Gå til innhold

.


Anonymburker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Expandable86 skrev:

Har ikke styrke nok til å la være. Det har vært en for vanskelig dag.

Sitter du og drikker nå da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ: hvis du bor sånn til at det finnes en skog i nærheten, gå såpass langt inn i den at ingen blir forstyrret, finn en kjepp og gå løs på alt rundt deg til du ikke orker mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg ikke vært så trøtt skulle jeg lekt litt psykolog her men... Hodet mitt fungerer dårlig så sent. Bare en ting, jeg har tenkt på det du skrev om deg selv i starten. Du har på mange måter hatt ansvar for andre tidlig. I stedet for å velge din egen vei har du vært nødt til å innta en rolle som andre bestemte for deg. Når det ble borte forsvant den grunnen du har vært vant til å stå på. 

Jeg tror (selv om noen sier at tro kan man gjøre i kirka) at du har behov for at noen trenger deg. Mulig jeg er på villspor men det er bildet jeg har dannet meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å uttrykke meg bedre når jeg blir mer våken. 😴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Kjenner fant akkurat dagboken din, og jeg kjenner meg igjen i mye du skriver. Har slitt med angst i alt for mange år, og latt den kontrollere meg. Har forsøkt å studere, men takler ikke å være på universitetet på grunn av angsten. Som deg var jeg god på skolen på barneskolen, ganske god på ungdomsskolen, og dårlig på videregående. Gikk ut med kun 2ere og 3ere i snitt. Tenker ofte på hvor mye angsten har ødelagt for meg. Jeg ønsker også å ta tak i livet mitt, og få en ordentlig jobb. Ikke bare være bekymret for økonomien. Jeg har to barn, og føler på dårlig samvittighet for at de har en mor med angst, som ikke takler livet like bra som andre. 

Heier på deg! Og takk for at du deler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke søke hjelp? Så du i hvertfall får snakket med en fagperson om tankene dine? Får vondt av å lese denne tråden, håper du får hjelp❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Expandable86 skrev:

Jeg syns det er vanskelig å ty til profesjonell hjelp.. har prøvd det før, uten hell.

Prøv igjen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Expandable86 skrev:

Takk for svar! Det er "godt" at vi er flere i samme båt. Misforstå meg rett.

Syns det er vanskelig å tenke på at jeg er en "underachiever". Jeg kunne klart så mye mer. Burde absolutt ha greid rundt 4 i snitt på videregående, med full motivasjon. Men den bare forsvant mer og mer.

Jeg har jobb, men ikke noe fast. Det tærer på, selv om jeg økonomisk sett ikke har problemer. Da ser jeg bort ifra at jeg ikke eier noe. Men jeg sparer og gjør så godt jeg kan med de pengene jeg tjener og har.

Håper det ordner seg for deg også! Du har jo barn, og det må jo være en stor motivasjon til å gjøre sitt beste.😊

Jeg har fått et råd om å prøve privat psykolog. Det er dyrt, men kanskje bedre enn å gå gjennom fastlege og lang ventetid på DPS.

Hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt alt som kan hjelpe❤️ Ring i morgen!☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...