Gå til innhold

Blått en dag..


Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest Queenblue

Så fikk jeg endelig somlet meg til å lage en dagbok, jeg også. Det er jo så koselig å titte innom andres bøker.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. men det kommer vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Jeg klarer ikke å få meg en avatar :oops: .

Synes Hixerbears blå rose er kjempefin, ønsker meg noe lignenede. Men jeg klarer ikke å få den med meg. Noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du lagret bilde på pcen din? Da trykker du bare Browse eller hva det står på den knappen og henter det bildet. Og så trykker du på oppdater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Har fått lagret et bilde, men det er for stort. Må være mindre enn 6 ett eller annet.

Hvor kan jeg finne avatarer som er små nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Jeg tenkte jeg skulle starte søndagen med en morgentur, men her regner det så det spruter. Så da endte jeg opp her istedet. Har endelig klart å få meg en avatar. Etter uendelige forsøk.. klarte jeg det. Men jeg har nok gjort noe rart også, for bakgrunnsbildet på skjermen er blitt uklart. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

:blomst: Hei Qeenbee.

Gratulerer med dagbok!

Ja, avatartips ville jeg også gjerne ha, hvodran får man krympet et bilde til denne avatar størrelsen?

Jeg søkte og søkte på nett men de fleste avatarer var for store.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk for hilsenene Sumo!

Jeg får ikke til å krympe avatarene, endte bare opp med et meget uskarpt skjermbilde.

Takk for tipset Cyan, men jeg får det ikke til. Er ingen datakløpper dessverre.

Fint at du koser deg i Danmark Swan, og at det ikke er veps der. Sist sommer da jeg var der var det masse store svarte snegler. Æsj og uff. Det er fint ved havet.

Her har det regnet nesten hele dagen, møkkavær. Jeg har besøkt en syk gammel tante som havnet på sykehus denne helga. Satt på mottakelsen 3 timer fredagskvelden, var der 1 t lørdag og da jeg kom i dag var hun akkurat kjørt tilbake til gamlehjemmet. Så dro jeg dit og var der litt. Hun var bedre, men skulle tilbake til MR til uka. Etterpå hentet jeg min gamle mor, lagde middag, og hun ble akkurat kjørt hjem.

Jeg har nok klart å ødelegge vaskemaskinen min i dag. Skulle vaske en dyne, litt for tykk og stor tenker jeg. Så sentrifugen gikk til h******. Så nå henger dyna klissklass på verandaen, over et tørkestativ. Så det var nok den dyna. Hvis ikke det blir knall sol da, men det skal nok mye til. Tror det er 10 liter vann inni den. Får ringe en reparatør i morgen. Fryseren synger på sitt siste vers, synes ikke det er kaldt i den. Bra jeg vet hva jeg skal bruke skattepengene og feriepengene til. De får nok bein å gå på.

Nå er det fotballkamp hører jeg. Ikke min favoritt akkurat. Jeg skal gå og ta et ruff på soverommet vårt. Det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at du stakk (hihi) innom min dagbok! :klem2: Så jeg kommer på en liten visitt her også.

Vaskemaskina vår røyk i forrige uke, så jeg vet hvordan du har det... Du har kanskje garantitid på den du og? Vi kjøpte oss ny i 2001, og den var dødsdyr, så jeg er litt sur for at den er i stykker nå. :( Men, men.

Ha en riktig fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Hei lillesky! Så koselig at du stakk :hoho: innom hos meg også. Så morsom du er. Garantien på vaskemaskinen har nok gått ut dessverre. :( Den var kjempedyr, Miele. Får prøve en reparatør, eller så er det bare å kjøpe en ny. Den går jevnt og trutt her, så jeg klarer meg ikke uten den.

Hei seroxata! Så koselig at du hadde sett meg summe :hoho: rundt her.. Så morsomme dere er! Jeg har lest flittig i dagboka di, selv om jeg ikke har skrevet så mye. Takk for hilsenen.

Hei Swan! Jeg er på plass. Jobber hele dagen, og nå i kveld har jeg gått en tur til moren min, hun var ikke bra. Akkurat kommet hjem, og hiver meg inn på KG. KG er nok en av mine laster også, Sumo. :oops:

Ja vi blir nok bortskjemt med åpningstider her. Kiwi er jo oppe fra 7 til 11, og det er bensinstasjoner som er døgnåpne. Ikke alle steder det er det. Da blir det uvant når alt stenger 7.

Sist vi var i Danmark var jeg så fascinert av de små ”bodene” som sto langs veien på landet i nærheten av gårdene. Der var det til salgs kartofler (et fint ord), egg, grønnsaker etc. Og pengen skulle legges i en pose. Der var det nok bare ærlige folk. Mannen min måtte stoppe bilsen, så jeg fikk tatt bilde. :-)

Tenk nå skinner sola, for litt siden hølja det ned. Jeg får vel rydde litt her, før jeg tar kvelden. Kom meg nesten ikke opp i dag, slo av klokka og sov litt til. Uff det er en dum uvane jeg har. Er så trøtt og uopplagt for tida. Kanskje det er alt regnet, eller mye å tenke på? Ikke vet jeg.. Nei nå får jeg sette i gang skal jeg få gjort noe her.

En fin kveld ønskes alle!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Miele! Er din gammel? Vår ble kjøpt i 2001, og det står at garantien går ut etter 24 mnd., men jeg er ganske sikker på at det meste fra Miele har 20 års garanti!

Vår ville heller ikke pumpe ut vann...

Kjedelig uten vaskemaskin, mine truser er lette å vaske, men en boxershorts tar jo hele vasken! :ler:

Håper alt står bra til ellers med deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SumoBryter

God kveld til deg Qeenbee. Håper det ordner seg med vaskemaskina, hvordan levde de uten vaskemaskin i gamle dager er for meg et mysterium. :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queenbee

Gratulerer med dagbok.

Vaskemasiner skal ikke ryke. De skal vaske i vei. Godt med feriepenger, men kjedelig å bruke pengene på slike nødvenige ting når det er så mye hyggelig og unødvendig å bruke dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Hei damer!

Takk for hyggelige meldinger. :-)

Vaskemaskinen min er nok en 7-8 år tenker jeg lillesky, så det er nok ingen garanti på den lenger. Nå virker sentrifugen igjen, men det er ikke helt som den skal. Kanskje det var min feil som vasket en stor tykk dyne. Den var helt full med vann da jeg tok den ut, så kanskje det ble for tungt for maskinen. Ja ja, den virker da igjen, og bra er det. Datteren min skifter klær hele tiden, vi andre ikke fullt så ofte.. men kurven er stadig full. Synes jeg vasker bestandig. :-(

Ja jeg klarer meg i hvert fall ikke uten vaskemaskin Sumo. Det er nok det hjelpemiddelet jeg trenger mest.

Hei seroxata, jeg zzzzzov godt forrige natt.

Jeg liker meg ikke så godt i zoo, synes synd på dyrene jeg også Swan.

Takk for gratulasjonen Bettie, og velkommen til min dagobok. Jeg leser en del i din. Feriepengene mine har jeg lyst å bruke på meg selv, kanskje jeg gjør det også.

I går var jeg på en avslutning med grilling etc. Det var kaldt, men heldigvis oppholdsvær. Var glad da jeg var hjemme igjen, og kunne krype under dyna og varme meg.

Jeg har gjort mye på jobben i dag, fått unna en hele kjedelige greier. Har ikke gjort så mye her hjemme. Jeg har vært sint :frustrert: fordi jeg føler at ingen rydder her, bare meg. Livet består bare av gameboy, tv og data og kjærlighetsromaner. Har gått en laang tur, men er litt sint enda. Men barna har faktisk gjort en del mens jeg har vært ute. Jeg skal legge meg tidlig i kveld, tror jeg behøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...