitt petiteknit 😅, i tillegg til at en del av dem driver med veeeeldig mye reklame, gjerne umerket) På snap liker jeg vestlandstrikk bedre, litt mer variasjon - men jeg har i grunnen sluttet å følge med på strikkekontoer på Snap pga kjedelig/repeterende innhold. Insta: strikkvild Birgerberge mettosaurus knit.love.wool kammebornia froskemaristrikk maarnis Anonymkode: 92b3c...ce7 3
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2020 #8 Skrevet 10. mars 2020 Noen av mine favoritter på insta: jessssiemae shinysuperhero knitdiaries morthunder maxtheknitter laerkebagger spektakelstrikk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå