Gå til innhold

Å ha portrett av seg selv stående fremme i stua/soverom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri helt forstått poenget med og ha bilder/malerier av seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg truffet! Jeg har faktisk et bilde av meg selv i bokhyllen min fordi jeg mangler pynt til å ha i hyllen 😂 det er et bilde fra jeg var barn i sølvramme jeg fikk i dåpsgave. Skal bytte det ut når jeg får andre bilder å ha til pynt i stedet 😄

Anonymkode: a51d7...f8c

Å ha bilde av seg selv som barn er noe helt annet enn å ha et portrettbilde av seg selv som voksen

Ts

Anonymkode: 6b862...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo ikke bildet som er problemet. 

Hvorfor ikke lage en tråd om en søster du har liten forståelse for, i stedet for et bilde?

For bildet er jo bare en fin ting. 

Anonymkode: 68d11...482

Uansett om jeg hadde likt henne eller ei, så hadde jeg reagert på at hun hadde et portrettbilde av seg selv tatt av fotograf. Men jeg synes det er mer fjollete når jeg ikke liker henne. Jeg forstår bare ikke hvorfor ha bilde av seg selv, man kan jo bare se i speilet.. 

Ts

Anonymkode: 6b862...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har og bilde av meg i stua, og ett på soverommet, hvorfor skulle det vært rart??? Er jo mitt hus og jeg må få lov til å ha bilde av hva eller hvem jeg vil!! Har og ett stort bilde av hunden vår midt i stua 🤭Hvorfor bryr du deg om hva slags bilder andre har hjemme hos seg selv???

Anonymkode: 3801c...6e6

Hvorfor har du bilde/ portrett av deg selv hjemme? 

Anonymkode: 6b862...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer rart at man har bilder av mannen/kona på skrivebordet på jobben sin... 

Anonymkode: 7f4d9...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har aldri helt forstått poenget med og ha bilder/malerier av seg selv. 

Minner. Det er lettere å huske og ha følelser når jeg ser meg selv i den perioden eller den kvelden, Morsomt å se valg av klær og hva jeg ville med det antrekket. 

Anonymkode: 54846...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Du fremhever ikke deg selv ved å ha bilde av deg selv i din egen stue. 

Jo. 

Anonymkode: 6b862...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er mer rart at man har bilder av mannen/kona på skrivebordet på jobben sin... 

Anonymkode: 7f4d9...beb

Nei det er ikke så rart for det er jo den personen man elsker høyest. 

Ts 

Anonymkode: 6b862...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det reagerer jeg ikke på. 

Ts

Anonymkode: 6b862...979

Så, hvor går grensen. Er det lov hvis man er skjønnhetsdronning? Har vunnet en pris? 

Det der blir så teit, at det er greit med barn, partner, spesielle hendelser, utmerkelser, men ikke om det "bare" er et bilde... Vel, her er det du som har et problem, ikke søstera di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Du fremhever ikke deg selv ved å ha bilde av deg selv i din egen stue. 

Det er jo det som er hele poenget til TS. Og det vi diskuterer i denne tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er greit å ha bilde av seg selv når man var barn, hvis man er sammen med familien på bildet, eller hvis bildet er tatt på en spesiell anledning (reise, vitnemålsseremoni etc). Men hvis det bare er et vanlig portrettfoto av seg selv i voksen alder, da er det rart og selvopptatt? 

 

Anonymkode: b3ec7...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det er greit å ha bilde av seg selv når man var barn, hvis man er sammen med familien på bildet, eller hvis bildet er tatt på en spesiell anledning (reise, vitnemålsseremoni etc). Men hvis det bare er et vanlig portrettfoto av seg selv i voksen alder, da er det rart og selvopptatt? 

 

Anonymkode: b3ec7...81a

Ja det er faktisk det som er poenget mitt med tråden. Jeg forstår bare ikke vitsen og ser på det som selvdigging, i allefall hvis man har gått til fotografen for å ta et portrett kun av seg selv. 

Ts

Anonymkode: 6b862...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes rart ut synes jeg. Jeg har aldri sett det hos noen, og hadde reagert om jeg gjorde. Hørtes ikke normalt ut. Tenker hun skkert har masse bilder av seg selv på instagram og er en av dem som skifter fb bilde ofte 

Anonymkode: b66d9...653

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er greit å ha bilde av seg selv når man var barn, hvis man er sammen med familien på bildet, eller hvis bildet er tatt på en spesiell anledning (reise, vitnemålsseremoni etc). Men hvis det bare er et vanlig portrettfoto av seg selv i voksen alder, da er det rart og selvopptatt? 

 

Anonymkode: b3ec7...81a

Ja! Er du ikke enig i det da?

Anonymkode: b66d9...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det er greit å ha bilde av seg selv når man var barn, hvis man er sammen med familien på bildet, eller hvis bildet er tatt på en spesiell anledning (reise, vitnemålsseremoni etc). Men hvis det bare er et vanlig portrettfoto av seg selv i voksen alder, da er det rart og selvopptatt? 

 

Anonymkode: b3ec7...81a

Ja det er rart, men det er ditt hjem. Vær så rar som du vill. Hvis det gir deg glede hvorfor ikke. 

Anonymkode: 54846...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes vel bildet er fint da, så da får hun vel gjøre som det passer henne. Hadde ikke ofret det en tanke.

Anonymkode: 822a5...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne aldri tenkt meg å ha et portrettfotografi av meg selv hengende i stua.

Anonymkode: 7d969...485

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har da bilde av seg på  Facebook, Instagram. Så hvorfor ikke på soverommet eller stua?

Anonymkode: d647e...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. 

Anonymkode: 6b862...979

Da er du bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digge meg digge meg digge meg! For jeg digger meg selv! 

 

Haha er det mulig! 

Anonymkode: b66d9...653

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...