Gå til innhold

Hva er ditt favorittbanneord i trafikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg blir irritert skriker jeg høyt og gestikulerer. Mine favoritt ord er: Jødefaen, neger, jævla soper.

Anonymkode: ef869...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbanna/fordømte/forpulte idiot går mye igjen. Eller kjør da for faen! Gjerne med gestikulering ved siden. 

Anonymkode: 0c2dd...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittesuger bruker jeg. 

Anonymkode: 6c204...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva driver du med??? Bestem deg da!!! Kan du kjøre LITT saktere? Kan du trøkke den ENDA litt nærmere (når man holder på med en manøver som gjerne trenger litt plass)

Eliers er det mye nisser, klovner, jødepikker og fittetryner ute og kjører. 

Jeg kjører lastebil. Jeg bruker sjelden fløyten. Den brukes mest for unger som gestikulerer på fortauet :)

Anonymkode: 83305...174

Høres kjent ut! Jeg driver mer med løpende kommentarer enn ren banning.

"Det er ÅTTIIII!" er en gjenganger. Det samme er "BLINKLYYYS!" og et relativt mildt "dust!". 

Anonymkode: a39ae...200

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Honey Dew skrev:

Banner aldri.

Så flink og skinnhellig du er da. Sier du ikke søren klype en gang? Så treffer du en danske som heter Søren kan du ikke nevne navnet hans fordi det er banning? 

Anonymkode: 9e2b6...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min klassiker er når folk ikke bruker blinklys; "Og du da kompis, hvor faaaaaeen skal du?" gjerne litt ropende mens jeg omtrent snur det ene øyet så vi får blikkontakt og de tror jeg har mistet fatningen. Ellers har jeg mange kompiser bak rattet, "nå kjørte du jææævlig sakte kompis" Jeg var veldig på banneord før, typ jævel etc, men innså plutselig når jeg fikk passasjerer i bilen at det er mulig det kunne fort bli litt for heftig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jævla idiot 

- Forbanna hespetre

Anonymkode: f5bc1...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sandsafari skrev:

JA MEN KJØR DA DI FITTE eller MEN I HÆLVETTE FAEN KJØR DA!!

Så slapp jeg å skrive selv :)

Anonymkode: 180eb...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på denne tråden i håp om å lære noen artige uttrykk, men nei 😝 

Selv pleier jeg vanligvis å fokusere på veien foran meg 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel sukker jeg litt. Med mindre det er en Tesla. Da roper jeg teslafaen.

Anonymkode: 9107e...2b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Åssen i hælskåttan er det mulig å ligge i 50 i 80-sonen?! Er du ute på søndagstur din gamle gubbe/kjerring! Lever inn førerkortet ditt og parker bilen din j**** idiot 🥵🥵»

»Kjør da for SØREN/FAEN» (Alt ettersom ungene er med i bilen eller ikke) 

«Jeg skulle ønske jeg jobbet i UP, for da hadde du mista lappen på stedet/fått en saftig bot! Men nei da, aldri EN sivil en gang og tar idiotene!!!!» 

jeg snakker ofte med meg selv hahahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilkjøring kan virkelig få fram det verste (som i noen tilfeller er det beste) i folk. Mamma er en sånn som aldri banner eller hisser seg spesielt opp over andre, og som regel kun kommer med kommentarer som "Blinklys er farlig, det!" etterfulgt av en latter.

Dama viste fingeren og geipa (samtidig!!) til en fyr som prøvde å snike foran henne i en kø. Det er den lykkeligste dagen i mitt liv. Har ikke sett den langefingeren verken før eller siden, og angrer bittert på at jeg ikke fikk det på film.

Anonymkode: 9107e...2b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier ikke noe, ikke for meg selv en gang. Lar de holde på til de er ferdige med sin idiotiske handling. Ingen er feilfrie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt skremt av at så mange tilsynelatende mister hjernekapasitet mens de kjører bil, og da snakker jeg ikke om de som kjører feil, jeg snakker om de som hisser seg opp og roper og banner. Hva er galt med dere?

For en stund siden sto jeg ved et lyskryss, ved siden av meg skulle bilene svinge til høyre inn til sykehuset. Først i køen sto en eldre mann. Bak ham kjørte en ung mann. Den unge mannen viste fingeren, slo i rattet og brølte - fordi bilen foran ikke var rask nok, tydeligvis. Det er bare så dårlig oppførsel. 

Det er faktisk ikke greit å behandle andre med så lite respekt selv om du sitter inne i en bil. Det er også ekstremt ubehagelig å sitte på med som banner og hisser seg opp i trafikken. 

Det eneste jeg blir provosert over når jeg kjører bil er de som gjør farlige ting. Jeg banner og skriker ikke da heller, men kan tute for å forhindre  skader eller noterer bilnummer - ev kjører til side. 

Vær litt mer tålmodig eller dropp bilen! Dere er farlige i trafikken når dere holder på sånn. 

Anonymkode: e30ba...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLINKLYYYYYYS!!! 
 

Skal jeg komme ut og følge deg over veien til trege fotgjengere som ikke begynner å gå, selv om jeg har sett dem på langt hold og har sluppet gassen og senket farten. Men nei, de må vente til du er kommet HELT frem og stoppet før de går. 

Anonymkode: 83305...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.3.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Når andre trafikkanter gjør noe (du synes er) idiotisk, hvordan reagerer du? Gestikulerer du? Tuter du? Roper du noe, og i så fall hva? 

Anonymkode: 39608...28a

Tuting er vel ikke lov i en del tilfeller men mange reagerer naturligvis med tuting der de selv må bidra med noe for å unngå en ulykke. Jeg banner heller ikke vanligvis men får jeg en bil opp i ræva  som blender meg med lys over en unødvendig lang strekning kan jeg finne på blinke en 3-4 ganger med bremselysene mens jeg utbryter: Faen nå må han bak her lære seg 3 sekunders regelen. Fungerer ikke det så bremser jeg sakte ned helt til den må kjøre forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hælsikes næpskrell" er visstnok mye brukt ifølge sønnen min 😂

Anonymkode: 63b8e...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla faens idiooooot!!!🤬🙈

Anonymkode: 63bcc...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...