Gå til innhold

Hva er ditt favorittbanneord i trafikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når andre trafikkanter gjør noe (du synes er) idiotisk, hvordan reagerer du? Gestikulerer du? Tuter du? Roper du noe, og i så fall hva? 

Anonymkode: 39608...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA GJØR DU?? JÆVLA ---------.

Anonymkode: 93e9b...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Forbanna kukjævel» er mest brukt. Banner egentlig ikke, men i trafikken kan jeg komme med noen voldsomme replikker😂 Roper det ikke ut akkurat da.

Anonymkode: 702e3...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasiken, din irriteranes idiot! Argh!!!!!

Men er kun meg i bilen, så ingen som får høre noe som helst, men av og til hjelper det litt for seg selv å skrike 😂😂

Anonymkode: 300a2...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Faen steike" og "forpulte idiot" er veldig mye brukt. Kan også vise tommel ned til vedkommende. Syns det fungerer bedre enn å gi noen fingern. 

Anonymkode: 24e47...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gestikulerer mens jeg skjeller dem ut der inne 🤪 Jeg hater når folk ikke bruker blinklys, i rundkjøringer spesielt, så da kommer det en lang tirade «Ååååja så du skulle inn dit du ja, ja da trengte jeg jo ikke å VENTE PÅ DEG» eller «Jamen for faen blink da så slipper jeg å kjøre rett i deg!» 👽

Anonymkode: 92bd4...d20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You fucking idiot! Mens jeg gjør en bevegelse med handa som viser at jeg er oppgitt over den andre bilføreren

Anonymkode: 010a9...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange nisser i trafikken

Anonymkode: ab4d0...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å tenker. Tenker på det folk sier. De har så dyrbar tid, men i trafikken gjelder ikke det. Der tromper vi heller enn å skape flyt. For ikke faen om naboen skal komme hjem før oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jammen i FAEN da!!".. også puster jeg litt, for det gikk tross alt bra - til nå i hvert fall 😄
Tute eller blinke med fjernlys bruker jeg for å unngå ulykker, som hvis noen forsøker å legge seg "oppå meg" ved filbytte, eller hvis noen kjører helt uten lys i en tunnel.

Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg var en smule mer hissig i trafikken før 😅

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke bare jeg som har temperament da ser jeg. 

"Brødhøvv (-hode, trønder)" tror jeg oftest er det jeg selv kauker.

 

Anonymkode: 39608...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva driver du med??? Bestem deg da!!! Kan du kjøre LITT saktere? Kan du trøkke den ENDA litt nærmere (når man holder på med en manøver som gjerne trenger litt plass)

Eliers er det mye nisser, klovner, jødepikker og fittetryner ute og kjører. 

Jeg kjører lastebil. Jeg bruker sjelden fløyten. Den brukes mest for unger som gestikulerer på fortauet :)

Anonymkode: 83305...174

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla/helvetes fitte/kuk er mye brukt. 

Anonymkode: 3fdb4...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva driver du med??? Bestem deg da!!! Kan du kjøre LITT saktere? Kan du trøkke den ENDA litt nærmere (når man holder på med en manøver som gjerne trenger litt plass)

Eliers er det mye nisser, klovner, jødepikker og fittetryner ute og kjører. 

Anonymkode: 83305...174

Haha, måtte flire litt over denna her 😄 God helg!

Anonymkode: 31f5d...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla ostebonde! :hoho:

Lært av faren min. 

Anonymkode: be0a8...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er mye. Det er ofte "faens ---", "jævla ---", "helvetes ---", "forpulte ---" og oppfølgeren er det første som kommer i hodet mitt. I dag var det noen som kjørte på strak og fin vei på fint føre i 40 km/t i 70-sonen. Det første som kom i hodet mitt var "di førrpulte slarkfetta!" 🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nisser i trafikken her også. Spesielt fjøsnisser. Og «bainnja iddioooot»🤬 Trønder😅

Anonymkode: 3b585...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...