AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Del Skrevet 4. mars 2020 Hvilke assiosasjoner får du? Anonymkode: 5d41e...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Del Skrevet 4. mars 2020 Balkan møter norge. Trashy navn Anonymkode: f9e22...33b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 4. mars 2020 #3 Del Skrevet 4. mars 2020 Kriminell fyr frå Øst-Europa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 4. mars 2020 #4 Del Skrevet 4. mars 2020 50%russisk, 50%norsk, 100%kriminell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 4. mars 2020 #5 Del Skrevet 4. mars 2020 Østeuropeiske mor el far, så har den norske foreldren slengt på et Andrè for å ha litt norsk representert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 4. mars 2020 #6 Del Skrevet 4. mars 2020 mine subjektive assosiasjoner én norsk og én østeuropeisk forelder. En elev som er i ferd med å dette ut av skolen. Er i et dårlig miljø De bor høyst sannsynlig i Groruddalen. Ikke Holmenkollen. Om han er på VGs så er det yrkesfag. Søstera heter Olga Janette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Del Skrevet 4. mars 2020 Bogdan er i seg selv et ganske fint navn, men sammen med André virker det bare harry. Om meningen er et navn fra hver av foreldrenes nasjon/kultur ville jeg sett på noe som passet bedre. Den mest foreslåtte betydningen av Bogdan er gave fra gud. Sterkt og antakelig noe enhver forelder føler barnet sitt er. Her er det mange andre navn som kan passe bedre i en kombinasjon enn André, som om man ser på den vanligste opprinnelsen, som en kortform på Andreas, betyr kriger. Anonymkode: 6e56b...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Del Skrevet 4. mars 2020 Det første jeg tenker er "hvem i huleste vil navne ungen sin det!?" .. sorry Anonymkode: dbc9a...c85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Del Skrevet 4. mars 2020 Ville ikke valgt Bogdan Andre, men Bogd-Harald høres bedre ut. Anonymkode: 8ba2a...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg synes at Bogdan er et stygt navn. Sammen med André blir det forferdelig. Anonymkode: 630de...6da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg får assosiasjonen "mobbeoffer". Anonymkode: d2c64...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 4. mars 2020 #12 Del Skrevet 4. mars 2020 He he syntes det var spesielt og kult navn. Litt morsomt navn. Likte det jeg. Hadde vært gøy om hokpa baktan kunne blitt en navn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Del Skrevet 4. mars 2020 Bogdan vil hete Bogus (uttales bågush) i resten av Europa,/ på alle slaviske språk. Det er fast forkortelse. Anonymkode: d15b7...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Del Skrevet 4. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Bogdan vil hete Bogus (uttales bågush) i resten av Europa,/ på alle slaviske språk. Det er fast forkortelse. Anonymkode: d15b7...756 Den er lei! Bogus, haha. Jaja. Assosiasjonen til mobbeoffer består. Anonymkode: d2c64...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Del Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bogdan vil hete Bogus (uttales bågush) i resten av Europa,/ på alle slaviske språk. Det er fast forkortelse. Anonymkode: d15b7...756 Sorry, mener Bågosh. Anonymkode: d15b7...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Del Skrevet 4. mars 2020 Bogdan. Tenker på bog=myr og Dan som er et litt harry navn. Stygt er nå min mening og kombinasjonen gjør det om mulig verre. Anonymkode: 9432a...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Del Skrevet 4. mars 2020 Fint hvis barnet skal bo i begge land. Ellers tenker jeg på Bogdan med øyenbrynene fra Breaking Bad. Anonymkode: 5a7c8...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Del Skrevet 5. mars 2020 Bogdan betyr "gitt av Gud" (Bóg = Gud, dany = gitt av, på polsk.) Men hvis man skal bruke navnet Bogdan og vil ha et mellomnavn som skiller seg ut og som vil få selv den tapreste skolelærer til å slå krøll på tunga, kan man jo velge Bogdan Mieczysław; uttalt av en nordmann høres det omtrent slik ut: "Bogdan Mie ... haæææææ?!? Anonymkode: 13c7c...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #19 Del Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke valgt Bogdan Andre, men Bogd-Harald høres bedre ut. Anonymkode: 8ba2a...b32 Kunne ikke vært mer enig. Anonymkode: 5380c...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #20 Del Skrevet 5. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Ville ikke valgt Bogdan Andre, men Bogd-Harald høres bedre ut. Anonymkode: 8ba2a...b32 Bogd-Harald høres litt upoetisk ut. Hva med Borgür Alexander ...? Et allsidig navn som passer for en unik fotballspiller, kunstmaler og hardrocker. Anonymkode: 13c7c...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå