Gå til innhold

Smaker dere på deres egen sæd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidlig i forholdet sprutet jeg munnen full på fruen. Ingen stor suksess...

Hun har etter dette ikke vært noen fan av å få sæd i munnnen. Hun sier smaken er grei, men ikke konsistensen. 

Dere menn: smaker dere på deres egen sæd? Jeg kom med noen få dråper på klitoris til fruen forleden. Jeg gikk ned og slikket henne etterpå, og smakte for første gang på min egen sæd. Helt ok i den settingen. 

Andre som smaker på sin egen sæd?

Anonymkode: 709be...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det for kvalitetssikring😊Som kokk smaker jeg alltid på maten før servering😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med mange som iallefall slikker meg rett etter at de har kommet inni meg.

Anonymkode: cebab...a1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har ingen problemer med det.

Smaker litt salt bare, skjønner meg ikke på de kvinnfolka som brekker seg/kaster opp av det..

Anonymkode: 46efc...120

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes faktisk det er litt ekkelt når mannen smaker på sin egen sæd.. Hva er poenget med det liksom.. Syntes ikke smaken er det verste, er den slimete konsistensen som er den verste, er som å være skikkelig forkjøla og svelge slimet, bare at dette er i tillegg noen andres slim som også gjør at du får en sånn nummen tørr følelse i halsen lenge etterpå. Jeg syntes nok slim er litt ekstra ekkelt også.. Det er dessuten en forskjell på å smake en liten dråpe for smaken skyld enn å få hele ladningen på en gang. Ikke at smaken er all that, men den er ok i forhold til konsistensen. Funker helt fint å ha det i munnen til du finner en vask, får mannens skyld. 

Hilsen kvinne

Anonymkode: d009d...0e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å smake noen dråper er langt fra det samme som å få en hel ladning i full fart inn i kjeften. Prøv det før uttalelsene om at det ikke smaker noe særlig og/eller ikke er noe å brekke seg for. Smaken er ulik på alle, men helt ok på de fleste. Det er konsistensen som er som oftest er fæl når det et mer enn et par dråper, og sjeldent noe en klarer forberede seg på. 

Anonymkode: 32292...736

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har aldri fristet. Holder lenge å kjenne lukten. 

Anonymkode: a3575...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Såklart gjør man det. Alle har prøvd en eller annen gang. Har man glemt papir er det lettere å bare sprute i munnen sin.

Anonymkode: b4b5e...489

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å smake noen dråper er langt fra det samme som å få en hel ladning i full fart inn i kjeften. Prøv det før uttalelsene om at det ikke smaker noe særlig og/eller ikke er noe å brekke seg for. Smaken er ulik på alle, men helt ok på de fleste. Det er konsistensen som er som oftest er fæl når det et mer enn et par dråper, og sjeldent noe en klarer forberede seg på. 

Anonymkode: 32292...736

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spruta meg selv i munnen, men det er mange. Jeg klarte nemlig å suge meg selv i tenårene.

Skal sies at jeg kun har smakt min egen, som er veldig tyntflytende. 

Anonymkode: 46efc...120

• Liker 1
Skrevet

Ja, smaker ofte når jeg får jeg får utløsning uten at jeg får orgasme. Skjer som regel etter en viss tid med edging. Da er jeg fortsatt kåt og liker å leke med det og smake. Er straight, men blir kåt av å gjøre det. Har også opplevd - men dessverre kun en gang, å bli tungekysset og dele sæden etter blowjob. Der og da var det kleint, men nå fantaserer jeg ofte om å få oppleve det igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser all sæd etter runking; har aldri hatt øvelsen med runkesokk eller papir ved sengen. Spruter ikke så langt, det er ikke mer enn en teskje og det er tyktflytende, så det er det raskeste og enkleste. 

Jeg skjønner at noen jenter ikke liker det, men jeg foretrekker kvinner som svelger, så det blir en slags test på hvor grensen går. 

Anonymkode: 74f42...1d4

AnonymBruker
Skrevet

Smaker en gang i blant når jeg er alene. Synes det smaker ganske godt og skulle ønske kona også syntes det... Hun liker ikke oral, hverken å gi eller få (jeg elsker å gi).  Det synes jeg er trist og mener at vi går glipp av en del av det seksuelle repetoar. Har forresten en teori om at kvinner som liker østers også suger og svelger, fruen liker IKKE østers. Noe å teste ut på første date? 
Gift og hetero

Anonymkode: 31eb2...ca3

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker en gang i blant når jeg er alene. Synes det smaker ganske godt og skulle ønske kona også syntes det... Hun liker ikke oral, hverken å gi eller få (jeg elsker å gi).  Det synes jeg er trist og mener at vi går glipp av en del av det seksuelle repetoar. Har forresten en teori om at kvinner som liker østers også suger og svelger, fruen liker IKKE østers. Noe å teste ut på første date? 
Gift og hetero

Jeg kan ikke fordra østers, men jeg svelger gjerne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, SpringYard skrev:

Jeg kan ikke fordra østers, men jeg svelger gjerne. 

Hmm, litt tidlig å trekke konklusjon med n=1😀

• Liker 1
Skrevet
På 8.3.2020 den 1.24, Bamseklemmer skrev:

Jeg gjør det for kvalitetssikring😊Som kokk smaker jeg alltid på maten før servering😂

👍👍👍👍👍👍👍👍 konge kommentar :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg sæd, men det kommer en tykk kremet hvit væske ut av min vagina som jeg ofte smaker på, hvor kåtere jeg er jo mer renner det ut☺️

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet

Smaker ikke min egen sæd, men gjerne mitt eget precum

• Liker 1
Skrevet

giphy.gif

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2020 den 8.35, AnonymBruker skrev:

Smaker litt salt bare, skjønner meg ikke på de kvinnfolka som brekker seg/kaster opp av det..

Kanskje LITT annerledes om du bare smaker en liten dråpe, enn hvis man tar en hel munnfull og svelger.

Har du prøvd det? Nei? Akkurat, da har du ingenting du skulle sagt på at kvinnene som gjør dette kan brekke seg /kaste opp.

Anonymkode: 10bb5...ce7

AnonymBruker
Skrevet

syntes det virka motmydelig, til hun sugde meg og tok munnen full for så å kysse å kline etterpå, fikk satsen i egen munn, var utrolig sexy, og ikke vondt i det hele

Anonymkode: 2941d...e21

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...