Gå til innhold

Hva er ditt favorittbanneord i trafikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jævla fitte! Og det passer som regel greit. Da det er mest damer som kjører elendig i trafikken..

Anonymkode: 521cc...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satans omskjærte nissepikk!!!

Anonymkode: 549da...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motherfucker!!!!!!🤬🤬🤬🤬

Anonymkode: 8d436...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mongo og se deg for!

Anonymkode: b0bb0...1bc

Glemte å nevne horeunger til de plagsomme og tøffe småungene på de trimmede mopedene sine som kjører uforsvarlig. 

Anonymkode: b0bb0...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.3.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Jeg gestikulerer mens jeg skjeller dem ut der inne 🤪 Jeg hater når folk ikke bruker blinklys, i rundkjøringer spesielt, så da kommer det en lang tirade «Ååååja så du skulle inn dit du ja, ja da trengte jeg jo ikke å VENTE PÅ DEG» eller «Jamen for faen blink da så slipper jeg å kjøre rett i deg!» 👽

Anonymkode: 92bd4...d20

Det samme tenker jeg også. Er så lei folk som ikke ligger riktig i rundkjøringen eller blinker. Også de som ligger i venstrefila og blinker mot venstre og du kommer i høyre felt for du skal rett fram, personen endrer spontant mening og svinger rett inn mot deg, du bråbremser og tuter som en gris🙄🙄

Anonymkode: b0bb0...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jævla løkhue» blir brukt mot de som ikke skulle vært i trafikken 

Anonymkode: 76163...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Når folk gjør skikkelig dårlige og risikable ting sier jeg sier: åh  jaha!  Og sånn ellers har vi det bra? Du er ikke glad i lappen din du. Eller: du kan da ikke bare skifte felt i aller siste sekund rett foran andre for å rekke avkjørselen,  klovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig ilter i trafikken før, rene road rage monsteret, men så roet jeg meg. Det er et par år siden sist, og jeg har stor ro og tålmodighet etterhvert, sikkert blitt kjedelig med årene. Men i dag skjedde noe som vekket all den gamle galskapen i meg... jeg kom kjørende i 60 i ei 60 sone, foran meg er det en avkjørsel til høyre, og mot den avkjørsla kommer en idiot i så høy fart, han ser meg, og bestemmer seg for at han rekker å hive seg ut foran meg hvis han IKKE bremser. Jeg ser dette og skjønner at jeg kommer til å mose idioten så jeg bremser litt mens han hiver seg i en krapp høyresving som får ræva til stasjonsvognen hans til å skjene over i motsatt felt. Det i seg selv var en idiotmannøver, men så opphører 60 sona og det blir 80, på en litt uoversiktlig svingete vei med mye trafikk. Tror dere denne skjeggete fitta som risikerte liv og helse til alle ved å hive seg ut foran en kommende bil, hadde tenkt å holde det stressnivået? Nei, han lunter avgårde i 60 og jeg SER SÅ RØDT. Jeg akselrerte oppi ræva på ham og blinket med lysene mens jeg kalte ham alt imellom himmel og jord. Heldigvis tok han hintet og freste avgårde. Bare for så å STOPPE på grønt lys når vi kom til sentrum og fikk halve køa bakover tutende forbanna. For en forbanna stupid motherfucker. 

Anonymkode: a4118...4ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var skikkelig ilter i trafikken før, rene road rage monsteret, men så roet jeg meg. Det er et par år siden sist, og jeg har stor ro og tålmodighet etterhvert, sikkert blitt kjedelig med årene. Men i dag skjedde noe som vekket all den gamle galskapen i meg... jeg kom kjørende i 60 i ei 60 sone, foran meg er det en avkjørsel til høyre, og mot den avkjørsla kommer en idiot i så høy fart, han ser meg, og bestemmer seg for at han rekker å hive seg ut foran meg hvis han IKKE bremser. Jeg ser dette og skjønner at jeg kommer til å mose idioten så jeg bremser litt mens han hiver seg i en krapp høyresving som får ræva til stasjonsvognen hans til å skjene over i motsatt felt. Det i seg selv var en idiotmannøver, men så opphører 60 sona og det blir 80, på en litt uoversiktlig svingete vei med mye trafikk. Tror dere denne skjeggete fitta som risikerte liv og helse til alle ved å hive seg ut foran en kommende bil, hadde tenkt å holde det stressnivået? Nei, han lunter avgårde i 60 og jeg SER SÅ RØDT. Jeg akselrerte oppi ræva på ham og blinket med lysene mens jeg kalte ham alt imellom himmel og jord. Heldigvis tok han hintet og freste avgårde. Bare for så å STOPPE på grønt lys når vi kom til sentrum og fikk halve køa bakover tutende forbanna. For en forbanna stupid motherfucker. 

Anonymkode: a4118...4ad

Når du opplever sånt, må du bare tenke "ruskjøring", og være glad for at du unngikk kollisjon.

Anonymkode: dc237...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke la meg påvirke for mye. Tenker at de kanskje ikke kjører mye/har nettopp fått lappen /er veldig nervøs. Jeg gjør feil innimellom og syns det er innmari ekkelt når folk viser finger/tuter etc. Så Jævla nisse er det styggeste jeg sier. Og det er forbeholdt utenlandske trailere på vinterføre som ligger rett oppi rumpa på meg og tvinger meg til å kjøre fortere enn jeg føler meg trygg på. 

Anonymkode: ac3af...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har som oftest barn i bilen, men har kommet noen saftige gloser da det er en rundkjøring her folk fra øst og vest bare freser gjennom uten å tenke på de som faktisk er inni rundkjøringen og de tror at døden er nær. Da går det i tuta, midtfinger og: "å inni granskauen" på sørlandsk. Ellers kjører jeg inn i busslomma og står der litt, da kjører en del mye finere. Pga jeg har samme bil som den ene sivilen her. Og jeg får pustet ut litt etter en nær døden opplevelse. To fluer i en smekk. 

 

Anonymkode: 5ec39...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla syklisthomo. Fordi det stort sett er syklister som irriterer eller provoserer i trafikken. Og fordi vi har et sånt tøyseskråblikk om at alle menn som sykler, er homo. 

Anonymkode: 7c5cb...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla syklisthomo. Fordi det stort sett er syklister som irriterer eller provoserer i trafikken. Og fordi vi har et sånt tøyseskråblikk om at alle menn som sykler, er homo. 

Anonymkode: 7c5cb...f7c

HOMO ER DET IKKE LOV Å SI!

Anonymkode: fac73...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla Oslo folk!! Bruker jeg mye😆

Anonymkode: 00d72...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Når folk tuter føler jeg at man vinner, alltid den som blir sint som har tapt😊 får jeg en finger, så vinker jeg og smiler tilbake😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å banne så det blir

NEI NEI NEI hva er du du holder på med?? 

Må du kjøre da din dust!

BLINKLYS!

Fucking idiot!

Anonymkode: 010a9...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...